MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
március 7., 07:16
Az elkövetkezendő öt év
Chris Stephenson a Contagious 2023-as évösszegzőjében osztotta meg gondolatait a média jövőjéről.
március 8., 19:45
Elutasította az Igazságügyi Minisztérium a Repropress sajtókiadói jogokra vonatkozó díjszabását
Mit tehet most a Repropress és mi vár a kiadókra?
március 8., 16:05
Elindult a TV2 Klub
A TV2 Csoport nőknek szóló kábelcsatornája a nyitóhétvégén Nia Vardalos filmjeit vetíti, de számos országos premierrel készül.
március 8., 12:56
Oroszlán Szonja az OMSZA kampányában egy tabusított témára hívja fel a figyelmet
A színésznő ismét a Valami Amerikában alakított karakterének, Timinek a bőrébe bújt, a nőkért született, ám nem csak a nőknek szóló kampányban.
március 8., 12:56
Az ASA szerint mégsem történt szexuális tárgyiasítás a betiltott Calvin Klein plakáton
Ettől függetlenül a tiltást továbbra sem oldották fel, mert FKA twigs énekesnő plakátja a brit reklámfelügyelet szerint túlságosan szexuális töltetű.
március 8., 09:34
A márkák 2023-ban közel 4 milliárd dollárt költöttek TikTok hirdetésekre
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.
március 8., 07:19
And the Oscar goes to: reklám
Scorsese, Spielberg, Glazer, Fincher csak néhány név azok közül, akik úgy gondolták, van az a pénz, amiért...
március 7., 15:57
Számtalan algoritmus-frissítést indít a Google
Érkezik a valaha volt legnagyobb Core-frissítés, spamfrissítés, valamint a Helpful-Content algoritmus is frissül.
március 7., 12:33
Snoop Dogg átadta a „koronát” Pedro Pascalnak
A színész lett a Corona új márkanagykövete.
március 7., 11:58
A nappaliban elhelyezett tv hatalma: itt emlékszünk a legjobban a reklámokra
Egy új tanulmány kimutatta, hogy rendkívül fontos szerepe van az emlékezésben annak, hogy milyen helyiségben látjuk a hirdetéseket.
március 6., 16:43
Már Android TV-n is elérhető az RTL+ mindhárom csomagja
2024. március 5-től mindhárom RTL+ csomag elérhető az RTL+ Android TV applikációban.
március 6., 14:07
A magyar hírműsorokban a negatív hírek dominálnak
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az elmúlt 16 év híranyagát vizsgálta.
március 6., 12:13
Elérhető az OTP csoport új webáruháza
A zöld és lila színekben díszelgő webshop az eMAG és a Pepita riválisaként érkezik a piacra.
március 6., 11:34
Érkezik az Instagram új funkciója, a Friend Map
Az újítással egy térképen keresztül, valós időben lehet követni a barátok tartózkodási helyét.
március 6., 09:53
A Heinz létrehozta a világ első ketchup-biztosítását
Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.
március 6., 07:13
Életbe lépett a digitális piacokról szóló uniós szabályozás
Ez a második fontos uniós szabályozás, amelynek célja, hogy egyenlő feltételeket biztosítson minden digitális vállalat számára.
március 5., 18:21
Havas Play néven egyesül a Havas Média egy részlege
A Havas Play globális stratégiája azon a meggyőződésen alapul, hogy a rajongás független a termékkategóriáktól.
március 5., 17:10
Leállt a Facebook, a Messenger és az Instagram
A probléma világszinten észlelhető.
március 5., 16:14
A Spotify hangoskönyvre specializált előfizetéssel rukkolt elő
A csomag nemsokára hazánkban is elérhető lesz. Várakozás közben viszont már kérdéseket is feltehetünk a Spotify-nak, a platform dalban válaszol.
március 5., 13:49
Komoly bírsággal sújtotta az Európai Unió az Apple-t
A vád szerint az Apple meggátolta, hogy a Spotify és más zenei streaming szolgáltatók teljes körűen tájékoztathassák a felhasználóikat.
/
39