Az ASDA húsvéti kampányának középpontjában egy olyan meseszerű farm áll, ahol a csirkék különböző méretű csokitojásokat tojnak.

Az Asda, brit áruházlánc a tündérmesével megspékelt húsvéti TV-kampányában feltárja az igazságot a csokitojások keletkezéséről. A kisfilm középpontjában egy gazdálkodó házaspár áll, akik egy nap megdöbbenve látják, hogy csirkéit nem a megszokott tojásokat tojták nekik, ugyanis ezek csokoládéból vannak, ráadásul egészen különböző méretűek.

A Havas London kreatív ügynökség által kidolgozott kampány kisfilmjében a cég a fogyasztókat a húsvéti termékek óriási választékával szeretné lenyűgözni. Ennek céljául a videóban látható, ahogy a farmer házaspár különleges csibéi mindent megtermeltek a brit cégnek, ami csak a szem szájnak ingere – közölte a Marketing Beat.

A kisfilmben emellett minden egyes márka sajátos stílusában jelenik meg, köztük a Bounty, a Mini Eggs, a Maltesers, a Terry's, a Crunchie és a fehér csokoládés krémtojás is, amik kizárólag az ASDA kínálatában kaphatóak. A kampány – melynek reklámszlogenje a „Gyere a tojásokért, maradj a Hot Cross Bunsért, olyan finom, akár az M&S” – több felületen is látható. A többek között TV-ben, rádió-ban, sajtóban, online felületeken és kültéri felületeken is futó kampányba közösségi média influenszereket is bevontak a népszerűsítés érdekében. A harminc influenszer és a családtagjaik egy kétnapos elvonuláson is részt vettek. Ezidő alatt az ASDA húsvéti kínálatában merülhettek egy vidéki tanyán.

A húsvét nem igazi húsvét egy csokoládétojás (vagy akár négy) nélkül. Idén az embereknek szórakoztató módon mutatjuk be, honnan származik „valójában” a húsvéti tojás

– mondta Pippa Prain, az Asda marketingigazgatója.

Az Another készítette kisfilmet Steve Reeves rendezte, a kreatív ötleteket pedig Jamie Starbuck, a Havas London kreatív igazgatója, valamint Orla O'Connor és Daisy Bard kreatív csapata alkotta.

Vicki Maguire, a Havas London kreatív igazgatója hozzátette:

A húsvét a szeretteinkkel való együttlétről és a kiváló minőségű ételek és italok élvezetéről szól. De mindannyian tudjuk, hogy mit akar valójában mindenki – csokitojást, méghozzá sokat. Az Asda legújabb kampánya ezt tökéletesen megragadja. Megmutatva azt, hogy idén húsvétkor az Asda sok mindent nyújt, de ez a tojással kezdődik.

(Borítókép: Havas London x ASDA Easter x Come for the eggs)

Címkék