Az e.l.f. Cosmetics és a Liquid Death összefogott, hogy piacra dobja a Corpse Paint-et, egy vérfagyasztó black metal ihletésű sminket azoknak, akik kedvelik a halálosan csinos make up dizájnokat.
Március 26-án egy olyan partnerség született, amelyet a legsötétebb lelkek még álmukban sem gondoltak volna, ugyanis Liquid Death és az e.l.f. Beauty megalkotta a Corpse Paint nevű sminktermékét. A készlet minden olyan árnyalatot tartalmaz, ami a black metal szépség eléréséhez elengedhetetlen, vagyis a feketét és a fehéret – mindezt természetesen egy koporsó alakú dobozba rejtve 37 dollárért, azaz körülbelül 12 ezer forintért – írta a The Drum.
A véresen komoly sminkkészlet többek között tartalmaz egy „Kiss of Death” nevű ajakrúzst, egy „Eye Die” nevű szemhéjfestéket és egy „Dead Line” nevű szemceruzát. Bár a termékek nevei valóban ötletesek, azonban a fekete fehér színű festékek árusításában semmi forradalmi nincs. Ám van egy dolog, amitől ez a termék ki tud tűnni a többi közül: ez pedig a reklámfilm, melyen egy pillanatra talán még az ördög segédje is elmosolyodna.
A kisfilm egy halvány rózsaszín árnyalatú szobába enged betekintést, ahol a falakon norvég black metal zenekarok poszterei vannak kirakva. Az ágyon pedig két tinilány ábrándozik a szokatlan férfiideljáról, miközben egy metál magazint lapozgatnak. Aztán hirtelen megtörténik minden kamasz álma: ugyanis bálványuk – ez esetben Glothar – a magazin lapjairól materializálódik előttük. Majd elkezdenek közösen sminkelni.
Miközben a lányok új black metalos külsejükben gyönyörködnek, az egyik tini édesanyja bejön a szobába és vegán szellemvérrel kínálja őket. Az édesanya ekkor hitetlenkedve néz Glotharra, akiről kiderül, hogy a rég nem látott szerelme. Egy szívmelengető fordulattal a black metal sötét, de mégse túlságosan sötét ereje újra egyesíti a szétesett családot.
Andy Pearson, a Liquid Death kreatív alelnöke megosztotta a The Drummal a közös munka történetét is:
Amikor megkerestek minket, hogy esetleg kollaboráljunk az e.l.f.-el, tudtuk, hogy ez egy lehetőség arra, hogy mindkét márkát olyan helyekre vigyük, ahol még egyikük sem járt. Tudtuk, hogy közösen szeretnénk egy limitált szériás terméket készíteni, és a „hullafesték” a köztünk lévő Venn-diagram nevetséges középpontjának tűnt.
A kampányt a két márka belső kreatív csapatai tervezték és fejlesztették ki külső reklámügynökségek bevonása nélkül. A reklámfilm elkészítésének kreatív folyamatára reflektálva Pearson azt is hozzátette:
Egyszerűen egy olyan világot akartunk teremteni, amelyről úgy tűnik, hogy mindenki úgy gondolja, hogy ez a legmenőbb és a legdögösebb. Rengeteg 90-es évekbeli játék- és tini szépségápolási reklámot néztünk, és úgy éreztük, hogy ez a tökéletesen ártatlan hely arra, hogy valami olyan ijesztő dolgot hozzunk be, mint a hullafesték.
Kory Marchisotto, az e.l.f. Beauty marketingvezetője azt is elmagyarázta, hogyan lehet négy ördögien egyszerű lépésben elérni az áhított külsőt:
- A „Halálos ecsettel” vigyük fel az Eye Die-t az egész arcra.
- Húzzuk ki az ajkakat a Kiss of Death rúzzsal, majd nagy körökben vigyük fel a szemkörnyékre és mossuk el.
- Hozzunk létre szabálytalan, szaggatott vonalakat a „Dead Line-al” a rúzs szélei körül.
- Mattítsuk a bőrt, és fixáljuk a sminket a Dead Set spriccelésével az egész arcon.
A kampány megjelenésekor a márkák több szépségipari influenszerrel fognak együtt dolgozni, akik megmutatják a követőiknek, hogyan lehet elérni ezt a hullajó hatást.
(Borítókép: Corpse Paint by Liquid Death x e.l.f. Cosmetics)