tegnap, 06:56
Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
Emily Blunt és Ryan Gosling a Saturday Night Live-ban vendégeskedtek, hogy közös filmjüket promózzák.
A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.
A született marketing zsenik, akiknél jobban senki nem használja a médiát.
Pachert Balás és Diller Kevin a Business Talks 2024 konferencián mesélt saját vállalkozásuk, azaz a BalazsKicks és a Mobilfox sikeréről.
A Nike az elmúlt időszakban nehezen veszi fel a versenyt az új, feltörekvő sportmárkákkal, így most még jobban ráfekszik a marketingre.
Többek között a kísérletező kedv és a hús-vér véleményvezérek okozta kudarcok teremtették meg az AI teremtette influenszerek piacát.
A márkának a „Forever. Faster. See The Game Like We Do” nevet viselő kampánya a valaha volt legnagyobb marketingbefektetése.
Egy új kutatás arra a problémára világít rá, hogy a marketingszakma fontosságáról és értékéről a marketingesek és a munkáltatók eltérően vélekednek.
Sokan nem hitték el, hogy a videóban nem egy igazi személy szerepel.
Az AdAge tizenkét reklámszakemberrel beszélgetett a multikulturális marketing helyzetéről, fejlődéséről és a folyamatos kihívásokról.
A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.
Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.
A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.
A megkérdezettek alig több mint egyharmada véli úgy, hogy az otthoni munkavégzés nem volt káros hatással a munkakapcsolataikra.
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál első napjáról.
Elindult a 2024-es New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál, amiről a MediaFuture oldalán a következő napokban helyszíni riporttal készülünk.
A Google Magyarország Industry Managere a MediaFuture kérésére választ adott az év legtöbbeket foglalkoztató kérdésére: Mi vár ránk a cookie-k után?
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.
Ennek ellenére az eredmények még így is jobbak lettek a vártnál, ugyanis a márka számított a nehéz évre.