A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?
Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.
Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.
A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.
Dr. Frederik G. Pferdt, a Google egykori és első innovációs főevangelistája az AI Summiton tartott előadást.
Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.
A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.
Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.
A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.
A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.
Francis Ford Copolla új, szeptemberben a mozikba érkező, Megalopolis című filmjének trailerébe nem elhanyagolható hiba csúszott.
A streaming-platform a Google segítségével siet a segítségére annak, aki szeretne olyan stílusos lenni, mint Emily Párizsban.
Az utóbbi időben felmerült az aggodalom, hogy a hirdetésvásárlási folyamat bizonyos lépései visszaélésekre adnak alkalmat.
A fogyasztók egy jobb világot keresnek, a brandek pedig segíthetnek nekik megtalálni ezt.
Miért fontos, hogy közérthetőek és érdekesek legyenek a tudományos sajtóközlemények? Pribék Márton PR-szakembert kérdeztük a témában.
A közelgő AI Summit előadója, Tóth Zsófi nem hétköznapi munkájáról mesélt nekünk.
Hogyan befolyásolja a hirdetési környezetet a Google cookie-kkal kapcsolatos bizonytalankodása és a Privacy Sandbox?
Az online tér és különösen a közösségi média tág teret enged az agressziónak, a bántalmazók pedig számos jellemzőt kihasználhatnak.
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.
Különösen a Z-generációnak vannak nagyon konkrét elképzelései arról, mi kell egy reklámba.
A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.