Keresés

Content

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Rengeteg a kiaknázatlan lehetőség a Twitch-en

Bár a platform az itthoni közönség előtt kevésbé ismert, ennek ellenére a különböző márkák már felfigyeltek a Twitch-ben rejlő lehetőségekre.

2024 február 26.

A felhasználók kis százaléka felelős a TikTokon lévő tartalmakért

A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.

Rodd Chant egy nagyon fontos dologra emlékezteti a kreatívokat

AI ide vagy oda, a kreatív gondolkodás, a kreatív folyamat és a kreatív gyártási idő továbbra is pénzbe kerül.

2024 február 23.

A Google egy kellemetlen probléma miatt szünetelteti az AI képek generálását

Az AI eszköz a történelmi személyiségeket pontatlan etnikum szerint ábrázolja.

Új elnököt választott a MEME

Ismét Dr. Tóth Csabát választotta elnökévé a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete

2024 február 22.

Magyar szakemberrel bővült a WINA zsűrije

A Lounge Group kreatívigazgatója, Radovics Péter is a százfős nemzetközi zsűriben foglal helyet.

Túl lehet élni alkotóként a TikTok nélkül?

Három hazai szakembert kérdeztünk a közösségi média zeneipari erejéről.

2024 február 21.

Brit médiainnovátori díjat nyert a Mediaspace.global

Az Incze Kinga által alapított, brit cégként működő globális platformnak rövid időn belül ez a második elnyert díja.

2024 február 20.

Zenei zsenialitás vagy tudatos márkaépítés? A Taylor Swift és az Azahriah sztori

A professzionális tervezésnek vagy a véletlenek összjátékának az eredménye, hogy ők vannak a csúcson?

2024 február 19.

Szövegből generál élethű videókat az OpenAI új eszköze

A Sora már képes olyan videókat létrehozni, amik kísértetiesen hasonlítanak a valóságra.

2024 február 16.

Két író beperelte az OpenAI-t, mivel a cég jogellenesen használta fel könyveiket

A kaliforniai törvényszék részlegesen elutasította a keresetet.

2024 február 15.

Tagadja a Temu a magyar e-kereskedők vádjait

Az Ecommerce Hungary a GVH-hoz fordult segítségül a sérelmek miatt.

Luxusmárkák, amelyek a kékvérű marketingre szavaznak

A royalok a világ legrégibb és így legkipróbáltabb celebjei, ha úgy tetszik, az ősinfluenszerek.

2024 február 14.

Igen, ez bizony a Taylor Swift-effektus!

Az énekesnő és Travis Kelce kapcsolata többek között az NFL népszerűségére, a focista értékére de még a Super Bowl nézettségére is hatással volt.

2024 február 8.

Sztaniszláv András lett a világ egyik legnagyobb PR-szervezetének vezérigazgatója

A Magyar Public Relations Szövetség elnöke lett a világ egyik legnagyobb PR-szervezetének vezérigazgatója.

2024 február 5.

Mesterséges intelligencia a marketingszakmában – áldás vagy átok?

A marketing területén évtizedeket eltöltő szakembert, Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.

2024 február 3.

A Barbie és az Oppenheimer házasságából megszületett a marketing szerelemgyereke

A Barbenheimer-jelenség tökéletes példa két ellentétes világ varázslatos fúziójára.

2024 január 23.

2024-ben tarolhatnak az AI influenszerek, de legnagyobb kérdés, hogy mi marad a figyelmünkből

Guld Ádám médiakutató szerint az MI határozhatja meg az idei évünket.

2024 január 17.

Olaszország szigorítja az influenszer marketinget

Az olasz hírközlési hatóság szigorította a közösségi média átláthatóságára vonatkozó szabályait egy közelmúltbéli influenszer-botrány után.

2024 január 10.

Veszélyben a szellemi munka, na de kiket érint a változás?

A mesterséges intelligencia fejlődése hasonló változásokhoz vezethet, mint anno az ipari forradalom.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9