Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember
Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.
Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.
Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.
Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.
Neil Patelnél jobban senki nem ismeri, hogyan is működik a digitális marketing.
Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.
Számos vállalat megoldásával találkozhatunk, de melyik a legjobb a mindennapi használatra?
Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.
A megkérdezettek alig több mint egyharmada véli úgy, hogy az otthoni munkavégzés nem volt káros hatással a munkakapcsolataikra.
Megnéztük, hol tart most Európában és a tengerentúlon a médiatartalmak után fizetendő jogdíjvita az óriásplatformokkal.
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál második napjáról.
A legmagasabb arány a felhasználók körében Dániában, Cipruson és Magyarországon van.
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál első napjáról.
A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.
Mit tehet most a Repropress és mi vár a kiadókra?
Scorsese, Spielberg, Glazer, Fincher csak néhány név azok közül, akik úgy gondolták, van az a pénz, amiért...
Egy új tanulmány kimutatta, hogy rendkívül fontos szerepe van az emlékezésben annak, hogy milyen helyiségben látjuk a hirdetéseket.
Ez a második fontos uniós szabályozás, amelynek célja, hogy egyenlő feltételeket biztosítson minden digitális vállalat számára.
8 ingyenes tanfolyam érhető el a mesterséges intelligenciáról.
Rendet teszünk a fogalmak között.
Hogyan biztosíthatjuk, hogy vásárlóink hűségesek maradjanak márkánkhoz?
Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.
A Repropress véleménye szerint a Google jól láthatóan kihasználja a helyzetét.
Évek óta egyre kiélezettebb a helyzet a technológiai óriáscégek tartalmakhoz fűződő jogosultságának kérdésében.
A másolás egy tünet, de mi vezetett idáig? Mit tehet a szakma azért, hogy újra szárnyaljon? Vendégeinkkel többek között erről beszélgettünk.
Egy új kutatás szerint indokolatlanul kevés figyelmet fordítunk a hang alapú hirdetésekre.
Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.
A digitális szolgáltatásokról szóló európai jogszabály középpontjában az online gyűlöletbeszéd és a dezinformáció visszaszorítása áll.
Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.