A reakcióvideók ereje: miért szeretjük nézni, ahogy mások videókat néznek?
A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.
A tartalomgyártók és brandek is egyre inkább felismerik a reakcióvideókban rejlő potenciált.
Mi a TikTok titka? A POME alapító ügyvezetője két évtizede töretlenül juttatja el a cégek üzeneteit a fiatalokhoz.
Az MPRSZ célja ebben az évben is az volt, hogy kiemelje és díjazza a kommunikációs iparág példaértékű megoldásait.
A Microsoft szerint így alakul át a munka világa.
A fiatalok médiafogyasztási szokásainak következményeként a sludge content egyre nagyobb tért hódít.
A podcast és a YouTube csatornák indítása 2024-ben is remek tartalommarketinges eszköz.
Szombat este ünnepélyes keretek között összesen 22 kategóriában adták át a Magyar Mozgókép Díjakat.
Vásárlást ösztönző aktivitások sora köszöntötte idén Magyarországon a foci-Eb-t: mutatjuk, milyen üzletek, milyen nyereményjátékokkal szálltak be.
A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.
A kiadó egyedülálló globális szolgáltatással rukkolt elő.
Az Unión belül több ország olyan jogszabályokat szorgalmaz, amely lehetővé tenné a díjak kiszabását a fast fashion alapú vállaltokra.
A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.
Azok a cégek, amelyek a munkavállalók céljainak és szenvedélyeinek kulturális kereteit ápolják, hatalmas versenyelőnyre tehetnek szert.
Már a kkv-k is használják a mesterséges intelligenciát a marketingben.
A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt a riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.
Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.