MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
AI-térkép magyar cégekre szabva – HazAI Insightok a Trendency-től
HazAI insightok címmel tartott szakmai reggelit a Trendency, ahol magyarországi vállalatok körében végzett kutatásuk eredményét mutatták be.
Kiveszőben a márkahűség – egy kutatás szerint szinte csak az ár-értékarány számít
A magas infláció és a bizonytalan gazdasági helyzet hatására az emberek több mint felét kifejezetten nyugtalanítják a növekvő megélhetési költségek.
Pozitívan fogadja a mesterséges intelligencia megjelenését a magyar fiatalok többsége
Az NMHH kutatásában azt vizsgálta, hogy miként gondolkodnak a 13–16 évesek a AI-alapú eszközökről és az ezek által generált tartalmakról.
Instagram, influenszerálmok, ChatGPT – ilyen a magyar tinik digitális világa 2025-ben
Megérkezett a Be Social megbízásából készült Magyar Tinik a Neten 2025. felmérés eredménye, amelyet Forgács Mariann ügyvezető értékelt.
Havi 212 eurót spórolunk az online hirdetéseknek köszönhetően
Az IAB Europe jelentése nemcsak arra mutat rá, hogyan vélekednek az EU lakosai a hirdetésalapú internetről, hanem arra is, mennyit spórolnak általa.
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása a reklámpiac trendjeit értékelte a televíziókban.
Így hatott az akciós újságokra a digitalizáció
A magyar felnőtt lakosság egyharmada már kizárólag online formában olvassa az akciós kiadványokat – derül ki a Shopfully kutatásából.
Mit gondolnak a magyarok az AI-ról? Meglepő dolgokat tárt fel a legújabb hazai kutatás
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Információs Társadalom Kutatóintézete által végzett kutatás eredményét Török Bernát főigazgatóval értékeltük.
Félmillió magyar tartalmait törölte vagy tiltotta már a Facebook
A tiltások és törlések teljesen átláthatatlan rendszerben működnek a Facebookon.
5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede
Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.
Hogyan változott meg viszonyunk a hírforrásokhoz és az internethez az elmúlt öt évben?
Egyre inkább a közösségi médiából tájékozódunk, bár egyre kevésbé bízunk benne.
Ezeket várják az emberek a márkáktól
Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.
Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban
A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.
A Z generációnak is előbb kell az olcsó, mint a fenntartható termék
Bár értékvezérelt ez a generáció, az árral kapcsolatos szempontok még felülírhatják ezt fogyasztói döntéseikben a Diverzum friss kutatása szerint.
Egy kutatás szerint a reklámok az álmokat is befolyásolhatják
Egy amerikai felmérés megállapította, hogy a napközben látott hirdetések álmainkban is megjelenhetnek.
Tófalvy Tamás: "A Facebooknak nem az igazság, hanem a forgalomból származó üzleti haszon az elsődleges"
A legnagyobb közösségi oldal csapdába ejtette a magyar médiát: Facebook nélkül lehetetlen érvényesülni, ott pedig nagyon nehéz a médiakutató szerint.
Felforgatja a munkaerőpiacot az AI: a magyarok nincsenek felkészülve rá
A magyar munkavállalók továbbra is idegenkednek az AI-tól, ami sok szakmában hátrányként jelenhet meg.
Az álhírek észrevétlenül változtathatják meg a viselkedésünket
Az álhírek nagy problémát jelenthetnek többek között a marketing, a politika és az egészségügy világában is.
Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?
Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.
/
2