Keresés

Podcast

A Contagious döntött: 5 földrészről 8 ügynökséget választottak a legjobbnak idén

A Contagious ebben az évben is kiválasztotta a világ legkiemelkedőbb és legmerészebb kreatív ügynökségeit.

Szoboszlai Dominik saját McDonald's menüt kapott

A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.

A Disney túlszárnyalta az elemzői becsléseket

Bob Iger vezérigazgató kezei alatt szárnyra kapott a világ legnagyobb szórakoztatóipari vállalata.

2024 május 8.

A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon

A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.

Izgalmas amerikai drámasorozat érkezik az RTL+ kínálatába

Sorozatpremier az RTL+-on: érkezik a Cápák árnyékában.

A Forbes idén is összeállította a legsikeresebb tartalomgyártók listáját

Dancsó Péter kiesett a befolyásos influenszerek közül, Szirmai Gergely, Magyarósi Csaba és a Jólvanezígy-es fiúk pedig felkerültek az idei listára.

Összeállt a PREXA zsűrije

Az MPRSZ meghosszabbította a nevezési időszakot, a versenyre még május 21-ig lehet nevezni.

Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya

Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.

2024 május 7.

A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?

A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat

A Crayola új kampánya négy évtizedet ölel fel

A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.

Korlátozná a képernyőhasználatot egy francia kutatás

Egy Emmanuel Macron által megbízott szakértői csoport tanulmánya szerint nem szabad tizenhárom éves korukig okostelefont adni a gyerekek kezébe.

A Barbenheimer-láz A kaszkadőrt is megfertőzte

Emily Blunt és Ryan Gosling a Saturday Night Live-ban vendégeskedtek, hogy közös filmjüket promózzák.

Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média

A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.

2024 május 6.

Súlyos milliárdokat fizetett a Google az Apple-nek, hogy egyeduralkodóvá válhasson

2020-ban az Apple bevételének majdnem 20 százaléka származott a Google-től.

Az Airbnb a Fel című mese házikójába várja a vendégeket

Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.

Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít

A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.

Visszatér a TLC-re a népszerű MILF Manor című sorozat

Az egyik szereplő sztriptíztáncosnőből lett marketingvezető, és egy olyan fiatalabb férfit keres, aki hercegnőként bánik vele.

Egy születő jelenség hazai feltérképezése: sportjogok és streaming

Sokak szerint a sport- és szórakoztató műsorok jövője egyre inkább a streaming platformokon van. Utánajártunk, hogyan látják ezt az itthoni csatornák.

2024 május 3.

Vitorlát bont a MediaFuture – Litkey Farkassal érkezik a Media Regatta 2024

Néha jó emlékezni arra, hogy egy csónakban evezünk.

Megérkezett a hamburger illatú parfüm

A KFC a parfümből származó teljes bevételt jótékony célra fogja felhasználni.

Két új műsorvezetővel bővül az RTL Reggeli csapata

Ember Márk és Szondi Vanda lesznek az új stábtagok.

Újra elérhetők a februárban eltávolított világsztárok dalai TikTok-on

A Universal Music Group és a TikTok új megállapodást kötött.

Indul a Creative Catalyst: a májusi állomás a Creative Business Day

Új kezdeményezés indul a hazai kreatívipari szektor megerősítése érdekében.

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.

2024 május 2.

A Harry Potter Marge nénije jelent meg a Temze felett

A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.

Tizennégy díjat nyert a nemi sztereotípiákat megdöntő kampány

A Clio 2024-ben is díjjal jutalmazta a kreatív ipar legmerészebb, legmeghatóbb vagy éppen legegyedibb kezdeményezéseit.

A YouTube még több reklámot helyez a felületére

Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.

A Európai Unió szigorú ellenőrzéseket folytat a Metával szemben

A vizsgálat arra irányul, hogy a európai parlamenti választások előtt a Meta platformjai megfelelően kezelik-e a politikai hirdetéseket.

2024 május 1.

A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelnünk a mormotákat

Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.