MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Tizenkétszeres növekedés öt év alatt – Bozsik Dóra az influenszer marketing eredményeiről
Hogyan változott az influenszerek megítélése az elmúlt 20 évben és miért költenek rájuk 12 milliárd forintot a magyar piacon?
Nagy változások jönnek az Instagramon: módosul a posztolás módja is
Megújul a posztolás, a grid elrendezése, illetve több együttműködést is bejelentett a platform.
200 millióan látták a magyar rendőrség eltüntetős videóját – elárulták, hogyan építkeznek a social mediában
Az ORFK Kommunikációs Szolgálatának vezetőjét, Gál Kristóf rendőr ezredest kérdeztük arról, miért osztanak meg ilyen könnyed tartalmakat.
Több szempontból is kiszolgáltatottak a hazai médiafogyasztók az NMHH kutatása szerint
A kutatás rámutatott, hogy a fiatalabbak nagyobb önbizalommal használják a közösségi médiát, de kitettebbek lehetnek az online veszélyeknek.
Új adatvédelmi funkciókat vezetett be a Reddit: elrejthetők bizonyos bejegyzések
A Reddit lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy elrejtsenek bizonyos bejegyzéseket és hozzászólásokat.
Hogyan használ ki minket a közösségi média? – Forgács Mariann a digitális kiszolgáltatottságról
Forgács Mariann szerint a közösségi média régen a kapcsolódásról szólt, ma azonban csak a bevételekről, így a felhasználók kiszolgáltatottá válnak.
Ez a legjobb időpont a posztolásra a közösségi oldalokon egy kutatás szerint
A SproutSocial 2,5 milliárd megjelenést elemezve készített kutatást a témában. Mutatjuk az eredményt.
Elon Musk eladta az X-et a saját AI cégének
Elon Musk szerint az X és az xAI kombinációjával hatalmas lehetőségek nyílnak meg.
Önazonosan a közösségi médiában: a Ryanair görbe tükre vicces vagy faragatlan?
A Ryanair közösségi médiás megjelenéseiben olyat vállal be, ami máshol egészen biztosan tiltólistás lenne.
Visszaél a közösségi médiába feltöltött fotókkal a Clearview AI
Az AI alapú vállalkozás veszélyes gyakorlatára dr. Krámli Gergely, a Jaczkovics Ügyvédi Iroda ügyvédje hívta fel a figyelmet.
A birodalom visszavág: így írja újra a média erőviszonyait Donald Trump Szűts Zoltán szerint
Szűts Zoltán, az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem dékánja szerint más viszonyok közé érkezett Trump, mint első elnökségénél.
Ezt az alkalmazást juttatta a csúcsra a TikTok átmeneti betiltása
Összeszedtük, mit érdemes tudni a kíniai platformról, amely a TikTok amerikai betiltása kapcsán a figyelem középpontjába került.
Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon: így használják a magyarok a közösségi médiát
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált a hírfogyasztástól kezdve a vásárlási döntésekig.
Leállította a Meta a tényellenőrzést a közösségi oldalakon
A korábbi rendszer helyett az úgynevezett Közösségi Megjegyzések funkciót vezetik be, ami hasonló megoldás, mint amit az X használ.
Új kihívója akadt az Instagramnak: máris nagyon népszerű
A Flashes az Instagramhoz hasonlít, de több tekintetben sokkal szabadabb kereteket biztosít, mint a Meta platformja.
Az influenszer nem hangosan kiabáló kofa – Forgács Mariannt kérdeztük a közösségi média trendjeiről
A Be Social társalapítója a MediaFuture-nek elmondta, mennyire fontos a stratégia, a B-tervek megléte a social mediában.
Ezek lesznek a 2025-ös év meghatározó marketingtrendjei
Dallos Zoltán, a DLX MEDIA Kft. ügyvezetője vázolta fel a 2025-ös év meghatározó marketingtrendjeit.
Új kihívót kapott a Facebook: ez a platform lesz a közösségi média jövője?
A Bluesky ígérete, hogy olyan felületet biztosít, mint amilyennek egy közösségi media site- nak valóban lennie kellene.
Rosszat tesz a közösségi média a kreatíviparnak a Szex és New York írója szerint
Candace Bushnell a MediaFuture-nek beszélt arról, hogy az eredetiséggel nehezebb sikert elérni a közösségi médiában.
13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában
Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.
/
3