MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
2024. június 6., 08:00
Már átléptük a Web3 küszöbét – de mi vár ránk a túloldalon?
Egyesek szerint olyan erejű változás előtt állunk, mint amilyet megjelenésekor az internet idézett elő.
2024. június 11., 14:28
Kinek érdemes a Pinteresten hirdetni?
A népszerű képmegosztó bár sok esetben nem a hirdetők első gondolata, érdemes kihasználni a benne rejlő potenciált.
2024. június 7., 14:29
A fiatalok között egyre népszerűbb a csendes vakáció
Az alkalmazottak nem hivatalos szabadságot vesznek ki, hogy enyhítsék a munkahelyi nyomást.
2024. június 3., 07:20
Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja
A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.
2024. május 31., 08:12
Dove: a marketingvilág valódi szépsége
A márka már évtizedek óta a természetes szépség és a testpozitivitás híve.
2024. május 27., 06:53
Ügynökség körkép: Mediator – Mert minden egy szikrával kezdődik
Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.
2024. május 22., 13:18
Az Amazon vezérigazgatója szerint a sikeres karrier kulcsa a jó hozzáállás
Véleménye szerint az előrelépés trükkje nem abban rejlik, hogy a leggyorsabbak vagy a legokosabbak legyünk.
2024. május 17., 06:51
„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?
A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.
2024. május 15., 07:20
Hogyan értelmezi újra a Z generáció a munkát – A gig gazdaság hatása
Az 2024-es munkaerőpiaci trendek közül a Z generáció bevonzása és megtartása a legnagyobb kihívások egyike a márkák körében.
2024. május 8., 06:56
Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
2024. május 7., 14:44
A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?
A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat
2024. május 3., 07:42
A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget
A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.
2024. május 1., 08:08
A sikeresség receptjéért érdemes megfigyelni a mormotákat
Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.
2024. április 25., 08:17
Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember
Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.
2024. április 19., 10:50
A magyarok élen járnak a tévénézéssel töltött időben
Míg európai átlagszinten csökken a tévénézésre fordított idő, addig hazánkban ez az idő változatlan.
2024. április 18., 13:56
Rekordösszeget költöttek a hirdetők online reklámokra
Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.
2024. április 12., 08:20
A marketingzseni, aki olyan márkákat tett naggyá, mint a Google vagy az Amazon
Neil Patelnél jobban senki nem ismeri, hogyan is működik a digitális marketing.
2024. április 11., 09:34
A vállalatok csaknem fele költségként tekint a marketingre
Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.
2024. április 8., 07:16
Miben a különböznek a jelenleg elérhető MI-alapú chatbotok?
Számos vállalat megoldásával találkozhatunk, de melyik a legjobb a mindennapi használatra?
2024. április 4., 11:44
Már az Alfa generációval is számolnunk kell
Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.
/
2