május 17., 06:51
„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?
A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.
A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.
Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.
DJ az öbölben, a hazai médiapiac szereplőinek versenye a vízen, a parton pedig különleges programok. Ezekkel várjuk a résztvevőket.
Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.
A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.
Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.
A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.
A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.
A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy nem mindig jelent rosszat, ha eltérünk a megszokottól.
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.
Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.
A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.
Ettől függetlenül a tiltást továbbra sem oldották fel, mert FKA twigs énekesnő plakátja a brit reklámfelügyelet szerint túlságosan szexuális töltetű.