Keresés

A Meta 2026-ban már AI-reklámokat akar készíteni

A Meta által megálmodott hirdetői felület egyetlen oldalon kezelné a hirdetéseket és egyetlen fotóból videókat, szöveges anyagokat készítene.

A Netflix-felhasználók harmada már reklámos előfizetést használ

A streamingplatformok sorra nyitnak a reklámos előfizetések felé, ami alól a Netflix sem kivétel. Úgy tűnik, bejött a számításuk.

A Netflix meglépi azt, ami miatt temetni akarta a lineáris tévét

2026-tól mesterséges intelligencia által generált reklámok jelenhetnek meg a Netflixes tartalmakban.

Hiánypótló útmutató készült a podcastokban való reklámelhelyezésről

Megjelent az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és az IAB Hungary közösen készített Podcast Reklámelhelyezési Útmutatója.

Reklámot jelenített meg autói képernyőjén egy kínai gyártó: botrány lett belőle

Ügyfelek tucatjait borította ki a kínai Deepal autómárka azzal, hogy az autóiban található képernyőn saját akcióját reklámozta.

David Beckham a Pepsi új reklámjában bíztatja az embereket, hogy kövessék az álmaikat

Az egykori sztárfocista újra a márka nagyköveteként szerepel a képernyőn.

Világszerte jönnek a reklámok a Threadsre

A hirdetések széleskörű bevezetése új lehetőségeket nyit meg a hirdetők számára és potenciálisan növeli a Meta bevételeit.

Frappáns megoldás a fényszennyezés ellen: példamutató kampánnyal jelentkezett a Nescafé

"Ha a termékünk nem tart ébren, a reklámunknak sem kellene" – kell ennél jobb üzenet a koffeinmentes kávé mellé egy fényekkel teli nagyvárosban?

Merészet lépett a Coca Cola – a semmit reklámozza

A Coke Zero új reklámjában különleges módon egyáltalán nem jelenik meg a termék.

A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója

A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.

Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?

Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.

Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása

A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.

Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand

A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.

Így lett közbeszéd tárgya a postások elleni erőszak – Varga Mátyást kérdeztük a díjnyertes kampányról

Varga Mátyással, a Lounge Communication Senior PR tanácsadójával beszélgettünk a SABRE Awards-on díjazott Postásnak lenni nem küzdősport kampányról.

A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről

A podcasthallgatók szeretnek időt tölteni az őket érdeklő témával, elmélyülten figyelnek, ami jó lehetőség a marketing számára.

A barátság erejéről szól a St. Hubertus új reklámfilmje

Az italmárka most a közösségteremtés és a baráti kötelékek témájához kapcsolódóan fogalmaz meg aktuális üzenetet.

Hidvégi Zoltán: "Most már teljes TV spotokat is el tudunk készíteni AI segítségével"

Mire képesek a videógeneráló AI-algoritmusok? Az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatóját, Hidvégi Zoltánt kérdeztük.

Megoldás a reklámapokalipszis ellen: több hirdetés helyett több jutalom

A jutalmak erősebb elkötelezettséget és több konverziót eredményeznek.

Kiemelten ellenőrzi idén a gyermekeket és fiatalkorúakat célzó reklámokat az NKFH

A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az influenszerek reklámtevékenységét is vizsgálja.

Az előadók és a márkák fellegvára lett a Roblox

A Roblox játékplatform egyre népszerűbb, már Cher és a Coldplay is tett vele egy próbát.