13 órája
Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.
A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.
Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.
A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.
A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.
A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy nem mindig jelent rosszat, ha eltérünk a megszokottól.
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.
Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.
A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.
Ettől függetlenül a tiltást továbbra sem oldották fel, mert FKA twigs énekesnő plakátja a brit reklámfelügyelet szerint túlságosan szexuális töltetű.
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.
Scorsese, Spielberg, Glazer, Fincher csak néhány név azok közül, akik úgy gondolták, van az a pénz, amiért...
Egy új tanulmány kimutatta, hogy rendkívül fontos szerepe van az emlékezésben annak, hogy milyen helyiségben látjuk a hirdetéseket.
Gondtalan élvezet a ketchup szerelmeseinek – a Heinz legújabb kampánya zseniális lett.
A színész-komikus ahhoz a fegyverhez nyúlt, amihez a legjobban ért: a humorhoz. Zseniális reklámot rittyentett.
A Szikla legújabb reklámjában mindenkit arra motivál, hogy a mindennapok nehézségeinek leküzdésére csak igyon egy ZOA energiaitalt.