Keresés

Content

Mennyire lehet absztrakt az üzenet egy reklámkampányban?

Hogyan csábítanak kecskegidák egy luxustermékeket árusító üzletbe? Sorra vettünk absztrakt, de mégis működő kampányokat. Meddig mehet el egy márka?

2024 április 25.

Az Amazon a mesterséges intelligenciát használja a hirdetéseihez

Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója szerint, a mesterséges intelligencia minden ügyfélélményt átalakít.

Joe Biden aláírta a TikTok betiltásáról szóló törvényt

A platformot tulajdonló ByteDance kijelentette, bírósági úton fog harcolni a törvény ellen.

2024 április 24.

Jóváhagyta a TikTok betiltásáról szóló törvényt az amerikai szenátus

A jogszabály 79-18 szavazati arányban ment át az amerikai törvényhozáson.

Elon Musk továbbra sem barátkozott meg a Tesla hirdetésével

A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.

2024 április 23.

Szigorít a TikTok az ajánlásokért felelős algoritmusán

A platform májusban új szabályokat vezet be.

2024 április 22.

Mark Zuckerberg bejelentette, hogy a Meta felveszi a versenyt a ChatGPT-vel

A Meta AI-asszisztens beépül az Instagram és a Facebook felületeibe.

A Samsung bevezeti a hatnapos munkahetet a vezetőknek

A vezetőknek ezentúl heti hat napot kell dolgozniuk az öt helyett. A sürgősségi intézkedés a csoport reakciója a különböző gazdasági nehézségekre.

Az újhullámos biznisz kulcsa: TikTok és self-marketing

Pachert Balás és Diller Kevin a Business Talks 2024 konferencián mesélt saját vállalkozásuk, azaz a BalazsKicks és a Mobilfox sikeréről.

2024 április 19.

Idén is felavatták a Starbucks Kávéköltőjét

A márka hatodik alkalommal hirdette meg versíró pályázatát, melynek záróeseményén fény derült az öt döntősre, és a végső győztesre is.

2024 április 18.

Nem adja fel a YouTube a reklámblokkolók elleni küzdelmet

A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.

2024 április 17.

Hogyan élheti túl egy vállalat a generációváltást?

Az új vezető a régit nem váltja, hanem kiegészíti, hiszen az addigi tapasztalat nem tűnik el – A Business Talks 2024 üzleti konferencián jártunk.

2024 április 16.

A Nike növeli a marketingköltségét a párizsi olimpia miatt

A Nike az elmúlt időszakban nehezen veszi fel a versenyt az új, feltörekvő sportmárkákkal, így most még jobban ráfekszik a marketingre.

2024 április 15.

Ellenszélben is hasít a TikTok

A gazdasági nehézségek ellenére a TikTokot tulajdonló ByteDance hatvan százalékkal növelte profitját.

Artificial Influencing – a mesterségesen előállított véleményvezérek kora

Többek között a kísérletező kedv és a hús-vér véleményvezérek okozta kudarcok teremtették meg az AI teremtette influenszerek piacát.

2024 április 12.

Az Egyesült Királyságban betiltanák az okostelefonokat a 16 éven aluliak számára

A közvélemény-kutatások szerint a lakosság támogatná a korlátozást.

2024 április 11.

Milliárdos lett Sam Altman, az OpenAI vezérigazgatója

Becsült vagyona jelenleg 1 milliárd dollár.

2024 április 10.

Az OpenAI egymillió órányi YouTube-videó leiratát használta fel

Megszólaló Google-alkalmazottak szerint a cég tudott erről, de nem hozták nyilvánosságra az információt, mivel maguk is ezt tették.

Egy túl valósághű AI generálta influenszer poszt borzolja a kedélyeket

Sokan nem hitték el, hogy a videóban nem egy igazi személy szerepel.

2024 április 9.

A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t

Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.

Mindent meghódítanak a reklámok?

Lehet, hogy a Netflixet is leigázzák.

2024 április 8.

LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be

A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.

2024 április 5.

A The New York Times új technikával méri a hirdetések hatékonyságát

A nemzetközileg ismert lap az első ügyfél, amely csatlakozott az Adelaide, figyelemméréssel foglalkozó vállalat új, kiadókra főkuszáló platformjához.

Nyílt levélben tiltakoznak az AI használata miatt a zeneipar legismertebb művészei

Több mint 200 művész, köztük Billie Eilish, Jon Bon Jovi és Katy Perry is felszólaltak a mesterséges intelligenciával kapcsolatos fenyegetések miatt.

A prémium és luxustermékek prezentációjának legfontosabb erőssége immár a lokáció lett

A bemutatásra szánt termékekkel ma már szinte egyenrangúan fontos, hogy egy márka hol prezentálja azokat.

2024 április 4.

Taylor Swift megcsinálta: Csatlakozott a világ leggazdagabb embereihez

A világhírű énekesnő felkerült a Forbes milliárdosok exkluzív listájára.

Egyszerűen kijátszhatók az AI-eszközök biztonsági funkciói

Egy kutatásból kiderült, hogy az újabb, összetettebb AI-rendszerek sebezhetőbbek bizonyos támadásokkal szemben.

2024 április 3.

Változtat az inkognitó mód működésén a Google

A lépés része annak a pernek, amelyben a Google-t illegális megfigyeléssel vádolják.

HELL Boxing Kings – ahol az álmok valóra válnak. Nemzetközi sikerkampány itthonról

Nagyszabású, több országon átívelő boxversenyt szervezett a HELL. Ennek kulisszatitkairól beszélgettünk a márka képviselőivel.

2024 április 2.

Az OpenAI túl kockázatosnak tartja hangklónozó eszközét

A technológiai óriás igyekszik minimalizálni a káros félretájékoztatás veszélyét a globális választások évében.