MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
február 13., 06:00
Itt tartunk? - A Nissan visszavont magyar reklámja évtizedekkel ezelőtti állapotokat tükröz
A MediaFuture-nek Mihályi Norbert aftersales director nyilatkozott, de visszatekintettünk kicsit az autóipar reklámtörténetére is.
február 13., 14:29
5 Valentin-napi kampány, amire érdemes odafigyelni
Az idei Valentin-napi kampányok között jó néhány olyat találunk, amely új gondolatiságot hozott a megfáradt üzenetekbe.
február 11., 12:57
Kanye West a Super Bowlon is ellopta a show-t: rosszabb célra nem is használhatta volna a lehetőséget
A Yeezy reklámja Kanye Westtől is szokatlan húzással érkezett: teljes webshopja kínálatát törölte, tiltott jelképpel díszített pólóra cserélve azt.
február 10., 13:14
Az idei Super Bowl-reklámok tanulságai: nemcsak a trendiség, az időtállóság is fontos
A Super Bowl alatt vetített reklámok a szakma csúcstermékei. Megnéztük, az idei felhozatalban milyen trendek domináltak.
február 8., 06:00
Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz
Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.
február 7., 09:00
Egy kutatás szerint a reklámok az álmokat is befolyásolhatják
Egy amerikai felmérés megállapította, hogy a napközben látott hirdetések álmainkban is megjelenhetnek.
február 7., 06:00
Megvan 2024 tíz legjobb online videós reklámja
Az IAB Hungary szakmai szervezet február 6-án átadta az Év digitális videós hirdetése verseny díjait. Az eseményen a MediaFuture is ott volt.
február 6., 11:57
Elfordulnak a nagy autómárkák a Super Bowl-tól
A Super Bowl-on már nyolcmillió dollárba kerül fél percnyi reklámidő, amit a nagy autómárkák a jelek szerint nem akarnak megfizetni.
február 3., 12:35
Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési előzményekben: így ismerhetők fel
2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el. Ezek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám volt.
január 23., 15:00
5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede
Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.
január 22., 06:38
Hét ötlet David Lynch kreatív eszköztárából: a kreatív szakmának ezt hagyta örökül
David Lynch reklámfilmjei is briliánsak: minden kreatív szakembernek van mit tanulnia tőle.
január 19., 06:00
A reklámok, amelyek tavaly leginkább felborzolták a kedélyeket
2024-ben is belefuthattunk olyan kampányokba, amelyek kontraproduktívak vagy vitát gerjesztőek lettek. Szakmai visszatekintés a tavalyi évre.
január 2., 06:46
Ennek a korosztálynak a tagjai feltűnően keveset szerepelnek a reklámokban
Úgy tűnik azonban, hogy a társadalom összetételének változásával egyre több szerep juthat nekik.
2024. december 17., 06:46
13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában
Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.
2024. december 7., 06:46
Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben
Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.
2024. december 4., 15:30
Miért nem tudjuk hová tenni az új Jaguar-reklámot?
Mit hirdet tulajdonképpen az új Jaguar-reklám? És miért beszélnek róla annyian?
2024. november 30., 06:44
Macska és karácsony - a tökéletes reklámkombináció
Az IKEA legújabb szpotjában bevetette a marketing nagyágyúját: a macskát.
2024. november 29., 06:46
"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje
A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.
2024. november 20., 15:37
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
2024. november 9., 06:46
Olyasmiket tanít az érzelmekről az AI, amire talán nem is gondolnánk
A kontextuális érzelmi célzást a mesterséges intelligencia fejleszti épp tökélyre.
/
5