MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Újabb Apple-reklámot kellett eltávolítani: ez lehetett vele a gond
Kicsit több mint egy év alatt már a negyedik reklámját távolította el az Apple az internetről.
A Meta 2026-ban már AI-reklámokat akar készíteni
A Meta által megálmodott hirdetői felület egyetlen oldalon kezelné a hirdetéseket és egyetlen fotóból videókat, szöveges anyagokat készítene.
Kína és az elektromobilitás megállíthatatlan: az Automotive Summit összképet adott és vitákat generált
Egy turbulens, válságokkal küszködő, állandó változások közt helytálló iparág legfontosabb kérdéseit és lehetőségeit összegezte az Automotive Summit.
Pofonegyszerű megoldások komplex problémákra – Simon Bálint szerint a marketing jövője a viselkedéstudományban rejlik
Milyen zenére vásárolnak drágább bort a fogyasztók? Hogyan csökkentette dolgozói testsúlyát a Google? Mi az a chocie architecture?
Hét európai országban érzik csak, hogy hangsúlyosabban kell marketingelni a luxusipart
Utánajártunk, milyen haszna lehet annak, ha egy érdekvédő nemzeti szerveződés besegít a helyi alapítású márkáknak. Pécsi Balázs cikke.
Hol tart a magyar retail média? – Szabó Ákossal elmeztük a hazai piaci helyzetet
A digitális hirdetési piac legdinamikusabban fejlődő területe világszerte a retail média – de vajon hol tart ma Magyarország ezen az úton?
Játékosítás a márka szolgálatában – Az [EUREKA] tapasztalatai a marketing új eszközéről
A játékosítás hatékony eszköz az ügyfél-elköteleződés, a munkavállalói motiváció vagy épp a márkaismertség növelésére.
Schumacher Vanda: "Az AI-influenszerek legnagyobb előnye, hogy brand safe tartalmat jelentenek"
Schumacher Vanda AI tartalomgyártó szerint az AI-influenszerek egyik nagy előnye, hogy nem állítanak elő nemkívánatos tartalmakat.
Dél-Amerikából érkezik a foodora új marketingvezetője, Andrés Sciarrotta
A szakember több mint 15 év marketingvezetői tapasztalattal érkezett Magyarországra.
Új irány a fiatalabb generációk megszólításához: így hódította meg az e-sportot a K&H
A K&H felismerte, hogy ha a fiatalokat akarja elérni, oda kell mennie, ahol ők vannak – a digitális világba, a játékok közé.
Moldván Ákos lett a One marketingkommunikációs és média vezetője
A több mint 15 éves tapasztalattal bíró szakember nevéhez számos sikeres kommunikációs stratégia, márkaépítési folyamat és termékbevezetés fűződik.
Értékesítési és marketing igazgatóként folytatja a DVM Group-nál Vissy András
A szakember feladata többek között a cég értékesítési- és marketingstratégiáinak összehangolása és az ügyfélkapcsolatok erősítése lesz.
Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért
Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.
Egy könyv nem adja el magát – ezt rontják el a kezdő szerzők a marketing-tanácsadó szerint
A magyar könyvpiacon évente több mint 15 ezer új kötet jelenik meg: hogyan tűnhet ki ebből a zajból egy ismeretlen szerző? Gáspár Katalin tanácsai.
A marketing új dilemmája: célzás vagy túl-célzás
A Variety Entertainment Marketing Summit szakértői szerint egyszerre kell széles közönséget elérni és személyesen kapcsolódni az emberekhez.
Jönnek az AI-ügynökök: az Adobe új szintre emeli a mesterséges intelligencia használatát
A vállalat a jövőben minden termékéhez egyedi AI-ügynököket fejlesztene, amelyek komplex feladatokat végezhetnek el önállóan.
Hogyan válthat ki teljes munkafolyamatokat az AI? – Szepes Zsolt generatív AI mentor tanácsai
Szepes Zsolt szerint az AI segítségével több napos munkafolyamatokat lehet egy-két óra alatt elvégezni, ha ügyesen csináljuk.
Marketingzseni húzta ki a csávából a Disneyt, és közben legendává vált
Kay Kamen korszakalkotó ötleteinek lenyomatát a mai napig láthatjuk. Neki köszönhetjük többek között a Disney-karaktereket ábrázoló termékeket is.
A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója
A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.
4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai
Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.
/
8