június 3., 07:20
Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja
A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.
A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.
Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.
A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.
Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.
A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat
Egy Emmanuel Macron által megbízott szakértői csoport tanulmánya szerint nem szabad tizenhárom éves korukig okostelefont adni a gyerekek kezébe.
A Mozilla 25 randiappot vizsgált; három kivételével mindegyiket veszélyesnek titulálta.
A közvélemény-kutatások szerint a lakosság támogatná a korlátozást.
Egy kutatásból kiderült, hogy az újabb, összetettebb AI-rendszerek sebezhetőbbek bizonyos támadásokkal szemben.
Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.
A megkérdezettek alig több mint egyharmada véli úgy, hogy az otthoni munkavégzés nem volt káros hatással a munkakapcsolataikra.
Egy kutatás szerint a lányok több rajongói alkotást, rajongói videót és fanfictiont készítenek, mint a fiúk.
Egy új tanulmány kimutatta, hogy rendkívül fontos szerepe van az emlékezésben annak, hogy milyen helyiségben látjuk a hirdetéseket.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság az elmúlt 16 év híranyagát vizsgálta.
A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.
Egy új kutatás szerint indokolatlanul kevés figyelmet fordítunk a hang alapú hirdetésekre.