tegnap, 14:44
A gyógyulás útjai: még mindig népszerű a Google-diagnózis?
A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat
A Publicis Groupe Hungary több kutatás segítségével vizsgálta meg a vény nélkül kapható gyógyszerekhez kapcsolódó fogyasztói szokásokat
A kataklizma felé vezető út felelőtlen reklámozással és túlfogyasztással van kikövezve. Ezek voltak a Digital-Media Hungary legizgalmasabb gondolatai.
Versengés vagy együttműködés? A GroupM konferenciáján jártunk, ahol egy biológus professzor előadásából okultunk a legtöbbet.
Chris Stephenson a Contagious 2023-as évösszegzőjében osztotta meg gondolatait a média jövőjéről.
Évek óta egyre kiélezettebb a helyzet a technológiai óriáscégek tartalmakhoz fűződő jogosultságának kérdésében.
Az Incze Kinga által alapított, brit cégként működő globális platformnak rövid időn belül ez a második elnyert díja.
A professzionális tervezésnek vagy a véletlenek összjátékának az eredménye, hogy ők vannak a csúcson?
Az üzletember elsőként ismerte fel az internetben rejlő lehetőségeket.
Megvizsgáltuk a big tech cégek piacra gyakorolt hatását.
A mesterséges intelligencia azzal fenyeget, hogy elveszi a munkánk, de jelenleg még csak egy kolléga, akire támaszkodhatunk.
Guld Ádám médiakutató szerint az MI határozhatja meg az idei évünket.
A streamingszolgáltatók térnyerése egyre nő, de nem minden néző szívét tudják meghódítani.