Keresés

február 8., 06:00

Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz

Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.

február 12., 14:00

Kasza Tamás: „Majka egy marketinges”

Van megoldás az ügyfélhiány kezelésére - állítja a szakértő.

február 4., 18:06

Szakemberek szerint a digitális korban az adatstratégia a vállalati siker kulcsa

A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának eseményén az volt a téma, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak adatvagyonukkal.

február 4., 06:00

Így használhatjuk a Threads-et marketingcélokra a szakértő szerint

A Threads titkairól és trükkjeiről Székely Ritát, a Dialogue Creative Company Social Media Group Head-ét kérdeztük.

február 1., 06:00

Ezek a színházak népszerűsítésének legnagyobb kihívásai

A színházmarketing nehézségeiről Szabó Ádámot, a Brandtailor marketingügynökség alapító-tulajdonosát kérdeztük.

január 26., 06:00

3 hiba, ami miatt nem működnek a különleges ajánlatok

Sok cég számol be arról, hogy nem működnek a különleges ajánlatai, ami általában 3 hibára vezethető vissza.

január 24., 06:00

Eljött az etikus marketing kora: hat trend, amely meghatározza 2025-öt

Az AI, az adat és a rövid videók mind kulcsszerepet kapnak 2025 marketingrendjei közt.

január 21., 09:00

Digitális marketing konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

Az esemény célja a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása.

január 19., 06:00

A reklámok, amelyek tavaly leginkább felborzolták a kedélyeket

2024-ben is belefuthattunk olyan kampányokba, amelyek kontraproduktívak vagy vitát gerjesztőek lettek. Szakmai visszatekintés a tavalyi évre.

január 6., 06:45

Lengyel Zoltán: „Motivál a feladatok komplexitása“

Lengyel Zoltán marketingszakembert a tapasztalatairól és az aktuális trendekről kérdeztük.

január 3., 06:46

2025-ben a teljesítményalapú marketing kerül a hirdetők fókuszába

A gazdasági kihívások közepette a márkák egyre inkább a teljesítményalapú marketingre összpontosítanak.

2024. december 28., 06:46

Ez a kihagyhatatlannak tűnő ajánlatok legnagyobb hibája

Bár a fogyasztók egy jelentős része kedveli az exkluzív ajánlatokat, nem mindegy, a brandek hogyan próbálják meg magukhoz láncolni őket.

2024. december 21., 06:46

AI-alapú bőrelemzés és virtuális sminkpróba: így alakítja át a szépségápolást a technológia

A technológia alapjaiban írja át mindazt, amit eddig a sminkelésről és a szépségápolásról gondoltunk.

2024. december 14., 13:30

Mészáros Szilvia nyerte el az építőipar legjobb marketingesének járó díjat

A Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetőjének munkáját „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjjal ismerték el.

2024. december 9., 15:30

Ilyen a jó állatkertmarketing: a brit Chester Zoo rebrandingje

A Chester Zoo az állatkertmarketing kiemelkedő példája. Az intézmény a „természetért tevékenykedő erőként” pozícionálja magát.

2024. december 6., 06:46

A holisztikus megközelítést hirdette a londoni Festival of Marketing

A Festival of Marketing gyakran hasznos tanácsokkal, esettanulmányokkal szolgál a szakembereknek.

2024. december 4., 06:46

Való Világ 11: így hódította meg a közösségi médiát a valóságshow

A 11. Való Világ jelenléte a közösségi médiában példaértékű a tévéműsorok reklámozásának terén. Ennek részleteibe avatott be minket dr. Glózer Rita.

2024. november 29., 06:46

"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje

A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.

2024. november 25., 06:46

A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében

Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.

2024. november 22., 06:46

Mi áll az okosórák felfutása mögött: valódi igény vagy okos marketing?

Az okosórák marketingje összeforrt az egészségvédelemmel. De vajon ezek az eszközök tényleg hozzájárulnak ahhoz, hogy megőrizzük jóllétünket?