május 17., 06:51
„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?
A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.
A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
2020-ban az Apple bevételének majdnem 20 százaléka származott a Google-től.
Az Apple-lel régóta harcoló Spotify szeretne néhány alap információt jelezni az alkalmazásában, ám ismét akadályokba ütközött.
A cég uniós nyomásra beleegyezett, hogy a platformtulajdonosok az Apple fizetési rendszerét megkerülve érjék el a felhasználókat.
A műfajban rejlő lehetőségekre, a népszerűség-növekedésre természetesen a marketing világ is felfigyelt.
A Bizottság azt vizsgálja, hogy a trió megsértette-e a március 7-én hatályba lépett digitális piacokról szóló törvényt, a Digital Markets Act-et.
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.
A vád szerint az Apple meggátolta, hogy a Spotify és más zenei streamin gszolgáltatók teljes körűen tájékoztathassák a felhasználóikat.
Az 1984-et máig úgy emlegetik, mint a valaha készült egyik legjobb reklámot. Nem véletlenül.
A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.