Keresés

A Forbes idén is összeállította a legsikeresebb tartalomgyártók listáját

Dancsó Péter kiesett a befolyásos influenszerek közül, Szirmai Gergely, Magyarósi Csaba és a Jólvanezígy-es fiúk pedig felkerültek az idei listára.

A Crayola új kampánya négy évtizedet ölel fel

A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.

További cikkeink

A Burger King szerint megéri kopaszodni – legalábbis egy bizonyos módon

A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.

Összeállt a PREXA zsűrije

Az MPRSZ meghosszabbította a nevezési időszakot, a versenyre még május 21-ig lehet nevezni.

A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?

A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat

Korlátozná a képernyőhasználatot egy francia kutatás

Egy Emmanuel Macron által megbízott szakértői csoport tanulmánya szerint nem szabad tizenhárom éves korukig okostelefont adni a gyerekek kezébe.

A Barbenheimer-láz A kaszkadőrt is megfertőzte

Emily Blunt és Ryan Gosling a Saturday Night Live-ban vendégeskedtek, hogy közös filmjüket promózzák.

Legolvasottabb

Az AI illegális használata a gyerekeket veszélyezteti

Megnőtt hazánkban az AI segítségével előállított, gyermekek szexuális bántalmazását ábrázoló tartalmak mennyisége.

Folytatódik a harc az Apple és a Spotify között

Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.

MarComm

Az Airbnb a Fel című mese házikójába várja a vendégeket

Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.

Az Adidas nem akar a lábbeliktől függeni, mégis a cipőkre épít

A márka ráállt azoknak a tornacipőnek a gyártására, amelyet az 1970-es, illetve 80-as évekbeli futballszurkolói cipők inspiráltak.

Megérkezett a hamburger illatú parfüm

A KFC a parfümből származó teljes bevételt jótékony célra fogja felhasználni.

Media

Content

A Forbes idén is összeállította a legsikeresebb tartalomgyártók listáját

Dancsó Péter kiesett a befolyásos influenszerek közül, Szirmai Gergely, Magyarósi Csaba és a Jólvanezígy-es fiúk pedig felkerültek az idei listára.

Összeállt a PREXA zsűrije

Az MPRSZ meghosszabbította a nevezési időszakot, a versenyre még május 21-ig lehet nevezni.

Korlátozná a képernyőhasználatot egy francia kutatás

Egy Emmanuel Macron által megbízott szakértői csoport tanulmánya szerint nem szabad tizenhárom éves korukig okostelefont adni a gyerekek kezébe.

Know-How

A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?

A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat

A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget

A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.