MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
március 26., 06:00
Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása
A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.
március 27., 06:00
4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai
Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.
március 25., 14:50
Az AI került a fókuszba a Marketing Döntéshozók Klubjának legutóbbi eseményén
A rendezvény fő üzenete, hogy az AI nem csupán egy jövőbeli lehetőség, hanem már most olyan eszköz, amely jelentősen növeli a marketing hatékonyságát.
március 24., 06:00
Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand
A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.
március 23., 06:00
Az előadók és a márkák fellegvára lett a Roblox
A Roblox játékplatform egyre népszerűbb, már Cher és a Coldplay is tett vele egy próbát.
március 22., 06:00
A sör, ami generációkon átívelő örökséget épített fel: a Guinness brand története
A Guinness profin vegyíti a klasszikus és a modern kor marketingstratégiáit, így továbbra sem egy elavult márka.
március 19., 06:00
Bánhegyi Zsófia: „Az élvonalba sorolom a magyarországi marketingszektort Európában"
A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával annak kapcsán beszélgettünk, hogy az European Marketer of the Year döntősei közé került. Interjú.
március 17., 06:00
Sikeres marketing szinte 0 forintból: a Diverzum példája bizonyítja, hogy nem lehetetlen
Hogyan lehet szinte nulla forintból eredményes marketinget építeni, és hogyan lehet a Z generációt mozgósítani? Gyarmati Fannit kérdeztük.
február 27., 06:00
Szabó Dániel: “Az adatvezérelt marketing sokszor hoz meglepetéseket”
Szabó Dániel, az E.ON Hungária Digital Marketing Team Leadere a fenntarthatóságról és az adatvezérelt marketingről is beszélt interjúnkban.
február 26., 13:52
A videós storytelling lesz a marketing kulcsa 2025-ben a Foxfilm szerint
2025-ben a videó már nemcsak lehetőség, hanem az online kommunikáció alapja – vélik a Foxfilm szakértői.
február 26., 06:00
DeepSeek kontra ChatGPT – AI marketing szakértőt kérdeztünk a különbségekről
Bene Gergő AI marketing szakértőt kérdeztük arról, mennyire lehet hasznos a szakma számára a DeepSeek a ChatGPT-vel összehasonlítva.
február 25., 06:00
Ékszer- és divatmarketing 2025-ben – Stratégiák és kihívások a nemzetközi Scoop Dizájn Show-n
Londonban, a Scoop International Fashion Show-n beszélgettünk feltörekvő ékszer- és divattervezőkkel.
február 19., 16:00
Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
Csonka Attila lett a Gránit Alapkezelő marketing- és kommunikációs vezetője.
február 18., 06:00
Igazi marketing-aranybánya lehet a Reddit, ha jól használjuk
Hogyan érdemes használniuk a márkáknak a Redditet? Székely Ritát, a Dialogue ügynökség Social Media Group Head-ét kérdeztük.
február 12., 14:00
Kasza Tamás: „Majka egy marketinges”
Van megoldás az ügyfélhiány kezelésére - állítja a szakértő.
február 8., 06:00
Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz
Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.
február 4., 18:06
Szakemberek szerint a digitális korban az adatstratégia a vállalati siker kulcsa
A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának eseményén az volt a téma, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak adatvagyonukkal.
február 4., 06:00
Így használhatjuk a Threads-et marketingcélokra a szakértő szerint
A Threads titkairól és trükkjeiről Székely Ritát, a Dialogue Creative Company Social Media Group Head-ét kérdeztük.
február 1., 06:00
Ezek a színházak népszerűsítésének legnagyobb kihívásai
A színházmarketing nehézségeiről Szabó Ádámot, a Brandtailor marketingügynökség alapító-tulajdonosát kérdeztük.
január 26., 06:00
3 hiba, ami miatt nem működnek a különleges ajánlatok
Sok cég számol be arról, hogy nem működnek a különleges ajánlatai, ami általában 3 hibára vezethető vissza.
/
7