Keresés

MarComm

A Pizza Hut már az önéletrajzot is beadja az álláskeresők helyett

A Pizza Hut ResZAmes néven indított kampányt, amellyel az elhelyezkedni vágyókat célozta meg a szeptemberi állásboom közepette.

2024 szeptember 28.

30 éve megőrült érte az ország, de ma is felkapja rá minden magyar a fejét: a Dallas Bobbyja MOL-reklámarc lett

A MOL nosztalgikus húrokat penget: a Dallas Bobbyjával idéz fel egy legendás reklámot.

2024 szeptember 25.

Üdítőkkel, autókkal, ruhákkal vezet az út a moziba: a legjobb filmes márkaegyüttműködések

Most épp a Beeltejuice című, a magyar mozikba nemrég érkezett filmet dicsérik a szakemberek a kiemelkedő marketingeszközei miatt

2024 szeptember 22.

Bűnözésből is lehet üzletet csinálni, ha jó a reklám?

Anna Delveynek sikerült karriert építeni a csalásból.

2024 szeptember 20.

Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024

Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.

2024 szeptember 18.

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?

2024 szeptember 17.

Ügynökségi körkép: Mito - Bajtársiasság, nyitottság, kíváncsiság

Kövesházi Dániel, a Mito Creative vezérigazgatója, és Marosi Gergely kreatívigazgató mesélt nekünk az ügynökségi életről.

Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl

Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.

2024 szeptember 14.

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.

2024 szeptember 13.

Miért szippantanak be teljesen ezek az Apple reklámok?

Az Apple az első márka, amely két egymást követő évben is átvehette a legjobb amerikai főműsoridős tévés alkotásért járó Emmy-díjat.

2024 szeptember 11.

Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről

A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.

2024 szeptember 10.

Így hat a mesterséges intelligencia a reklámszakmára

Az AI Summit szakértői vendégei zseniális kerekasztal-beszélgetésen járták körbe a témát.

2024 szeptember 8.

Mi köze a kutyáknak a Sparhoz vagy a MOL-hoz? Szponzorációs körkép az idei DOGZ Fesztivál és Konferenciáról

Megnéztük, hogy a különböző márkák milyen kitelepülésekkel érkeztek az ország legjelentősebb kutyás eseményére.

2024 szeptember 6.

Fémdobozba zárt víz: sikeres marketinggel bármit el lehet adni

A FloeWater kiváló példája annak, hogyan lehet egy hétköznapi terméket innovatív csomagolással és ügyes marketinggel különlegessé tenni.

2024 szeptember 5.

Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra

A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.

Az írással válthatjuk meg a jövőt

Ann Handley úgy tartja, csak gyakorolni kell ahhoz, hogy valaki írásban is jól kommunikáljon.

2024 szeptember 2.

A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz

A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.

2024 augusztus 30.

Ügynökségi körkép: Umbrella Collective – Alkotóműhely, együttműködés, innováció

Ügynökségi körképünk újabb részében Hidvégi Zoltánnal, az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatójával beszélgettünk.

2024 augusztus 25.

2024 augusztus 24.

Két jelentős szakmai fesztivál bútorozik össze

Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.