MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
A Meta 2026-ban már AI-reklámokat akar készíteni
A Meta által megálmodott hirdetői felület egyetlen oldalon kezelné a hirdetéseket és egyetlen fotóból videókat, szöveges anyagokat készítene.
A Netflix-felhasználók harmada már reklámos előfizetést használ
A streamingplatformok sorra nyitnak a reklámos előfizetések felé, ami alól a Netflix sem kivétel. Úgy tűnik, bejött a számításuk.
A Netflix meglépi azt, ami miatt temetni akarta a lineáris tévét
2026-tól mesterséges intelligencia által generált reklámok jelenhetnek meg a Netflixes tartalmakban.
Hiánypótló útmutató készült a podcastokban való reklámelhelyezésről
Megjelent az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és az IAB Hungary közösen készített Podcast Reklámelhelyezési Útmutatója.
Reklámot jelenített meg autói képernyőjén egy kínai gyártó: botrány lett belőle
Ügyfelek tucatjait borította ki a kínai Deepal autómárka azzal, hogy az autóiban található képernyőn saját akcióját reklámozta.
David Beckham a Pepsi új reklámjában bíztatja az embereket, hogy kövessék az álmaikat
Az egykori sztárfocista újra a márka nagyköveteként szerepel a képernyőn.
Világszerte jönnek a reklámok a Threadsre
A hirdetések széleskörű bevezetése új lehetőségeket nyit meg a hirdetők számára és potenciálisan növeli a Meta bevételeit.
Frappáns megoldás a fényszennyezés ellen: példamutató kampánnyal jelentkezett a Nescafé
"Ha a termékünk nem tart ébren, a reklámunknak sem kellene" – kell ennél jobb üzenet a koffeinmentes kávé mellé egy fényekkel teli nagyvárosban?
Merészet lépett a Coca Cola – a semmit reklámozza
A Coke Zero új reklámjában különleges módon egyáltalán nem jelenik meg a termék.
A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója
A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.
Generációkat kapcsol össze: hogyan használható a nosztalgia a márkaépítésben?
Azok a brandek járnak a legjobban ezzel az eszközzel, amelyek olyan gazdag múlttal rendelkeznek, hogy van hova visszatekinteniük.
Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása
A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.
Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand
A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.
Így lett közbeszéd tárgya a postások elleni erőszak – Varga Mátyást kérdeztük a díjnyertes kampányról
Varga Mátyással, a Lounge Communication Senior PR tanácsadójával beszélgettünk a SABRE Awards-on díjazott Postásnak lenni nem küzdősport kampányról.
A tartalom, amire elmélyülten figyel a fogyasztó – Hampuch Richárd, a BeTone társalapítója a podcastről
A podcasthallgatók szeretnek időt tölteni az őket érdeklő témával, elmélyülten figyelnek, ami jó lehetőség a marketing számára.
A barátság erejéről szól a St. Hubertus új reklámfilmje
Az italmárka most a közösségteremtés és a baráti kötelékek témájához kapcsolódóan fogalmaz meg aktuális üzenetet.
Hidvégi Zoltán: "Most már teljes TV spotokat is el tudunk készíteni AI segítségével"
Mire képesek a videógeneráló AI-algoritmusok? Az Umbrella Collective alapító-vezérigazgatóját, Hidvégi Zoltánt kérdeztük.
Megoldás a reklámapokalipszis ellen: több hirdetés helyett több jutalom
A jutalmak erősebb elkötelezettséget és több konverziót eredményeznek.
Kiemelten ellenőrzi idén a gyermekeket és fiatalkorúakat célzó reklámokat az NKFH
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az influenszerek reklámtevékenységét is vizsgálja.
Az előadók és a márkák fellegvára lett a Roblox
A Roblox játékplatform egyre népszerűbb, már Cher és a Coldplay is tett vele egy próbát.
/
7