Keresés

Tizenkétszeres növekedés öt év alatt – Bozsik Dóra az influenszer marketing eredményeiről

Hogyan változott az influenszerek megítélése az elmúlt 20 évben és miért költenek rájuk 12 milliárd forintot a magyar piacon?

Nagy változások jönnek az Instagramon: módosul a posztolás módja is

Megújul a posztolás, a grid elrendezése, illetve több együttműködést is bejelentett a platform.

200 millióan látták a magyar rendőrség eltüntetős videóját – elárulták, hogyan építkeznek a social mediában

Az ORFK Kommunikációs Szolgálatának vezetőjét, Gál Kristóf rendőr ezredest kérdeztük arról, miért osztanak meg ilyen könnyed tartalmakat.

Több szempontból is kiszolgáltatottak a hazai médiafogyasztók az NMHH kutatása szerint

A kutatás rámutatott, hogy a fiatalabbak nagyobb önbizalommal használják a közösségi médiát, de kitettebbek lehetnek az online veszélyeknek.

Új adatvédelmi funkciókat vezetett be a Reddit: elrejthetők bizonyos bejegyzések

A Reddit lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy elrejtsenek bizonyos bejegyzéseket és hozzászólásokat.

Hogyan használ ki minket a közösségi média? – Forgács Mariann a digitális kiszolgáltatottságról

Forgács Mariann szerint a közösségi média régen a kapcsolódásról szólt, ma azonban csak a bevételekről, így a felhasználók kiszolgáltatottá válnak.

Ez a legjobb időpont a posztolásra a közösségi oldalokon egy kutatás szerint

A SproutSocial 2,5 milliárd megjelenést elemezve készített kutatást a témában. Mutatjuk az eredményt.

Elon Musk eladta az X-et a saját AI cégének

Elon Musk szerint az X és az xAI kombinációjával hatalmas lehetőségek nyílnak meg.

Önazonosan a közösségi médiában: a Ryanair görbe tükre vicces vagy faragatlan?

A Ryanair közösségi médiás megjelenéseiben olyat vállal be, ami máshol egészen biztosan tiltólistás lenne.

Visszaél a közösségi médiába feltöltött fotókkal a Clearview AI

Az AI alapú vállalkozás veszélyes gyakorlatára dr. Krámli Gergely, a Jaczkovics Ügyvédi Iroda ügyvédje hívta fel a figyelmet.

A birodalom visszavág: így írja újra a média erőviszonyait Donald Trump Szűts Zoltán szerint

Szűts Zoltán, az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem dékánja szerint más viszonyok közé érkezett Trump, mint első elnökségénél.

Ezt az alkalmazást juttatta a csúcsra a TikTok átmeneti betiltása

Összeszedtük, mit érdemes tudni a kíniai platformról, amely a TikTok amerikai betiltása kapcsán a figyelem középpontjába került.

Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon: így használják a magyarok a közösségi médiát

A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált a hírfogyasztástól kezdve a vásárlási döntésekig.

Leállította a Meta a tényellenőrzést a közösségi oldalakon

A korábbi rendszer helyett az úgynevezett Közösségi Megjegyzések funkciót vezetik be, ami hasonló megoldás, mint amit az X használ.

Új kihívója akadt az Instagramnak: máris nagyon népszerű

A Flashes az Instagramhoz hasonlít, de több tekintetben sokkal szabadabb kereteket biztosít, mint a Meta platformja.

Az influenszer nem hangosan kiabáló kofa – Forgács Mariannt kérdeztük a közösségi média trendjeiről

A Be Social társalapítója a MediaFuture-nek elmondta, mennyire fontos a stratégia, a B-tervek megléte a social mediában.

Ezek lesznek a 2025-ös év meghatározó marketingtrendjei

Dallos Zoltán, a DLX MEDIA Kft. ügyvezetője vázolta fel a 2025-ös év meghatározó marketingtrendjeit.

Új kihívót kapott a Facebook: ez a platform lesz a közösségi média jövője?

A Bluesky ígérete, hogy olyan felületet biztosít, mint amilyennek egy közösségi media site- nak valóban lennie kellene.

Rosszat tesz a közösségi média a kreatíviparnak a Szex és New York írója szerint

Candace Bushnell a MediaFuture-nek beszélt arról, hogy az eredetiséggel nehezebb sikert elérni a közösségi médiában.

13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában

Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.