MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
január 22., 06:38
Hét ötlet David Lynch kreatív eszköztárából: a kreatív szakmának ezt hagyta örökül
David Lynch reklámfilmjei is briliánsak: minden kreatív szakembernek van mit tanulnia tőle.
január 23., 15:00
5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede
Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.
január 19., 06:00
A reklámok, amelyek tavaly leginkább felborzolták a kedélyeket
2024-ben is belefuthattunk olyan kampányokba, amelyek kontraproduktívak vagy vitát gerjesztőek lettek. Szakmai visszatekintés a tavalyi évre.
január 2., 06:46
Ennek a korosztálynak a tagjai feltűnően keveset szerepelnek a reklámokban
Úgy tűnik azonban, hogy a társadalom összetételének változásával egyre több szerep juthat nekik.
2024. december 17., 06:46
13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában
Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.
2024. december 7., 06:46
Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben
Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.
2024. december 4., 15:30
Miért nem tudjuk hová tenni az új Jaguar-reklámot?
Mit hirdet tulajdonképpen az új Jaguar-reklám? És miért beszélnek róla annyian?
2024. november 30., 06:44
Macska és karácsony - a tökéletes reklámkombináció
Az IKEA legújabb szpotjában bevetette a marketing nagyágyúját: a macskát.
2024. november 29., 06:46
"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje
A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.
2024. november 20., 15:37
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
2024. november 9., 06:46
Olyasmiket tanít az érzelmekről az AI, amire talán nem is gondolnánk
A kontextuális érzelmi célzást a mesterséges intelligencia fejleszti épp tökélyre.
2024. november 4., 06:45
A reklámok hangjait is felturbózza az AI
A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.
2024. október 31., 06:46
A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó
A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.
2024. október 24., 09:00
A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében
Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?
2024. október 23., 06:58
Miért voltak régen ennyire furák a videójáték-reklámok?
A videójátékos iparág néhány legendás példáján keresztül mutatjuk be, hogyan jelentek meg a játékok a reklámok világában.
2024. október 19., 06:46
Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri
Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.
2024. október 17., 13:30
Így lesz egy babakocsireklám egészen botrányos: mellényúltak egy budapesti plázában
Horrorisztikus látványt nyújtanak ezek a furán reklámozott babakocsik Budapesten.
2024. október 11., 13:30
Mi a reakcióreklámok titka?
A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?
2024. október 9., 13:30
"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?
Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról; könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.
2024. október 2., 13:00
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
/
5