MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
november 16., 06:46
Közösségi média eladóknak és vásárlóknak: hogyan lett ennyire népszerű a Vinted?
A Vinted Litvánia első unikornisává, vagyis olyan magántulajdonú start-upjává vált, amelynek értéke több mint egymilliárd dollár.
november 18., 13:30
Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?
A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.
november 13., 06:46
Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében
Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.
november 10., 06:46
Sztárséfek és üzletláncok: a receptvideókkal bármit el lehet adni?
Sok, különféle márka keresi a gasztro-együttműködéseket, az üzletláncok a séfeket választották.
november 7., 06:46
Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?
Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.
november 6., 13:30
A dél-koreai marketingcsoda, amely két évtized alatt meghódította a világot
Dél-Koreától érdemes ellesni néhány marketingtrükköt.
november 2., 06:46
Tilalmat hozott a bevett marketginfogás: leáldozik a kocsmatúráknak?
A kocsmatúrák jó üzleti lehetőséget jelentenek a szervezőknek és a vendéglátóhelyeknek - a kérdés az, hogy még meddig.
október 28., 13:30
Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?
A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.
október 26., 06:46
Híres ételek, amelyek marketingfogásként indultak
Talán nem is gondolnánk, hogy mennyi étel elterjedését köszönhetjük a marketingnek.
október 24., 09:00
A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében
Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?
október 19., 06:46
Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri
Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.
október 15., 13:30
A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget
A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.
október 10., 06:46
Így használhatják a marketingesek a ChatGPT-t a leghatékonyabban a szakértő szerint
Bene Gergő AI marketing szakértő, az E-motion Kft. társtulajdonosa megosztotta velünk tippjeit a ChatGPT marketinges használatával kapcsolatban.
október 8., 06:46
Íme a komoly megtérülést hozó online marketingcsatorna, ami nem függ algoritmusoktól
Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.
szeptember 23., 14:00
Miért nosztalgiázik annyit a Z-generáció?
A Z-generáció megváltoztatta a nosztalgiát: a fiatalok szívesebben néznek a múltba, mint a jövőbe?
szeptember 20., 11:47
Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024
Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.
szeptember 17., 13:15
Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl
Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.
szeptember 15., 06:46
Miért vergődik a Star Wars, amióta a Disney-hez került?
Arra teszünk kísérletet, hogy megértsük, miért nem működnek olyan jól a lézerkardok, amióta Mickey egér hadonászik velük.
szeptember 14., 06:46
Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori
A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.
szeptember 11., 15:57
Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről
A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.
/
5