Keresés

Podcast

Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el

A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.

A Facebook egy titkos projekten belül kémkedett a Snapchat felhasználók után

A Project Ghostbusters-nek nevezett titkos megfigyeléssel az ügyészek szerint a Facebook megsértette az Egyesült Államok lehallgatási törvényét.

Versenyt hirdetett a Sheba a közösségi média leghíresebb macskái között

A döntő mérkőzést élőben közvetítik majd a New York-i Times Square-ről.

Itt az igazság a csokitojásokról

Az ASDA húsvéti kampányának középpontjában egy olyan meseszerű farm áll, ahol a csirkék különböző méretű csokitojásokat tojnak.

Az e.l.f. Cosmetics és a Liquid Death megalkotta a black metal dívák tökéletes sminkkészletét

A sminkkészlet minden olyan árnyalatot tartalmaz, ami elengedhetetlen a black metalos szépség eléréséhez.

Átadták a Televíziós Újságírók Díját

A Sztárbox a legjobb show-műsor, az Árulók a legjobb reality – tarolt az RTL, de volt más érdekesség is a 11. Televíziós Újságírók Díjának átadóján.

2024 március 27.

Művészek kísérleteztek az OpenAI Sora programjával: szürreális eredmény született

A Shy Kids készítette AI kisfilm főszereplője egy olyan fickó, akinek a feje egy lufi.

Megtiltják a közösségi média használatát a 14 év alattiaknak Floridában

A 15 és 16 éves fiatalok esetében pedig szülői engedélyhez fogják kötni a korlátozást.

2026-ra már a Holdon is hirdethetünk

Számos vezető globális márka máris érdeklődik a lehetőség iránt.

A storytelling ereje a lifestyle márkaépítésben 2024-ben

A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.

2024 március 26.

Két hónapja az Index áll a látogatottsági lista élén

2 hónapon keresztül minden nap az Index nyerte a hazai online kiadványok látogatottsági versenyét

A marketingesek több mint fele szerint a home office árt a kapcsolatépítésnek

A megkérdezettek alig több mint egyharmada véli úgy, hogy az otthoni munkavégzés nem volt káros hatással a munkakapcsolataikra.

Videós kurzusokkal érkezik a Spotify

A cég az online oktatóanyagok piacát készül meghódítani.

Az EU vizsgálatot indít az Apple, az Alphabet és a Meta ellen: súlyos pénzbüntetésre is számíthatnak

A Bizottság azt vizsgálja, hogy a trió megsértette-e a március 7-én hatályba lépett digitális piacokról szóló törvényt, a Digital Markets Act-et.

2024 március 25.

Kylie Jenner piacra dobta alkoholos ital márkáját, ami a könnyed házibulik kiegészítője lehet

A celeb egy olyan márkát akart létrehozni, ami visszaadja mindazt, amit ő és a barátai elvárnak egy alkoholos italtól.

Kihúzta a gyufát a Nike: átszínezte az angolok mezén a Szent György-keresztet

A Nike szerint az új design a zászló „játékos frissítése”, azonban sokakban felháborodást váltott ki az újragondolt szimbólum.

Az Instagram mostantól korlátozza a politikai tartalmakat

Az Instagram még februárban jelentette be, hogy a továbbiakban nem fog proaktívan politikai tartalmakat ajánlani.

Hol és mennyi jogdíjat fizet külföldön a tartalmak után a Facebook vagy a Google?

Megnéztük, hol tart most Európában és a tengerentúlon a médiatartalmak után fizetendő jogdíjvita az óriásplatformokkal.

2024 március 22.

2 milliárd dollárra becsülik Selena Gomez Rare Beauty sminkmárkáját

A Rare Beauty lehetséges eladása a következő celeb milliárdossá tehetné az énekesnőt.

Nem az AI a kulcsa a Z generációs marketingnek - Valami egészen más

Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál második napjáról.

A Google-t 250 millió euróra bírságolták a francia szabályozók

A francia versenyhivatal szerint az amerikai technológiai vállalat megsértette a hírmédia-kiadók szellemi tulajdonjogait.

Jogszabályokat akar megdönteni a női vezetőkből álló sörmárka

A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.

Indul a Warner Bros. Discovery streaming szolgáltatása Magyarországon

A továbbfejlesztett streaming-szolgáltatás, a Max május 21-én indul számos európai országban.

2024 március 21.

Ne gondold túl! – üzeni az Egyesület az Inklúzióért kampánya

A kampány célja, hogy beszélgetésre bátorítson és hidat építsen az ép és a speciális igényű emberek között.

Betiltották a Mango egyik reklámfotóját, mert egészségtelenül vékony modellel hirdetett

A bejelentő szerint a modell túlságosan soványnak tűnik, ezért felelőtlenség lenne hagyni, hogy a márka ezzel reklámozza magát.

Az Unión belül Magyarország élen jár a közösségi média használatában

A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.

Borítjuk, amit eddig gondoltál a Z generációs marketingről

Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál első napjáról.

Kiderült, hogy mennyit fizet a Spotify az előadóknak

A zenei streaming platform 2023-ban 9 milliárd dollárt költött a jogdíjakra, ezzel a legnagyobb éves kifizetést érte el az összes zeneipari cég közül.