Keresés

AI-térkép magyar cégekre szabva – HazAI Insightok a Trendency-től

HazAI insightok címmel tartott szakmai reggelit a Trendency, ahol magyarországi vállalatok körében végzett kutatásuk eredményét mutatták be.

Kiveszőben a márkahűség – egy kutatás szerint szinte csak az ár-értékarány számít

A magas infláció és a bizonytalan gazdasági helyzet hatására az emberek több mint felét kifejezetten nyugtalanítják a növekvő megélhetési költségek.

Pozitívan fogadja a mesterséges intelligencia megjelenését a magyar fiatalok többsége

Az NMHH kutatásában azt vizsgálta, hogy miként gondolkodnak a 13–16 évesek a AI-alapú eszközökről és az ezek által generált tartalmakról.

Instagram, influenszerálmok, ChatGPT – ilyen a magyar tinik digitális világa 2025-ben

Megérkezett a Be Social megbízásából készült Magyar Tinik a Neten 2025. felmérés eredménye, amelyet Forgács Mariann ügyvezető értékelt.

Havi 212 eurót spórolunk az online hirdetéseknek köszönhetően

Az IAB Europe jelentése nemcsak arra mutat rá, hogyan vélekednek az EU lakosai a hirdetésalapú internetről, hanem arra is, mennyit spórolnak általa.

Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása a reklámpiac trendjeit értékelte a televíziókban.

Így hatott az akciós újságokra a digitalizáció

A magyar felnőtt lakosság egyharmada már kizárólag online formában olvassa az akciós kiadványokat – derül ki a Shopfully kutatásából.

Mit gondolnak a magyarok az AI-ról? Meglepő dolgokat tárt fel a legújabb hazai kutatás

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Információs Társadalom Kutatóintézete által végzett kutatás eredményét Török Bernát főigazgatóval értékeltük.

Félmillió magyar tartalmait törölte vagy tiltotta már a Facebook

A tiltások és törlések teljesen átláthatatlan rendszerben működnek a Facebookon.

5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede

Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.

Hogyan változott meg viszonyunk a hírforrásokhoz és az internethez az elmúlt öt évben?

Egyre inkább a közösségi médiából tájékozódunk, bár egyre kevésbé bízunk benne.

Ezeket várják az emberek a márkáktól

Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.

Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban

A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.

A Z generációnak is előbb kell az olcsó, mint a fenntartható termék

Bár értékvezérelt ez a generáció, az árral kapcsolatos szempontok még felülírhatják ezt fogyasztói döntéseikben a Diverzum friss kutatása szerint.

Egy kutatás szerint a reklámok az álmokat is befolyásolhatják

Egy amerikai felmérés megállapította, hogy a napközben látott hirdetések álmainkban is megjelenhetnek.

Tófalvy Tamás: "A Facebooknak nem az igazság, hanem a forgalomból származó üzleti haszon az elsődleges"

A legnagyobb közösségi oldal csapdába ejtette a magyar médiát: Facebook nélkül lehetetlen érvényesülni, ott pedig nagyon nehéz a médiakutató szerint.

Felforgatja a munkaerőpiacot az AI: a magyarok nincsenek felkészülve rá

A magyar munkavállalók továbbra is idegenkednek az AI-tól, ami sok szakmában hátrányként jelenhet meg.

Az álhírek észrevétlenül változtathatják meg a viselkedésünket

Az álhírek nagy problémát jelenthetnek többek között a marketing, a politika és az egészségügy világában is.

Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing

Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.

Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?

Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.