MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
február 3., 06:00
Félmillió magyar tartalmait törölte vagy tiltotta már a Facebook
A tiltások és törlések teljesen átláthatatlan rendszerben működnek a Facebookon.
február 7., 09:00
Egy kutatás szerint a reklámok az álmokat is befolyásolhatják
Egy amerikai felmérés megállapította, hogy a napközben látott hirdetések álmainkban is megjelenhetnek.
január 29., 06:00
Tófalvy Tamás: "A Facebooknak nem az igazság, hanem a forgalomból származó üzleti haszon az elsődleges"
A legnagyobb közösségi oldal csapdába ejtette a magyar médiát: Facebook nélkül lehetetlen érvényesülni, ott pedig nagyon nehéz a médiakutató szerint.
január 23., 15:00
5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede
Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.
2024. november 25., 13:30
Felforgatja a munkaerőpiacot az AI: a magyarok nincsenek felkészülve rá
A magyar munkavállalók továbbra is idegenkednek az AI-tól, ami sok szakmában hátrányként jelenhet meg.
2024. november 23., 06:46
Hogyan változott meg viszonyunk a hírforrásokhoz és az internethez az elmúlt öt évben?
Egyre inkább a közösségi médiából tájékozódunk, bár egyre kevésbé bízunk benne.
2024. november 11., 13:30
Az álhírek észrevétlenül változtathatják meg a viselkedésünket
Az álhírek nagy problémát jelenthetnek többek között a marketing, a politika és az egészségügy világában is.
2024. október 14., 13:30
Ezeket várják az emberek a márkáktól
Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.
2024. június 19., 06:45
Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
2024. június 18., 06:45
Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban
A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.
2024. június 3., 08:11
Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?
Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.
2024. június 3., 07:20
Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja
A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.
2024. május 31., 12:15
A budapesti fiatalok többet használják a ChatGPT-t mint a kisebb városokban élők
A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.
2024. május 23., 06:21
A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt
Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.
2024. május 7., 14:44
A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?
A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat
2024. május 7., 10:32
Korlátozná a képernyőhasználatot egy francia kutatás
Egy Emmanuel Macron által megbízott szakértői csoport tanulmánya szerint nem szabad tizenhárom éves korukig okostelefont adni a gyerekek kezébe.
2024. április 26., 08:50
A szerelem ígéretéért súlyos árat fizetünk
A Mozilla 25 randiappot vizsgált; három kivételével mindegyiket veszélyesnek titulálta.
2024. április 12., 09:09
Az Egyesült Királyságban betiltanák az okostelefonokat a 16 éven aluliak számára
A közvélemény-kutatások szerint a lakosság támogatná a korlátozást.
2024. április 4., 12:22
Egyszerűen kijátszhatók az AI-eszközök biztonsági funkciói
Egy kutatásból kiderült, hogy az újabb, összetettebb AI-rendszerek sebezhetőbbek bizonyos támadásokkal szemben.
2024. április 4., 11:44
Már az Alfa generációval is számolnunk kell
Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.
/
2