Miközben a fél világ írókat megszégyenítő fantáziával gyártja a különböző összeesküvés-elméleteket a brit királyi család egyes tagjairól (mint például Kate Middleton idegösszeroppanása, Vilmos herceg feltételezett hűtlensége, Károly eltitkolt halála), addig a sussexi hercegné útjára indította lifestyle márkáját.

Március 14-én Meghan Markle, aki Harry herceggel kötött házassága előtt privát Insta-profilját, majd a királyi családból történő disszidálását követően férjével közös hivatalos oldalát is maga mögött hagyta, visszatért a Meta képmegosztó alkalmazására, méghozzá egy üzleti profillal. Ez lett az American Riviera Orchard.

A fiók leírásába ágyazott weboldal nem dúskál az infókban; a nyitó oldalon mindössze egy kép látható, egy törtfehér vászon anyag, arany színű logóval, alatta a márka nevével, plusz a lehetőséggel, hogy feliratkozzunk a várólistára. Arról nem árul el sokat, hogy mire is lehet várni, de a The Guardian információi szerint az American Riviera Orchard edényeket, szakácskönyveket, konyharuhákat és más háztartási cikkek értékesítésére készül.

Bár Meghan Markle visszatérését az Instagramra rengetegen várták – ugyanis hercegnősködése előtt meglehetősen aktív volt a felületen – a brand elnevezése nem váltott ki elsöprő tetszést az emberekből. Sokan kritizálják a nevet, miszerint az túl hosszú és emellett túlságosan belterjes érzetet kelt.

Az AdAge oldalán több szakértő is kifejtette véleményét az American Riviera Orchard elnevezésről, és úgy tűnik, abban nagy az egyetértés, hogy bár valószínűleg nem a név miatt fognak ott vásárolni az emberek, hanem azért, mert ez Markle márkája, de a szokatlan elnevezés feltehetően nem segíti majd a brand sikerességét.

Az emberek azért fognak onnan vásárolni, mert Meghan Markle cégéről van szó, nem pedig a név miatt

– mondta Laurel Sutton, az American Name Society elnöke.

A Royal News Network blog X-en borzalmasnak titulálta a nevet, illetve túl hosszúnak érzi.

Rina Plapler, az MBLM márkaépítő ügynökség stratégiai partnere – aki olyan márkákat keresztelt már el, mint például a Vevo – szerint az American Riviera Orchard név kezdetben biztosan zavaró lesz.

A névből hiányzik az árnyalat és az intrika, amit egy luxus életmód márkától elvárnánk. Általános és nyilvánvaló, a luxust kiáltja, de semmit sem hagy a képzeletre

– fogalmazta meg problémáit Jonah Fay-Hurvitz, a Consumer Dynamics stratégiai növekedési tanácsadó cég partnere, aki azt is kifejtette, hogy úgy tűnik, mintha egy előkelő márkát akarnának bevezetni, de mindezt úgy teszik, hogy nem ismerik a luxusfogyasztókat.

Annyira keményen próbálkozik! Hol van a finomság?

Úgy tűnik, hogy a névvel Markle jelenlegi lakhelyükre akart utalni. Ugyanis a kaliforniai Montecito, ahol Harry herceggel és két közös gyerekükkel élnek egyesek szerint az amerikai riviéra. Ezzel viszont sokak szerint az lehet a probléma, hogy hosszú távon korlátozhatja a márka terjeszkedését.

(Forrás: AdAge)
(Borítókép: Gary Miller / Getty Images)

Címkék