Selena Gomez tanácsadókat fogadott fel, hogy megvizsgálják a szépségmárkájához beérkező céges és vállalati ajánlatokat. A Rare Beauty lehetséges 2 milliárd dolláros eladása a következő celeb milliárdossá tehetné az énekesnőt.

Jelenleg rengeteg híresség szépségmárkája van a piacon változó sikerrel: azonban úgy tűnik, az egyik énekesnőnek nagyon is bejött a „business woman szerep. Egyes értesülések szerint ugyanis Selena Gomez szépségmárkája, a Rare Beauty pénzügyi tanácsadókat fogadott fel, hogy megvizsgálják azoknak a cégeknek, illetve vállalatoknak az ajánlatait, amelyek a márkába való befektetés vagy a felvásárlás után érdeklődnek – olvasható Business Insider cikkében.

Egy korábbi értesülés szerint Selena Gomez cégét a Business of Fashion 2 milliárd dollárra becsülte.

Nem lepődtem meg a becsült összegen, mivel ez egy életképes márka, szerethető termékekkel

– mondta Ancy Rowe, szépségipar szakértő, a StriVectin bőrápoló márka kereskedelmi igazgatója és a L'Oréal egykori munkatársa.

A Rare Beauty szárnyalása nem véletlen, hiszen az énekesnő a márka 2020-as megalapítása óta a termékfejlesztés minden lépésében részt vesz, az értesülések szerint ez abban az esetben sem változna, ha a híresség az eladás mellett döntene. Fontos hozzátenni, hogy az énekesnő viszonylag újonc a piacon, az eredményeken azonban ez kevéssé érződik, hiszen a márka összességében hatalmas népszerűségre tett szert az influenszerek és a közösségi média felhasználók körében. Ez abból is látszik, hogy a Rare Beauty 2023-ban az egyik legnépszerűbb, híresség tulajdonában lévő szépségmárka lett a TikTokon, a maga 3,5 millió követőjével. Emellett sokan úgy vélik, hogy a cég túlmutat a „celebmárka” megnevezésen, és mára köztiszteletben álló kozmetikai céggé vált.

A márka látványos tündöklése ellenére a vállalatról kevés valós adatot lehet tudni, ugyanis az eladások mögött rejlő számok nem nyilvánosak, továbbá szintén nem ismert az énekesnő részesedésének mértéke, de valószínűleg jelentős. Emellett csak annyi tudható, hogy a vállalkozásnak nincs anyavállalata vagy vállalati partnere. A híresség mellett a befektetők között még ott van Scott Friedman, a Rare Beauty vezérigazgatója és Nikki Eslami, a New Theory Ventures kockázatitőke-cég társalapítója.

Azonban az biztos, hogy a vállalat sikerének titka többek között abban rejlik, hogy más mint a többi híresség márkája. Alex Rawitz, a CreatorIQ kutatási és betekintési igazgatója szerint:

A rendezvényeken való gyakori jelenléte és a termékfejlesztési folyamatban betöltött szerepe révén a Rare Beauty elkerüli a „pénzhajhász” jelzőt, amelyet más hírességek és influenszer márkák gyakran megkapnak.

(Borítókép: Cindy Ord/Getty Images)

Címkék