MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
MarComm
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
A Pizza Hut már az önéletrajzot is beadja az álláskeresők helyett
A Pizza Hut ResZAmes néven indított kampányt, amellyel az elhelyezkedni vágyókat célozta meg a szeptemberi állásboom közepette.
2024 szeptember 28.
30 éve megőrült érte az ország, de ma is felkapja rá minden magyar a fejét: a Dallas Bobbyja MOL-reklámarc lett
A MOL nosztalgikus húrokat penget: a Dallas Bobbyjával idéz fel egy legendás reklámot.
2024 szeptember 25.
Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések
Most épp a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt
2024 szeptember 22.
Bűnözésből is lehet üzletet csinálni, ha jó a reklám?
Anna Delveynek sikerült karriert építeni a csalásból.
2024 szeptember 20.
Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024
Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.
2024 szeptember 18.
Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
2024 szeptember 17.
Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság
Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.
Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl
Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.
2024 szeptember 14.
Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori
A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.
2024 szeptember 13.
Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?
Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.
2024 szeptember 11.
Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről
A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.
2024 szeptember 10.
Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára
Az AI Summit szakértői vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.
2024 szeptember 8.
Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról
Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.
2024 szeptember 6.
Fémdobozba zárt víz: sikeres marketinggel bármit el lehet adni
A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.
2024 szeptember 5.
Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra
A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.
Az írással válthatjuk meg a jövőt
Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.
2024 szeptember 2.
A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz
A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.
2024 augusztus 30.
Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció
Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.
2024 augusztus 25.
A látszatígéretek imázsromboló buktatói: lehet környezetbarát egy cég, ha a vezérigazgató magángéppel ingázik?
A nem komolyan vett vállalások megkeseríthetik a cég életét.
2024 augusztus 24.
Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze
Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.
legutolsó oldal »
Következő oldal »
« legelső
« Előző oldal
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
/
8