Keresés

MarComm

Az Adidas bemutatta a magyar olimpikonok és paralimpikonok felszereléseit

A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.

2024 április 25.

A Volkswagen új programjával a közlekedésbiztonságot akarja javítani

A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.

Az Old Spice új kampányában búcsút int a kamaszkornak

A márka arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán.

2024 április 24.

A Cheeto's azokat a fogyasztókat ünnepli, akik a domináns kezükkel eszik a nasit

Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?

15 perc hírnév, ami több mint 15 éve tart – a Kardashian recept

A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.

2024 április 23.

A Jack Daniel's megváltoztatta ikonikus pólóját

A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.

A megújult logóért csak rá kell taposni egy Coca-Colás dobozra

A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.

2024 április 22.

A Toyota az olimpikonok és paralimpikonok helyi közösségét ünnepli

A „Start Your Impossible” kampányfilmben több ország közössége látható, ahogy támogatásukkal segítik az olimpiai sportolókat.

2024 április 19.

Usain Bolt a Persil új kampányával sprintel tovább

A világ leggyorsabb embere lett a Persil extrém sebességű mosószerének új kampányarca.

2024 április 18.

Simone Biles a mentális jóllét fontossága mellett kampányol

A Powerade új kampányában az amerikai olimpikon tornásznő kapott főszerepet.

2024 április 17.

A Sprite az intim tér fontosságára hívja fel a figyelmet

Mi van akkor, ha a szülő épp akkor nyit be gyermeke szobájába, amikor fia épp.. kacsákat etet? A Sprite szerint eljött a szülő-riaszató ideje.

A Heinz és a Mattel piacra dobta pink Barbiecue szószát

A limitált kiadású vegán majonéz a Barbie baba születésének 65. évfordulója előtt jelent meg.

2024 április 16.

A Snickers-szel még házasodni is könnyebb

A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.

2024 április 15.

Díjazták az öngyilkosság-megelőzésére irányuló kampányt

Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.

2024 április 12.

Hellman's arra bíztat bizonyos fogyasztókat, hogy cseréljék le a nevüket

A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek.

Elindult Beyoncé hajápolási márkájának első kampánya

A TikTok felhasználók esélyt kapnak, hogy a márkát képviselve köztéri óriásplakátokon tündököljenek.

2024 április 11.

A Puma tíz év után először indít globális márkakampányt

A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.

2024 április 10.

A Dulux és az Ogilvy felfrissíti az irodalmi klasszikusokat

Irodalommal a termékért, marketinggel a kultúráért – minden regénynek van egy saját színe, ahogy minden színnek egyedi a hangulata.

A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet

A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.

2024 április 9.

A Burger King az időskori szerelmet élteti

A zavarba ejtő kampány középpontjában az idősek szenvedélyes szerelme áll – hiszen a Burger King is 70 éve tartja életben a tüzet.

2024 április 8.

Ötletesen ünneplik a márkák a napfogyatkozást

Ezüstösen csillogó fánk, limitált kiadású turmix, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.

2024 április 4.

Célkeresztben a multikulturális marketing: tényleg elavult a kifejezés?

Az AdAge tizenkét reklámszakemberrel beszélgetett a multikulturális marketing helyzetéről, fejlődéséről és a folyamatos kihívásokról.

2024 április 3.

Nem minden foltot kell kimosni – állítja a Persil

A Persil megható kampányfilmjében Bukayo Saka, angol válogatott labdarúgó szerepel.

A Mattel bemutatta az autizmusbarát Hot Wheels autóját

A Hot Wheels a Flippin Fast nevű új játékával szeretné felhívni a figyelmet az autizmussal élő gyerekekre.

2024 április 2.

A BMW egy rendkívül olcsó trükkel népszerűsítette új autóját

A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.

Beyoncé új albuma megvadította a márkákat

A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.

A BeRealt is felfalja a reklámgépezet?

Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.

2024 március 28.

Szeretett magyar csokoládé márkák védjegyeit adják el

A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.

Itt az igazság a csokitojásokról

Az ASDA húsvéti kampányának középpontjában egy olyan meseszerű farm áll, ahol a csirkék különböző méretű csokitojásokat tojnak.