MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
május 17., 14:30
A Netflix meglépi azt, ami miatt temetni akarta a lineáris tévét
2026-tól mesterséges intelligencia által generált reklámok jelenhetnek meg a Netflixes tartalmakban.
május 30., 14:30
Reklámot jelenített meg autói képernyőjén egy kínai gyártó: botrány lett belőle
Ügyfelek tucatjait borította ki a kínai Deepal autómárka azzal, hogy az autóiban található képernyőn saját akcióját reklámozta.
április 25., 17:09
David Beckham a Pepsi új reklámjában bíztatja az embereket, hogy kövessék az álmaikat
Az egykori sztárfocista újra a márka nagyköveteként szerepel a képernyőn.
április 25., 13:53
Világszerte jönnek a reklámok a Threadsre
A hirdetések széleskörű bevezetése új lehetőségeket nyit meg a hirdetők számára és potenciálisan növeli a Meta bevételeit.
április 24., 06:00
Így lett közbeszéd tárgya a postások elleni erőszak – Varga Mátyást kérdeztük a díjnyertes kampányról
Varga Mátyással, a Lounge Communication Senior PR tanácsadójával beszélgettünk a SABRE Awards-on díjazott Postásnak lenni nem küzdősport kampányról.
április 10., 17:00
Frappáns megoldás a fényszennyezés ellen: példamutató kampánnyal jelentkezett a Nescafé
"Ha a termékünk nem tart ébren, a reklámunknak sem kellene" – kell ennél jobb üzenet a koffeinmentes kávé mellé egy fényekkel teli nagyvárosban?
április 10., 06:00
A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről
A podcasthallgatók szeretnek időt tölteni az őket érdeklő témával, elmélyülten figyelnek, ami jó lehetőség a marketing számára.
április 8., 17:00
Merészet lépett a Coca Cola – a semmit reklámozza
A Coke Zero új reklámjában különleges módon egyáltalán nem jelenik meg a termék.
április 8., 10:00
A barátság erejéről szól a St. Hubertus új reklámfilmje
Az italmárka most a közösségteremtés és a baráti kötelékek témájához kapcsolódóan fogalmaz meg aktuális üzenetet.
április 6., 06:00
A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója
A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.
március 31., 06:00
Hidvégi Zoltán: "Most már teljes TV spotokat is el tudunk készíteni AI segítségével"
Mire képesek a videógeneráló AI-algoritmusok? Az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatóját, Hidvégi Zoltánt kérdeztük.
március 30., 06:00
Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?
Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.
március 28., 17:33
Megoldás a reklámapokalipszis ellen: több hirdetés helyett több jutalom
A jutalmak erősebb elkötelezettséget és több konverziót eredményeznek.
március 26., 06:00
Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása
A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.
március 24., 11:28
Kiemelten ellenőrzi idén a gyermekeket és fiatalkorúakat célzó reklámokat az NKFH
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az influenszerek reklámtevékenységét is vizsgálja.
március 24., 06:00
Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand
A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.
március 23., 06:00
Az előadók és a márkák fellegvára lett a Roblox
A Roblox játékplatform egyre népszerűbb, már Cher és a Coldplay is tett vele egy próbát.
március 22., 06:00
A sör, ami generációkon átívelő örökséget épített fel: a Guinness brand története
A Guinness profin vegyíti a klasszikus és a modern kor marketingstratégiáit, így továbbra sem egy elavult márka.
március 21., 06:00
Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"
A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.
március 16., 06:00
Vizuálisan lenyűgöző, de nincs benne érzelem – vélemények az AI-jal generált reklámokról
Az AI által létrehozott képek erős vizualitással rendelkeznek, a fogyasztók mégis úgy érzik, hogy szintetikusak, ami csökkenti hatásukat.
/
7