Keresés

február 3., 06:00

Félmillió magyar tartalmait törölte vagy tiltotta már a Facebook

A tiltások és törlések teljesen átláthatatlan rendszerben működnek a Facebookon.

február 7., 09:00

Egy kutatás szerint a reklámok az álmokat is befolyásolhatják

Egy amerikai felmérés megállapította, hogy a napközben látott hirdetések álmainkban is megjelenhetnek.

január 29., 06:00

Tófalvy Tamás: "A Facebooknak nem az igazság, hanem a forgalomból származó üzleti haszon az elsődleges"

A legnagyobb közösségi oldal csapdába ejtette a magyar médiát: Facebook nélkül lehetetlen érvényesülni, ott pedig nagyon nehéz a médiakutató szerint.

január 23., 15:00

5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede

Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.

2024. november 25., 13:30

Felforgatja a munkaerőpiacot az AI: a magyarok nincsenek felkészülve rá

A magyar munkavállalók továbbra is idegenkednek az AI-tól, ami sok szakmában hátrányként jelenhet meg.

2024. november 23., 06:46

Hogyan változott meg viszonyunk a hírforrásokhoz és az internethez az elmúlt öt évben?

Egyre inkább a közösségi médiából tájékozódunk, bár egyre kevésbé bízunk benne.

2024. november 11., 13:30

Az álhírek észrevétlenül változtathatják meg a viselkedésünket

Az álhírek nagy problémát jelenthetnek többek között a marketing, a politika és az egészségügy világában is.

2024. október 14., 13:30

Ezeket várják az emberek a márkáktól

Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.

2024. június 19., 06:45

Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing

Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.

2024. június 18., 06:45

Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban

A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.

2024. június 3., 08:11

Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?

Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.

2024. június 3., 07:20

Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja

A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.

2024. május 31., 12:15

A budapesti fiatalok többet használják a ChatGPT-t mint a kisebb városokban élők

A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.

2024. május 23., 06:21

A pénzéhes márkák könnyedén elveszíthetik a Z generációt

Ha egy vállalatnak nincs célja a profiton kívül, akkor igen valószínű, hogy elveszítheti a fiatal fogyasztókat.

2024. május 7., 14:44

A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?

A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat

2024. május 7., 10:32

Korlátozná a képernyőhasználatot egy francia kutatás

Egy Emmanuel Macron által megbízott szakértői csoport tanulmánya szerint nem szabad tizenhárom éves korukig okostelefont adni a gyerekek kezébe.

2024. április 26., 08:50

A szerelem ígéretéért súlyos árat fizetünk

A Mozilla 25 randiappot vizsgált; három kivételével mindegyiket veszélyesnek titulálta.

2024. április 12., 09:09

Az Egyesült Királyságban betiltanák az okostelefonokat a 16 éven aluliak számára

A közvélemény-kutatások szerint a lakosság támogatná a korlátozást.

2024. április 4., 12:22

Egyszerűen kijátszhatók az AI-eszközök biztonsági funkciói

Egy kutatásból kiderült, hogy az újabb, összetettebb AI-rendszerek sebezhetőbbek bizonyos támadásokkal szemben.

2024. április 4., 11:44

Már az Alfa generációval is számolnunk kell

Az Alfa generáció tagjai már jelen vannak a közösségi médiában és streaming tartalmakat is aktívan fogyasztanak.