Az Adidas bemutatta a magyar olimpikonok és paralimpikonok felszereléseit
A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.
A márka százéves tapasztalatával alkotta meg a magyar sportolók öltözékét.
A márka Brazíliában elindította kezdeményezését, amelyben a teherautó-sofőrök az alvásuk időtartalmát jutalomra válthatják.
A márka arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán.
Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?
A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.
A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.
A Coca-Cola egy különleges kampányba fogott, hogy az újrahasznosítás fontosságára hívja fel a figyelmet.
A „Start Your Impossible” kampányfilmben több ország közössége látható, ahogy támogatásukkal segítik az olimpiai sportolókat.
A világ leggyorsabb embere lett a Persil extrém sebességű mosószerének új kampányarca.
A Powerade új kampányában az amerikai olimpikon tornásznő kapott főszerepet.
Mi van akkor, ha a szülő épp akkor nyit be gyermeke szobájába, amikor fia épp.. kacsákat etet? A Sprite szerint eljött a szülő-riaszató ideje.
A limitált kiadású vegán majonéz a Barbie baba születésének 65. évfordulója előtt jelent meg.
A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.
Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.
A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek.
A TikTok felhasználók esélyt kapnak, hogy a márkát képviselve köztéri óriásplakátokon tündököljenek.
A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.
Irodalommal a termékért, marketinggel a kultúráért – minden regénynek van egy saját színe, ahogy minden színnek egyedi a hangulata.
A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.
A zavarba ejtő kampány középpontjában az idősek szenvedélyes szerelme áll – hiszen a Burger King is 70 éve tartja életben a tüzet.
Ezüstösen csillogó fánk, limitált kiadású turmix, világító sör – a mindössze négy perces esemény több brandet is megihletett.
Az AdAge tizenkét reklámszakemberrel beszélgetett a multikulturális marketing helyzetéről, fejlődéséről és a folyamatos kihívásokról.
A Persil megható kampányfilmjében Bukayo Saka, angol válogatott labdarúgó szerepel.
A Hot Wheels a Flippin Fast nevű új játékával szeretné felhívni a figyelmet az autizmussal élő gyerekekre.
A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.
A country-őrület hatására egy tucatnyi márka a közösségi média felületeken fejezte ki örömét az új album megjelenése miatt.
A Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona számára értékesítik.
A Weather Kids kampányban a világ minden táján gyerekek vették át az irányítást a televíziós időjárás-jelentések felett.
Az ASDA húsvéti kampányának középpontjában egy olyan meseszerű farm áll, ahol a csirkék különböző méretű csokitojásokat tojnak.