15 órája
Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.
A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.
Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.
A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.
A Clio 2024-ben is díjjal jutalmazta a kreatív ipar legmerészebb, legmeghatóbb vagy éppen legegyedibb kezdeményezéseit.
A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.
A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.
Hogyan csábítanak kecskegidák egy luxustermékeket árusító üzletbe? Sorra vettünk absztrakt, de mégis működő kampányokat. Meddig mehet el egy márka?
A „Think twice before you forward” kampány a rossz kezekbe kerülő intim fotók utáni zaklatás lehetséges következményekre hívja fel a figyelmet.
A márka arra bátorítja a férfiakat az új kampányában, hogy lépjenek túl a tinédzserkori énjük árnyékán.
Vajon hány ember tudná csípőből megmondani, hogy melyik kezével eszi a nasit?
A márka és Wesley Joseph egy limitált kiadású pólókollekciót dobtak piacra.
A „Start Your Impossible” kampányfilmben több ország közössége látható, ahogy támogatásukkal segítik az olimpiai sportolókat.
A világ leggyorsabb embere lett a Persil extrém sebességű mosószerének új kampányarca.
A Powerade új kampányában az amerikai olimpikon tornásznő kapott főszerepet.
Mi van akkor, ha a szülő épp akkor nyit be gyermeke szobájába, amikor fia épp.. kacsákat etet? A Sprite szerint eljött a szülő-riaszató ideje.
A Snickers kutatása szerint a házasodni készülő párok 80 százaléka aggódik azon, hogy a nagy nap dátuma esetleg egybeesik egy fontos mérkőzéssel.
Hogy néz ki az a személy, aki véget akar vetni az életének? A The Last Photo nevű kampány az emberek erről alkotott képét formálja át.
A Hellman's egy humoros kezdeményezés részeként beintett Heinz-nek.