A Burger King elindította a The Bald Thru nevű kampányát, ahol a kopaszság egy bizonyos típusa kerül a főszerepbe. A kezdeményezés megvadította a brazil hamburger rajongókat: sokan borotvát ragadtak.
A jó megfigyelők tudják, hogy a kopaszodásnak különböző fajtái lehetnek, nincs ez másképp Brazíliában sem, ahol a közösségi médiában sok vita folyik a legtöbb esetben férfiakat érintő jelenségről. A Burger King, hogy felmagasztalja ezt a sokakat kellemetlenül érintő folyamatot, most a kopaszodás egy bizony típusa előtt tiszteleg.
A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba. Ennek érdekében a márka azt a kopaszsági típust helyezi piedesztálra, ahol a haj hiánya egyfajta átjárható útvonalat rajzol a fej tetejére. Belépés a homlok egyik oldalán, áthaladás hátul, végül kilépés a homlok másik oldalán: más szóval ez a fajta kopaszság tökéletes térképet alkot a BK Drive vásárlásnál történő útvonal bejárásához.
A burgerek királya úgy döntött, hogy a kampány keretén belül minden olyan BK Drive-féle kopasz hamburger rajongónak ingyenes Whoppert ad, aki bemutatja a speciális „The Bald Thru” frizuráját. Az ajándékba kapott finomság megszerzéséhez még csak nem is kell a természetes kopaszság – elég egy borotva. A kampánynak ennél a pontjánál, azonban kérdéses, hogy mennyire etikus például kisgyerekeket rávenni, hogy egy hamburger miatt erre vetemedjenek. Mindenesetre a The Bald Thru az első öt napban a közösségi oldalak és a sajtó legjelentősebb akciójává vált brazíliában. Ebben az időszakban félmillió kopasz látogatta meg a Burger King éttermeit. Emellett a rajongók több mint 22 ezer videót és bejegyzést készítettek a legnagyobb közösségi média platformokra.
Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.
(Borítókép: Burger King)
(Forrás:Adsofbrands)