MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
május 12., 13:52
Instagram, influenszerálmok, ChatGPT – ilyen a magyar tinik digitális világa 2025-ben
Megérkezett a Be Social megbízásából készült Magyar Tinik a Neten 2025. felmérés eredménye, amelyet Forgács Mariann ügyvezető értékelt.
április 29., 14:10
Kiveszőben a márkahűség – egy kutatás szerint szinte csak az ár-értékarány számít
A magas infláció és a bizonytalan gazdasági helyzet hatására az emberek több mint felét kifejezetten nyugtalanítják a növekvő megélhetési költségek.
április 26., 06:00
Havi 212 eurót spórolunk az online hirdetéseknek köszönhetően
Az IAB Europe jelentése nemcsak arra mutat rá, hogyan vélekednek az EU lakosai a hirdetésalapú internetről, hanem arra is, mennyit spórolnak általa.
április 22., 12:00
Pozitívan fogadja a mesterséges intelligencia megjelenését a magyar fiatalok többsége
Az NMHH kutatásában azt vizsgálta, hogy miként gondolkodnak a 13–16 évesek a AI-alapú eszközökről és az ezek által generált tartalmakról.
április 11., 10:07
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss kutatása a reklámpiac trendjeit értékelte a televíziókban.
március 18., 13:03
Így hatott az akciós újságokra a digitalizáció
A magyar felnőtt lakosság egyharmada már kizárólag online formában olvassa az akciós kiadványokat – derül ki a Shopfully kutatásából.
március 10., 06:00
A Z generációnak is előbb kell az olcsó, mint a fenntartható termék
Bár értékvezérelt ez a generáció, az árral kapcsolatos szempontok még felülírhatják ezt fogyasztói döntéseikben a Diverzum friss kutatása szerint.
február 28., 06:00
Mit gondolnak a magyarok az AI-ról? Meglepő dolgokat tárt fel a legújabb hazai kutatás
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Információs Társadalom Kutatóintézete által végzett kutatás eredményét Török Bernát főigazgatóval értékeltük.
február 7., 09:00
Egy kutatás szerint a reklámok az álmokat is befolyásolhatják
Egy amerikai felmérés megállapította, hogy a napközben látott hirdetések álmainkban is megjelenhetnek.
február 3., 06:00
Félmillió magyar tartalmait törölte vagy tiltotta már a Facebook
A tiltások és törlések teljesen átláthatatlan rendszerben működnek a Facebookon.
január 29., 06:00
Tófalvy Tamás: "A Facebooknak nem az igazság, hanem a forgalomból származó üzleti haszon az elsődleges"
A legnagyobb közösségi oldal csapdába ejtette a magyar médiát: Facebook nélkül lehetetlen érvényesülni, ott pedig nagyon nehéz a médiakutató szerint.
január 23., 15:00
5 éven belül elhagyná az ügynökségek világát a magyar szakemberek negyede
Sokan készülnek külföldre, ügyféloldalra is váltanának a harmadik Ügynökségi Népszámlálás adatai szerint.
2024. november 25., 13:30
Felforgatja a munkaerőpiacot az AI: a magyarok nincsenek felkészülve rá
A magyar munkavállalók továbbra is idegenkednek az AI-tól, ami sok szakmában hátrányként jelenhet meg.
2024. november 23., 06:46
Hogyan változott meg viszonyunk a hírforrásokhoz és az internethez az elmúlt öt évben?
Egyre inkább a közösségi médiából tájékozódunk, bár egyre kevésbé bízunk benne.
2024. november 11., 13:30
Az álhírek észrevétlenül változtathatják meg a viselkedésünket
Az álhírek nagy problémát jelenthetnek többek között a marketing, a politika és az egészségügy világában is.
2024. október 14., 13:30
Ezeket várják az emberek a márkáktól
Az Ipsos trendjelentése szerint a bizonytalan körülmények új életmódbeli és fogyasztási választásokat hívnak életre.
2024. június 19., 06:45
Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
2024. június 18., 06:45
Kutatás világít rá, miben tévednek a marketingesek a fogyasztókkal kapcsolatban
A Science of Loyalty kutatás meglepő eredményre jutott.
2024. június 3., 08:11
Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?
Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.
2024. június 3., 07:20
Ha egy filmelőzetesnek jó a zenéje, nagy valószínűséggel a filmet is eladja
A Veritonic több száz fogyasztót kérdezett, hogy kiderüljön, mekkora befolyása van a filmelőzetesekben hallható hangoknak.
/
2