Snoop Dogg és Dr. Dre is felszállt arra a megállíthatatlan vonatra, ahol celebek és hírességek a rajongók szomját saját márkás italaikkal próbálják oltani.

Snoop Dogg és Dr. Dre kislemeze – a Gin and Juice – 30 évvel ezelőtt jelent meg. Ennek megünnepléseként a duo ismét összeállt, azonban most a rajongóknak nem a zene iránti szomját akarják oltani, hanem a valódit. Új termékük tavasszal érkezik az amerikai italpiacra, ami nem meglepő módon a Gin & Juice By Dre and Snoop névre hallgat.

Az innovatív befektetésekre fogékony páros ezzel a ready to drinkben rejlő lehetőségeket szeretnék megragadni –  közölte a StoreInsider .

Sajtóinformációk szerint a gin-alapú ital négy különböző ízben – citrus, dinnye, maracuja, sárgabarack – kerül a boltokba az Egyesült Államokban. A dobozokat Ini Archibong formatervező készítette, a forgalmazásért pedig az Egyesült Államok legnagyobb italforgalmazója, a Southern Glazer's Wine and Spirits felel.

A menő design és a gyümölcsös ízorgia mellé, azonban az életérzés is jár; Snoop Dogg szerint a termék legfontosabb összetevője a szeretet, ami évtizedek óta összeköti őket Dr. Dre-vel:

Szenvedély van mögötte, barátság, szeretet és egy szubkultúra. Arra törekszünk, hogy minden, amit csinálunk, parádés legyen, és szerencsére a legtöbbször célba is találunk.

– nyilatkozta a rapper-producer a dobozos Gin & Juice-ról.

A tökéletes időzítés

Dre és Snoop nem véletlenül mostanra időzítették a megjelenést, ugyanis a Covid-járvány alatt radikális változások mentek végbe a fogyasztási szokásokban, ami a szeszipart is erősen érintette. Az átalakulás azóta még inkább felpörgött, még a legnagyobb nemzetközi szereplők is mozgolódnak a fogyasztói trendek megjelenésével. A két zenész nagyágyú italos debütálása azonban nem új keletű, mások is észrevették az ebben rejlő potenciált. 2022 elején például két híres youtuber kezdett el „aggódni” a rajongók dehidratáltsága miatt.

Logan Paul és KSI ekkor az összeadott 40 milliós követőtáborukra alapozott marketinggel dobták piacra a Prime sportitalt - ahol a 25 év alatti amerikai és brit fiatalokra építették fel a kampányt. Ők is tudták azt, amit most Snoop-ék, hogy terméküknek többé kell válnia egy mezei italnál. 

(Borítókép: Tim Mosenfelder/Getty Images)

Címkék