Keresés

április 10., 06:00

A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről

A podcasthallgatók szeretnek időt tölteni az őket érdeklő témával, elmélyülten figyelnek, ami jó lehetőség a marketing számára.

április 10., 17:00

Frappáns megoldás a fényszennyezés ellen: példamutató kampánnyal jelentkezett a Nescafé

"Ha a termékünk nem tart ébren, a reklámunknak sem kellene" – kell ennél jobb üzenet a koffeinmentes kávé mellé egy fényekkel teli nagyvárosban?

április 8., 17:00

Merészet lépett a Coca Cola – a semmit reklámozza

A Coke Zero új reklámjában különleges módon egyáltalán nem jelenik meg a termék.

április 8., 10:00

A barátság erejéről szól a St. Hubertus új reklámfilmje

Az italmárka most a közösségteremtés és a baráti kötelékek témájához kapcsolódóan fogalmaz meg aktuális üzenetet.

április 6., 06:00

A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója

A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.

március 31., 06:00

Hidvégi Zoltán: "Most már teljes TV spotokat is el tudunk készíteni AI segítségével"

Mire képesek a videógeneráló AI-algoritmusok? Az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatóját, Hidvégi Zoltánt kérdeztük.

március 30., 06:00

Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?

Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.

március 28., 17:33

Megoldás a reklámapokalipszis ellen: több hirdetés helyett több jutalom

A jutalmak erősebb elkötelezettséget és több konverziót eredményeznek.

március 26., 06:00

Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása

A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.

március 24., 11:28

Kiemelten ellenőrzi idén a gyermekeket és fiatalkorúakat célzó reklámokat az NKFH

A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az influenszerek reklámtevékenységét is vizsgálja.

március 24., 06:00

Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand

A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.

március 23., 06:00

Az előadók és a márkák fellegvára lett a Roblox

A Roblox játékplatform egyre népszerűbb, már Cher és a Coldplay is tett vele egy próbát.

március 22., 06:00

A sör, ami generációkon átívelő örökséget épített fel: a Guinness brand története

A Guinness profin vegyíti a klasszikus és a modern kor marketingstratégiáit, így továbbra sem egy elavult márka.

március 21., 06:00

Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"

A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

március 16., 06:00

Vizuálisan lenyűgöző, de nincs benne érzelem – vélemények az AI-jal generált reklámokról

Az AI által létrehozott képek erős vizualitással rendelkeznek, a fogyasztók mégis úgy érzik, hogy szintetikusak, ami csökkenti hatásukat.

március 14., 17:00

Még mindig előfordul, hogy túl hangos a tévéreklám

A magyar nyelven sugárzó, de külföldi joghatóság alá tartozó televízióknál máig előfordul a rossz gyakorlat. Az NMHH kirívó eseteket tett közzé.

március 2., 06:00

8 rendhagyó reklámkampány, amivel az IKEA nyomot hagyott

Összeszedtünk néhányat az IKEA legkreatívabb reklámkampányai közül.

február 24., 12:00

Reklámtilalmak és nyelvvédelmi szabályok betartását ellenőrzi a fogyasztóvédelmi hatóság

A fogyasztóvédelmi hatóság idén is ellenőrzi az általános reklámszabályok és a magyar nyelv védelmét szolgáló előírások betartását.

február 20., 11:49

A MediaFuture kérésére a Magyar Reklámszövetség etikai állásfoglalást hozott a Nissan-reklám ügyében

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) etikai vizsgálata elmarasztaló határozatot hozott a magyar Nissan reklámok ügyében.

február 19., 06:00

Megjött a hivatalos reakció a Nissan szexista reklámkampányára

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) állásfoglalást tett közzé a Nissan botrányos reklámkampányával kapcsolatban.