A Persil legújabb kampányfilmjében Bukayo Saka labdarúgó bebizonyítja, hogy vannak olyan foltok, amelyek felejthetetlen emlékekhez kötődnek, pont ezért kimosni sem érdemes azokat.

A Persil új, megható kampányfilmjéhez Bukayo Saka-t, angol válogatott labdarúgót, az Arsenal játékosát kérték fel. A LOLA MullenLowe kreatív ügynökség készítette háromperces kampányvideóban egy rendkívül elszánt kislány látható, aki csak arra vágyik, hogy megszerezze példaképe aláírását – olvasható a Marketing Beat cikkében.

A kampányvideóban a foci rajongó kislány az egyik meccs után mezét aláíratja Bukayo Saka sztárfocistával, így az álma valóra válik. Azonban ekkor jön a csavar: az egyik szülő egy ártatlan mozdulattal a piszkos mezt bedobja a mosógépbe, megfeledkezve arról, hogy a mosószer minden foltot – így a legértékesebbet is – megsemmisíti. Bár a fiatal Arsenal rajongó a kimosott felső láttán elkeseredik, mégsem tör le teljesen. Nyomozásba kezd, hátha ismét találkozik Saka-val, hogy példaképe autogrammja újra „bepiszkítsa” mezét. Majd pont abban a pillanatban, amikor a fiatal rajongónak már megingana az elszántsága, a híres focista alakja elevenedik meg előtte az utca közepén.

Az irányelvünk mindig is az volt, hogy a szennyeződés jó, és hogy minden folt egy történetet mesél el. A „Dirt Is Good” kampányunk huszadik évfordulójához érkezve az „Autograph” egy mérföldkő számunkra, amikor a sport szemüvegén keresztül kezdjük el mesélni a történeteinket

– mondta Tati Lindenberg, a Persil Dirt is Good marketingért felelős alelnöke. Emellett az is hozzátette, hogy:

Az „Autograph” egy integrált kampány része, amely magába foglalja mindazt, amit képviselünk, olyan módon kivitelezve, hogy valóban átütő legyen.

A kampányfilm körüli várakozás fokozása érdekében a megjelenés előtti napokban a közösségi médiában különböző részleteket is megosztottak az alkotók. Észak-Londonban hét plakátot is elhelyeztek, amelyeken titokban Saka valódi aláírása látható.

Tomás Ostiglia, a LOLA MullenLowe ECD-je hozzátette:

Általában egy új termék bevezetése háttérbe szorítja a márkát egy ilyen típusú kampányban. Itt azonban nemcsak, hogy ez nem történik meg, de még a márka pozicionálására is épít. Bevezeti a márkák közötti együttműködést: Persil-Arsenal, bevon egy hírességet, és érzelmeket kivált. Nagyon hálásak vagyunk, hogy egy olyan ambiciózus és szenvedélyes ügyfél, mint a „Dirt Is Good”, részeseivé tett minket ennek a nagyszerű projektnek.

(Borítókép: John Walton - PA Images / Getty Images)

Címkék