Keresés

március 24., 16:59

„Szükség van egy nagy presztízsű szakmai elismerésre″ – Dr. Tóth Csabát, a MEME elnökét kérdeztük az új tévés díjról

Dr. Tóth Csabát, a MEME elnökét arról kérdeztük, miért tartották fontosnak létrehozni az új televíziós szakmai díjat.

március 25., 06:00

Losonczi Balázs: „Olyan mértékű technológiai forradalom zajlik most, mint amilyen az ipari forradalom volt”

Az Év Ügynöksége díjas Pentacomnál egyszerre fontosak az adatok, a szakmai alázat és az ügyfél iránti bizalom. Interjúnk Losonczi Balázs ügyvezetővel.

március 21., 06:00

Erdélyi Eszter: „2025 abszolút a Connected TV éve"

A Connected TV jövőjéről Erdélyi Esztert, az Atmedia digitális osztályvezetőjét és az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoport-vezetőjét kérdeztük.

március 19., 06:00

Bánhegyi Zsófia: „Az élvonalba sorolom a magyarországi marketingszektort Európában"

A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával annak kapcsán beszélgettünk, hogy az European Marketer of the Year döntősei közé került. Interjú.

március 12., 06:00

Csikesz Erika: "Piacvezető csatornaként a trendek és innovációk folyamatos figyelemmel kísérése elengedhetetlen"

Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési és digitális igazgatója a streaming térnyeréséről és a legnépszerűbb formátumokról is beszélt interjúnkban.

március 3., 06:00

Művészként érvényesülni még összetettebb munka, mint kommunikációs szakemberként – interjú Soós Edinával

Az NMHH kutatásszervezője munka után fest, kiállít és díjakat nyer – interjú.

február 27., 06:00

Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”

Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.

február 23., 06:00

Az influenszer nem hangosan kiabáló kofa – Forgács Mariannt kérdeztük a közösségi média trendjeiről

A Be Social társalapítója a MediaFuture-nek elmondta, mennyire fontos a stratégia, a B-tervek megléte a social mediában.

február 17., 06:00

Borsány-Gyenes András: „A televíziós tartalomszolgáltatók és a streamingszolgáltatók össze fognak érni”

Milyen lesz a tartalomfogyasztás jövője és milyen új megoldásokkal próbálkoznak a szolgáltatók? A Network4 vezérigazgatójával beszélgettünk.

február 12., 06:00

Lunczner Ádám: „A nagy kiadók prémium hirdetési környezetet tudnak teremteni a hirdetőknek”

Lunczner Ádámot, az IAB Hungary frissen megválasztott elnökét a digitális hirdetések előnyeiről és a piac kihívásairól is kérdeztük interjúnkban.

február 11., 06:00

Ziegler Gábor: „Az online média aktív tartalomfogyasztást jelent, és ez ma egyedi”

Az internetezők tudatosan választanak, ezért minőségi tartalomra vágynak, de fontos az online téren kívül is megszólítani őket Ziegler Gábor szerint.

február 10., 16:00

Vági Róbert: a magyar médiapiac lemaradt, a régiót kell figyelnünk

A Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettese nem temeti a printet, de online téren erős innovációkról számol be. Interjú Vági Róberttel.

február 10., 06:00

Az AI írta cikkek világában nincs keresnivalóm – interjú Rényi Ádámmal írásról és színházról

Kommunikációs szakemberből kiadótulajjá és íróvá vált, szenvedélye a színház lett: Rényi Ádámmal beszélgettünk ihletről, írásról és kiadóalapításról.

február 5., 11:57

Szak Zsuzsanna: „Amikor Magyarországot kiemelik egy európai színpadon, arra tényleg büszkék lehetünk”

Szak Zsuzsanna, a Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágának igazgatója szakmai sikereiről és a terület kihívásairól is beszélt interjúnkban.

január 31., 06:00

A birodalom visszavág: így írja újra a média erőviszonyait Donald Trump Szűts Zoltán szerint

Szűts Zoltán, az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem dékánja szerint más viszonyok közé érkezett Trump, mint első elnökségénél.

január 27., 16:00

Kolosi Péter: „Maximálisan elégedett vagyok, nagyon sikeres évet zártunk”

Az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese interjút adott az Indexnek, amelyben értékelte az elmúlt évet.

január 27., 12:02

Guttengéber Csaba: „A reklámpiacon a tévé ma megkerülhetetlen"

A médiaszakma aranykorához már sosem térhetünk vissza, a tévé megkerülhetetlen, de az újra is nyitni kell: nagyinterjú Guttengéber Csabával.

január 27., 06:00

Fodor Dániel: "Ma Magyarországon már inkább cégkultúra kérdése, hogy milyen az iroda"

Fodor Dánielt, Az Év Irodája verseny főszervezőjét az idei díjról és saját pályafutásáról is kérdeztük.

január 23., 06:00

Meghat, nevettet, elgondolkodtat és működik: a Rewind hajléktalan emberekkel forgatott filmet

Vida Gusztávot, a Rewind Creative Agency alapító-ügyvezetőjét kérdeztük a Szállóige címet viselő különleges filmről, amely már 22 ezer nézőt ért el.

január 13., 06:45

Lunczner Ádám: "A ChatGPT search átalakíthatja a piacot"

Lunczner Ádámot, a Mindshare innovációs igazgatóját kérdeztük arról, milyen változásokat hozhat a ChatGPT search a hirdetők életében.