Keresés

február 13., 06:00

Itt tartunk? - A Nissan visszavont magyar reklámja évtizedekkel ezelőtti állapotokat tükröz

A MediaFuture-nek Mihályi Norbert aftersales director nyilatkozott, de visszatekintettünk kicsit az autóipar reklámtörténetére is.

február 13., 14:29

5 Valentin-napi kampány, amire érdemes odafigyelni

Az idei Valentin-napi kampányok között jó néhány olyat találunk, amely új gondolatiságot hozott a megfáradt üzenetekbe.

február 11., 12:57

Kanye West a Super Bowlon is ellopta a show-t: rosszabb célra nem is használhatta volna a lehetőséget

A Yeezy reklámja Kanye Westtől is szokatlan húzással érkezett: teljes webshopja kínálatát törölte, tiltott jelképpel díszített pólóra cserélve azt.

február 10., 13:14

Az idei Super Bowl-reklámok tanulságai: nemcsak a trendiség, az időtállóság is fontos

A Super Bowl alatt vetített reklámok a szakma csúcstermékei. Megnéztük, az idei felhozatalban milyen trendek domináltak.

február 8., 06:00

Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz

Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.

február 7., 09:00

Egy kutatás szerint a reklámok az álmokat is befolyásolhatják

Egy amerikai felmérés megállapította, hogy a napközben látott hirdetések álmainkban is megjelenhetnek.

február 7., 06:00

Megvan 2024 tíz legjobb online videós reklámja

Az IAB Hungary szakmai szervezet február 6-án átadta az Év digitális videós hirdetése verseny díjait. Az eseményen a MediaFuture is ott volt.

február 6., 11:57

Elfordulnak a nagy autómárkák a Super Bowl-tól

A Super Bowl-on már nyolcmillió dollárba kerül fél percnyi reklámidő, amit a nagy autómárkák a jelek szerint nem akarnak megfizetni.

február 3., 12:35

Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési előzményekben: így ismerhetők fel

2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el. Ezek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám volt.

január 23., 15:00

5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede

Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.

január 22., 06:38

Hét ötlet David Lynch kreatív eszköztárából: a kreatív szakmának ezt hagyta örökül

David Lynch reklámfilmjei is briliánsak: minden kreatív szakembernek van mit tanulnia tőle.

január 19., 06:00

A reklámok, amelyek tavaly leginkább felborzolták a kedélyeket

2024-ben is belefuthattunk olyan kampányokba, amelyek kontraproduktívak vagy vitát gerjesztőek lettek. Szakmai visszatekintés a tavalyi évre.

január 2., 06:46

Ennek a korosztálynak a tagjai feltűnően keveset szerepelnek a reklámokban

Úgy tűnik azonban, hogy a társadalom összetételének változásával egyre több szerep juthat nekik.

2024. december 17., 06:46

13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában

Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.

2024. december 7., 06:46

Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben

Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.

2024. december 4., 15:30

Miért nem tudjuk hová tenni az új Jaguar-reklámot?

Mit hirdet tulajdonképpen az új Jaguar-reklám? És miért beszélnek róla annyian?

2024. november 30., 06:44

Macska és karácsony - a tökéletes reklámkombináció

Az IKEA legújabb szpotjában bevetette a marketing nagyágyúját: a macskát.

2024. november 29., 06:46

"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje

A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.

2024. november 20., 15:37

Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi

Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.

2024. november 9., 06:46

Olyasmiket tanít az érzelmekről az AI, amire talán nem is gondolnánk

A kontextuális érzelmi célzást a mesterséges intelligencia fejleszti épp tökélyre.