Keresés

Content

A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?

Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.

2024 szeptember 9.

Kibervédelem, vállalati AI, ChatGPT, mesterséges művészet - így zajlott az AI Summit 2024 első napja

A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.

Ha jó jövőt akarunk, jó kérdéseket kell feltennünk

Dr. Frederik G. Pferdt, a Google egykori és első innovációs főevangelistája az AI Summiton tartott előadást.

2024 szeptember 7.

2024 szeptember 4.

Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye

Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.

2024 szeptember 2.

Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?

A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.

2024 augusztus 30.

Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni

Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.

2024 augusztus 27.

Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések

A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.

2024 augusztus 26.

Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise

A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.

2024 augusztus 23.

Veszélyes jelenségre figyelmeztetnek a Coppola-trailer kamuidézetei

Francis Ford Copolla új, szeptemberben a mozikba érkező, Megalopolis című filmjének trailerébe nem elhanyagolható hiba csúszott.

2024 augusztus 22.

Új trendet indít a Netflix a filmes vásárlással?

A streaming-platform a Google segítségével siet a segítségére annak, aki szeretne olyan stílusos lenni, mint Emily Párizsban.

2024 augusztus 16.

Így kerülhetnek az adataink a titkosszolgálatok kezébe

Az utóbbi időben felmerült az aggodalom, hogy a hirdetésvásárlási folyamat bizonyos lépései visszaélésekre adnak alkalmat.

2024 augusztus 15.

Az idei TikTok-trendek a valóság átformálásáról szólnak

A fogyasztók egy jobb világot keresnek, a brandek pedig segíthetnek nekik megtalálni ezt.

2024 augusztus 11.

A PR szakember szerint senkit sem érdekel a tudomány, ha rosszul tálalják

Miért fontos, hogy közérthetőek és érdekesek legyenek a tudományos sajtóközlemények? Pribék Márton PR-szakembert kérdeztük a témában.

2024 augusztus 9.

„A ChatGPT okos, de nem bölcs” – avagy az ember is kell az AI-hoz, csak tudnia kell használni

A közelgő AI Summit előadója, Tóth Zsófi nem hétköznapi munkájáról mesélt nekünk.

2024 augusztus 5.

Greifenstein Jakab: „Az elmúlt pár évben egyfajta sütipurgatóriumban éltünk"

Hogyan befolyásolja a hirdetési környezetet a Google cookie-kkal kapcsolatos bizonytalankodása és a Privacy Sandbox?

2024 augusztus 3.

Minden második magyar fiatal kapott már fenyegetést: itt tartunk az online zaklatás elleni küzdelemben

Az online tér és különösen a közösségi média tág teret enged az agressziónak, a bántalmazók pedig számos jellemzőt kihasználhatnak.

2024 július 28.

Elképesztőek a Google negyedéves pénzügyi eredményei

A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.

2024 július 15.

Ilyennek kell lennie egy jó reklámnak

Különösen a Z-generációnak vannak nagyon konkrét elképzelései arról, mi kell egy reklámba.

2024 július 8.

Mindegy, milyen statisztikát nézünk, Szoboszlai a legértékesebb

A statisztikák mellett a szubjektív érzet is azt diktálja: ritkaságszámba megy, amit Szoboszlai Dominik képvisel.