A LinkedIn bemutatta az új hirdetési formátumait a New York-i marketing csúcstalálkozón. A hálózatépítő óriáscég az NBCUniversallal együttműködve a CTV-reklámokra állt rá.

A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait. A platform a NBCU-val együttműködve csatlakozott azokhoz a cégekhez, akik ráálltak a televíziós hirdetésekre, azaz a CTV-reklámokra. Az együttműködés az emberek elérésének kiszélesítése érdekében született meg, melynek részeként a CTV-reklámok mellett az élő eseményhirdetésekre is bemutatták a lehetőséget.

EZEK AZ ÚJ PARTNERSÉGEK ÉS HIRDETÉSI FORMÁTUMOK:

  • CTV-hirdetések: A hirdetők CTV-kampányokat hozhatnak létre, amelyeket a LinkedIn kampánykezelő funkcióján keresztül megoszthatnak olyan platformokon, mint a Samsung Ads és a Roku. A Samsung Ads a Samsung Electronics hirdetési ökoszisztémája, amely több százmillió intelligens eszközre terjed ki a tévében, mobilon, asztali számítógépen és azon túl is, és segít a hirdetőknek megtalálni a megfelelő közönséget, illetve segít mérni az adatokat. A Roku, ami streaming eszközökön és okostévén keresztül TV streaming szolgáltatásokat nyújt, szintén támogatja a hirdetéseket és segít a hirdetőknek megtalálni a megfelelő célcsoportot. 
  • LinkedIn Premiere: A LinkedIn partnerséget kötött az NBCUniversallal, hogy a CTV-kampányokat az NBCU amerikai televíziótársaság tartalmain keresztül népszerűsítse. A hirdetők bizonyos ajánlatokon keresztül targetálhatják a kampányaikat – ilyen kategóriák többek között az „érdeklődési kör”, a „vállalat típusa” és a „beosztás megnevezése”. Emellett a cégek az új Brand Lift funkciót is használhatják a kampánytevékenység nyomon követésére.
  • Élő eseményhirdetések: A hirdetők reklámozhatják vállalatuk élő eseményeit is, annak leforgása előtt, alatt és után – ez rugalmasságot biztosít a rendezvény időpontjához képest. A vállalat emellett azt is közölte, hogy az élő eseményhirdetések is teszetés alatt állnak.

A LinkedIn egyébként tavaly nyáron jelentette be először, hogy a hirdetők számára teszteli a CTV-hirdetéseket és az olyan generatív mesterséges intelligencia-szolgáltatásokat, mint az AI Copy Suggestions, amelynek célja a kampánykészítés egyszerűsítése. Továbbá olyan hirdetéseket kínál, ahol videóknál a reklámok a streamben, azaz a videó lejátszásának megkezdése előtt kerülnek elhelyezésre, illetve a stream közepén jelennek meg. Emellett Thought Leader Ads hirdetéseket, azaz gondolatvezető hirdetéseket is nyújt, hogy tovább erősítsék a felhasználók posztjait.

Az új hirdetési funkciók egyelőre az Egyesült Államokra és Kanadára korlátozódnak.

(Forrás:Marketing Brew)

(Borítókép: Justin Sullivan / Getty Images)

Címkék