Keresés

november 16., 06:46

Közösségi média eladóknak és vásárlóknak: hogyan lett ennyire népszerű a Vinted?

A Vinted Litvánia első unikornisává, vagyis olyan magántulajdonú start-upjává vált, amelynek értéke több mint egymilliárd dollár.

november 18., 13:30

Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?

A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.

november 13., 06:46

Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében

Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.

november 10., 06:46

Sztárséfek és üzletláncok: a receptvideókkal bármit el lehet adni?

Sok, különféle márka keresi a gasztro-együttműködéseket, az üzletláncok a séfeket választották.

november 7., 06:46

Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?

Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.

november 6., 13:30

A dél-koreai marketingcsoda, amely két évtized alatt meghódította a világot

Dél-Koreától érdemes ellesni néhány marketingtrükköt.

november 2., 06:46

Tilalmat hozott a bevett marketginfogás: leáldozik a kocsmatúráknak?

A kocsmatúrák jó üzleti lehetőséget jelentenek a szervezőknek és a vendéglátóhelyeknek - a kérdés az, hogy még meddig.

október 28., 13:30

Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?

A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.

október 26., 06:46

Híres ételek, amelyek marketingfogásként indultak

Talán nem is gondolnánk, hogy mennyi étel elterjedését köszönhetjük a marketingnek.

október 24., 09:00

A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében

Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?

október 19., 06:46

Még a WC-papírból is drágábbat veszünk, ha egy kutya kéri

Nagyobb hatással vannak ránk a reklámokban feltűnő állatok, mint gondolnánk.

október 15., 13:30

A Tupperware-sztori: nemcsak egy márka története érhet véget

A Tupperware az '50-es évek Amerikájából indult világhódító útjára, a 21. században viszont lehet, hogy már nem sikerül megvetnie a lábát.

október 10., 06:46

Így használhatják a marketingesek a ChatGPT-t a leghatékonyabban a szakértő szerint

Bene Gergő AI marketing szakértő, az E-motion Kft. társtulajdonosa megosztotta velünk tippjeit a ChatGPT marketinges használatával kapcsolatban.

október 8., 06:46

Íme a komoly megtérülést hozó online marketingcsatorna, ami nem függ algoritmusoktól

Nagy Gábor marketing stratégát kérdeztük arról, van-e még létjogosultsága a hírleveleknek, és hogyan érdemes használni azokat.

szeptember 23., 14:00

Miért nosztalgiázik annyit a Z-generáció?

A Z-generáció megváltoztatta a nosztalgiát: a fiatalok szívesebben néznek a múltba, mint a jövőbe?

szeptember 20., 11:47

Adatok nélkül mit sem ér a marketing - ilyen volt a Marketing Summit 2024

Az idei Marketing Summit középpontjában a "skizofrén marketing" állt - az eseményre mi is ellátogattunk.

szeptember 17., 13:15

Meglepő márka-együttműködéssel csábítja vásárlóit a Lidl

Meglovagolva a népszerűségét, az áruházlánc az Emily in Paris sorozattal népszerűsíti francia ihletésű termékeit.

szeptember 15., 06:46

Miért vergődik a Star Wars, amióta a Disney-hez került?

Arra teszünk kísérletet, hogy megértsük, miért nem működnek olyan jól a lézerkardok, amióta Mickey egér hadonászik velük.

szeptember 14., 06:46

Szimpla játékbabaként indult, de az elfogadás királynője lett - a Barbie-sztori

A Barbie-babát anno Ruth Handler alkotta meg, aki mindig tudta: bármire képesek a nők.

szeptember 11., 15:57

Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről

A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.