A Nestlé március végén bejelentette, hogy értékesíti a Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona (A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.) részére.

 A Nestlé március 26-án bejelentette, hogy eladja a Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona (A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.) számára. A Bocit, illetve a többi érintett márkát a Nestlé a privatizációnál, 1991-ben, a Szerencsi Édesipari Vállalattal együtt vásárolta meg – közölte a 24.hu.

Meggyőződésünk, hogy a Cerbonánál jó kezekben lesz a Boci, és a jövőben is biztosított a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka sikere Magyarországon. Ezzel párhuzamosan a Boci értékesítése lehetővé teszi a Nestlé Hungária Édesség Üzletága számára, hogy olyan erősségeire és növekedést biztosító márkáira összpontosítson, mint a jól ismert KitKat és a nagy népszerűségnek örvendő Balaton.

– mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária Kft ügyvezetője.

Továbbá azt is hozzátette Mészáros Tamás, a Cerbona vezérigazgatója:

Nagy örömünkre szolgál, hogy a sikeres tárgyalásokat követően a 100 százalékban magyar tulajdonban álló Cerbonához kerül a közel 100 éves múltra visszatekintő Boci, Melba és Párizsi kocka. Örülünk annak, hogy a népszerű márkákat megvásárolhattuk, és a Cerbona biztosíthatja további növekedésüket.

Az ellátás folytonossága miatt egy átmeneti időszakban a Nestlé gyártja majd tovább az érintett termékeket, hogy a fogyasztók leállás nélkül hozzájuthassanak szeretett csokoládéjukhoz. A tranzakció 2024. május 22-én zárul.

(Borítókép: Kees Smans / Getty Images)

Címkék