A technológiai cég az új, innovatív alkalmazásával a mindennapi életet próbálja egyszerűbbé tenni. Az Impulse a természetes nyelvi feldolgozáson alapuló algoritmust alkalmazva ismeri fel a beszédmintákat.

Világszerte körülbelül száz millió ember szenved beszédzavarban, amely a mindennapi életükbe is akadályt jelent. A jelenség hatására a Samsung és a Cheil Worldwide egy olyan mesterséges intelligencia alkalmazást alkotott, amely a beszédzavarral küzdő egyének mindennapi életét próbálja segíteni.

A Samsung Galaxy Watch-ra kialakított Impulse nevű alkalmazás virtuális metronómként segít a beszédhibákkal (főként a dadogással) küzdőknek. Az alkalmazás a közismert ritmusterápiás technikát alkalmazza, amely a felhasználóknak ütemek generálásával, feltűnésmentesen segíti a folyékony beszédet.

Az alkalmazás egy kifinomult, természetes nyelvi feldolgozásra épülő algoritmust alkalmazva ismeri fel a beszédmintákat. Ennek mentén alakítja ki a ritmikus rezgést, amely elősegíti a folyékony beszédet. Az Impulse egy innovatív alkalmazásnak számít, mivel ez az első alkalom, hogy a ritmikán alapuló módszert bárhova magukkal vihetik az érintettek. A felhasználók így nagyobb biztonságot érezhetnek, hogy a segítség mindig ott lapul a karjukon.

Az Impulse jelenleg angolul, portugálul és spanyolul érhető el, az elkövetkező hónapokban pedig további nyelvekkel is bővül a rendszer. A fejlesztés egyébként a Samsung Technology with Purpose kezdeményezésének része, amely új utakat nyit a technológiai innovációk terén, melynek célja az akadályok leküzdése, illetve a lehetőségek tárházának növelése.

Alfonso Fernandez Iglesias, a Samsung España marketing vezérigazgató-helyettese és e-kereskedelemért felelős vezetője elmondta:

Idén az egyedi mobilfunkciók és a mesterséges intelligencia egyesítésével olyan innovációt alkottunk, amely jelentősen megkönnyíti a beszédproblémákkal küzdő emberek életét. Mint minden technológia-alapú projektünkben, itt is számos szakértővel együttműködve dolgoztuk ki a leghatékonyabb megoldást, és biztosítottuk, hogy az mindenki számára elérhető legyen.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Forrás: Famous Campaigns)

(Borítókép: Samsung)

Címkék