MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
február 8., 06:00
Rengeteg hírességet állítottak csatasorba a brandek az idei Super Bowl reklámokhoz
Az idei Super Bowl nemcsak rekordösszegű reklámidejével tesz túl a korábbiakon, hanem azzal is, hogy a brandek számos hírességet mozgósítottak.
február 12., 14:00
Kasza Tamás: „Majka egy marketinges”
Van megoldás az ügyfélhiány kezelésére - állítja a szakértő.
február 4., 18:06
Szakemberek szerint a digitális korban az adatstratégia a vállalati siker kulcsa
A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának eseményén az volt a téma, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak adatvagyonukkal.
február 4., 06:00
Így használhatjuk a Threads-et marketingcélokra a szakértő szerint
A Threads titkairól és trükkjeiről Székely Ritát, a Dialogue Creative Company Social Media Group Head-ét kérdeztük.
február 1., 06:00
Ezek a színházak népszerűsítésének legnagyobb kihívásai
A színházmarketing nehézségeiről Szabó Ádámot, a Brandtailor marketingügynökség alapító-tulajdonosát kérdeztük.
január 26., 06:00
3 hiba, ami miatt nem működnek a különleges ajánlatok
Sok cég számol be arról, hogy nem működnek a különleges ajánlatai, ami általában 3 hibára vezethető vissza.
január 24., 06:00
Eljött az etikus marketing kora: hat trend, amely meghatározza 2025-öt
Az AI, az adat és a rövid videók mind kulcsszerepet kapnak 2025 marketingrendjei közt.
január 21., 09:00
Digitális marketing konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség
Az esemény célja a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása.
január 19., 06:00
A reklámok, amelyek tavaly leginkább felborzolták a kedélyeket
2024-ben is belefuthattunk olyan kampányokba, amelyek kontraproduktívak vagy vitát gerjesztőek lettek. Szakmai visszatekintés a tavalyi évre.
január 6., 06:45
Lengyel Zoltán: „Motivál a feladatok komplexitása“
Lengyel Zoltán marketingszakembert a tapasztalatairól és az aktuális trendekről kérdeztük.
január 3., 06:46
2025-ben a teljesítményalapú marketing kerül a hirdetők fókuszába
A gazdasági kihívások közepette a márkák egyre inkább a teljesítményalapú marketingre összpontosítanak.
2024. december 28., 06:46
Ez a kihagyhatatlannak tűnő ajánlatok legnagyobb hibája
Bár a fogyasztók egy jelentős része kedveli az exkluzív ajánlatokat, nem mindegy, a brandek hogyan próbálják meg magukhoz láncolni őket.
2024. december 21., 06:46
AI-alapú bőrelemzés és virtuális sminkpróba: így alakítja át a szépségápolást a technológia
A technológia alapjaiban írja át mindazt, amit eddig a sminkelésről és a szépségápolásról gondoltunk.
2024. december 14., 13:30
Mészáros Szilvia nyerte el az építőipar legjobb marketingesének járó díjat
A Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetőjének munkáját „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjjal ismerték el.
2024. december 9., 15:30
Ilyen a jó állatkertmarketing: a brit Chester Zoo rebrandingje
A Chester Zoo az állatkertmarketing kiemelkedő példája. Az intézmény a „természetért tevékenykedő erőként” pozícionálja magát.
2024. december 6., 06:46
A holisztikus megközelítést hirdette a londoni Festival of Marketing
A Festival of Marketing gyakran hasznos tanácsokkal, esettanulmányokkal szolgál a szakembereknek.
2024. december 4., 06:46
Való Világ 11: így hódította meg a közösségi médiát a valóságshow
A 11. Való Világ jelenléte a közösségi médiában példaértékű a tévéműsorok reklámozásának terén. Ennek részleteibe avatott be minket dr. Glózer Rita.
2024. november 29., 06:46
"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje
A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.
2024. november 25., 06:46
A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében
Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.
2024. november 22., 06:46
Mi áll az okosórák felfutása mögött: valódi igény vagy okos marketing?
Az okosórák marketingje összeforrt az egészségvédelemmel. De vajon ezek az eszközök tényleg hozzájárulnak ahhoz, hogy megőrizzük jóllétünket?
/
6