Elindult a 2024-es New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál, amiről a MediaFuture oldalán a következő napokban helyszíni riporttal készülünk, hogy senki ne maradjon le Amerika legnagyobb ifjúsági marketing fesztiváljáról.

Ma indult el New Yorkban a Youth Marketing Strategy fesztivál (YMS). A következő két nap a fiatalokról szól, illetve arról, hogy a márkák hogyan tudják jobban megérteni és megcélozni a Z generációs piacot. A fesztiválon a MediaFuture szakmai tudósítója, Farkas Zsolt személyesen is részt vesz, így első kézből fogunk beszámolni a legújabb trendekről, perspektívákról és az esemény legérdekesebb megállapításairól.

A New York-i rendezvényen többek között az is kiderül, hogy márkaként miként maradhatunk kulturálisan relevánsak ebben a gyorsan változó világban, vagy milyen káros sztereotípiák árnyékolják be a szakmát, és ezeket hogyan lehetne felszámolni. Persze nem maradhatnak ki a Z generációs trendek sem, ahogy a leginkább célravezető influenszer marketing stratégiák is terítékre kerülnek. A 2024-es év legforróbb témája, a mesterséges intelligencia szerepe és felhasználása a kreatív iparban is nagy hangsúlyt kap a fesztiválon.

Az Uber, a Spotify, a Pinterest, a PayPal és Grindr szakemberei mellett több másik cég és márka is képviselteti magát az eseményen. Előad többek között:

  • Sherlen Archibald a We The Roses influenszer marketing és kommunikációs ügynökség társalapítója, a Google Arts & Culture globális vezetője.
  • Mike Benedosso, aki a YouTube globális partnerségi stratégiájának vezetőjeként azért felel, hogy segítse az influenszer marketing ügynökségeket abban, hogy még gördülékenyebb legyen a kommunikáció az alkotók és a márkák között.
  • Nilukshi De Silva, aki az Amazon Luxury globális termékmarketing- és növekedési vezetőjeként arról beszél, hogy hogyan lehet a márkák közönségét például stratégiai partnerségekkel, vagy egy jól kitalált brand storytellinggel erőteljesebben aktivizálni.

A teljes lineup elérhető a fesztivál hivatalos weboldalán.

Első kézből

A fesztiválon elhangzott legizgalmasabb témákról a MediaFuture oldalán Farkas Zsolt ír tudósítást a következő napokban.

Farkas Zsolt az Evolut lifestyle branding ügynökség tulajdonosa és ügyvezetője. Az ügynökség hazai és nyugat-európai lifestyle márkák teljeskörű márkaépítését és piacra lépését segíti a stratégiaalkotástól, egészen a kivitelezésig. Szakterületük a márkastratégia, az e-commerce marketing, valamint a rövid formátumú videós tartalmak.

(Borítókép: Getty Images)

Címkék