Keresés

január 22., 06:38

Hét ötlet David Lynch kreatív eszköztárából: a kreatív szakmának ezt hagyta örökül

David Lynch reklámfilmjei is briliánsak: minden kreatív szakembernek van mit tanulnia tőle.

január 23., 15:00

5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede

Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.

január 19., 06:00

A reklámok, amelyek tavaly leginkább felborzolták a kedélyeket

2024-ben is belefuthattunk olyan kampányokba, amelyek kontraproduktívak vagy vitát gerjesztőek lettek. Szakmai visszatekintés a tavalyi évre.

január 2., 06:46

Ennek a korosztálynak a tagjai feltűnően keveset szerepelnek a reklámokban

Úgy tűnik azonban, hogy a társadalom összetételének változásával egyre több szerep juthat nekik.

2024. december 17., 06:46

13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában

Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.

2024. december 7., 06:46

Nagyot dobott a Vodafone, fontosat üzen a Telekom: karácsonyi reklámok 2024-ben

Elgondolkodtatóan az érzelmekre hatni: ezek a karácsonyi reklámok sikerrel vitték véghez a nehéz feladatot.

2024. december 4., 15:30

Miért nem tudjuk hová tenni az új Jaguar-reklámot?

Mit hirdet tulajdonképpen az új Jaguar-reklám? És miért beszélnek róla annyian?

2024. november 30., 06:44

Macska és karácsony - a tökéletes reklámkombináció

Az IKEA legújabb szpotjában bevetette a marketing nagyágyúját: a macskát.

2024. november 29., 06:46

"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje

A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.

2024. november 20., 15:37

Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi

Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.

2024. november 9., 06:46

Olyasmiket tanít az érzelmekről az AI, amire talán nem is gondolnánk

A kontextuális érzelmi célzást a mesterséges intelligencia fejleszti épp tökélyre.

2024. november 4., 06:45

A reklámok hangjait is felturbózza az AI

A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.

2024. október 31., 06:46

A paradicsomvér és a fekete majonéz csak a kezdet, ha a halloweenről van szó

A márkák az elmúlt évtizedben ébredtek rá a halloweenben rejlő üzleti potenciálra.

2024. október 24., 09:00

A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében

Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?

2024. október 23., 06:58

Miért voltak régen ennyire furák a videójáték-reklámok?

A videójátékos iparág néhány legendás példáján keresztül mutatjuk be, hogyan jelentek meg a játékok a reklámok világában.

2024. október 19., 06:46

Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri

Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.

2024. október 17., 13:30

Így lesz egy babakocsireklám egészen botrányos: mellényúltak egy budapesti plázában

Horrorisztikus látványt nyújtanak ezek a furán reklámozott babakocsik Budapesten.

2024. október 11., 13:30

Mi a reakcióreklámok titka?

A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?

2024. október 9., 13:30

"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?

Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról; könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.

2024. október 2., 13:00

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.