május 3., 07:42
A reklámmentes reklámozás mentheti meg az emberiséget
A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.
A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.
Az AI-t sokszor diszkrimináción alapuló adatkészleteken fejlesztik, azonban létezik mód ennek kezelésére, ebben a kreatívok is szerepet játszhatnak.
A kreatív igazgató David Abbott Brit szövegíró gondolataira alapozva osztotta meg a tapasztalatait.
A reklámszakember megírta a kreatívok „tízparancsolatát″ – kiegészítve plusz egy fontos ponttal.
AI ide vagy oda, a kreatív gondolkodás, a kreatív folyamat és a kreatív gyártási idő továbbra is pénzbe kerül.
Számtalan inspiráló gondolat születik olyankor, amikor szakemberek végre egy asztalhoz ülnek. Többször kellene megtennünk.