Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.
A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.
A Project Ghostbusters-nek nevezett titkos megfigyeléssel az ügyészek szerint a Facebook megsértette az Egyesült Államok lehallgatási törvényét.
A döntő mérkőzést élőben közvetítik majd a New York-i Times Square-ről.
Az ASDA húsvéti kampányának középpontjában egy olyan meseszerű farm áll, ahol a csirkék különböző méretű csokitojásokat tojnak.
A sminkkészlet minden olyan árnyalatot tartalmaz, ami elengedhetetlen a black metalos szépség eléréséhez.
A Sztárbox a legjobb show-műsor, az Árulók a legjobb reality – tarolt az RTL, de volt más érdekesség is a 11. Televíziós Újságírók Díjának átadóján.
A Shy Kids készítette AI kisfilm főszereplője egy olyan fickó, akinek a feje egy lufi.
A 15 és 16 éves fiatalok esetében pedig szülői engedélyhez fogják kötni a korlátozást.
Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.
A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.
2 hónapon keresztül minden nap az Index nyerte a hazai online kiadványok látogatottsági versenyét
A megkérdezettek alig több mint egyharmada véli úgy, hogy az otthoni munkavégzés nem volt káros hatással a munkakapcsolataikra.
A Bizottság azt vizsgálja, hogy a trió megsértette-e a március 7-én hatályba lépett digitális piacokról szóló törvényt, a Digital Markets Act-et.
A celeb egy olyan márkát akart létrehozni, ami visszaadja mindazt, amit ő és a barátai elvárnak egy alkoholos italtól.
A Nike szerint az új design a zászló „játékos frissítése”, azonban sokakban felháborodást váltott ki az újragondolt szimbólum.
Az Instagram még februárban jelentette be, hogy a továbbiakban nem fog proaktívan politikai tartalmakat ajánlani.
Megnéztük, hol tart most Európában és a tengerentúlon a médiatartalmak után fizetendő jogdíjvita az óriásplatformokkal.
A Rare Beauty lehetséges eladása a következő celeb milliárdossá tehetné az énekesnőt.
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál második napjáról.
A francia versenyhivatal szerint az amerikai technológiai vállalat megsértette a hírmédia-kiadók szellemi tulajdonjogait.
A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.
A továbbfejlesztett streaming-szolgáltatás, a Max május 21-én indul számos európai országban.
A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.
A bejelentő szerint a modell túlságosan soványnak tűnik, ezért felelőtlenség lenne hagyni, hogy a márka ezzel reklámozza magát.
A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál első napjáról.
A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.