Megérkezett a holland kakaós ital új reklámfilmje, melyben a mémmé vált Arató András, azaz „Hide the Pain Harold″ is feltűnik.

A Chocomel holland tejital márka egy új, humoros TV-reklámot indított, amely a kakaós üdítőn keresztül próbálja megmutatni, hogy eltérni a megszokottól nem mindig jelent rosszat.

A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy az emberek milyen különböző módon élvezhetik a Chocomel ital fogyasztását: egy szabadtéri fürdőkádban hűsölve, egy fárasztó melós nap után egy talicskában pihengetve, vagy akár egy lombfúvóval hajtott irodai széken pörögve.

A reklámban több híresség is felbukkan, köztük a darts-legenda Raymond van Barneveld, illetve Darren Harriott, brit stand-up komikus. Emellett a reklámfilmben megjelenik a magyar származású Arató András is, azaz „Hide the Pain Harold″, aki meme formájában hódította meg a közösségi platformokat. A Chocomel reklámjában a meme-legenda természetesen hozza a világhírűvé vált arckifejezést, de azért a bajszán elkenődött kakaó és a megszokottnál szélesebb mosoly azt sejtetni a nézőkkel, hogy élvezi a holland márka ízvilágát.

A kreatívok a spontaneitás és a szórakozás bajnokai, kapcsolatot építenek a Chocomel márka személyiségével, és egy látványos és hosszan tartó kampánnyal ragadják meg a fogyasztókat. Csak ebből a tevékenységi hullámból 22 millió vásárlót érünk el. A „When Life Gives You Chocomel” az egyéniség megünnepléséről szól, ami a Chocomel lényege

– közölte Jake Rylands, a Chocomel UK márkamenedzsere.

(Forrás: Marketing/Beat)

(Borítókép: Chocomel UK)

Címkék