Keresés

december 3., 06:46

Milyen hatással vannak ránk az AI által generált képek?

Pilák Jánost, a Getty Images sales és marketing managerét kérdeztük arról, hogy befolyásolják-e a képekkel szembeni elvárásainkat a generált fotók.

december 8., 06:46

Saját videógenerátort alkotott a TikTok: eláraszthatja a platformot a deepfake?

Az AI által generált videók számos kérdést vetnek fel akkor is, ha nem átverésre épülnek. Vajon fogja tudni kezelni a TikTok a dömpinget?

december 1., 06:46

Hogyan alakítják át az ételekhez való viszonyunkat az AI-fotók?

Az AI teljesen átalakíthatja a fotókhoz és a valósághoz való viszonyunkat. Úgy tűnik, még az ártatlannak tűnő ételfotók sem teljesen ártalmatlanok.

november 27., 06:46

Chatbotok és AI asszisztensek: így használhatók a legjobban a szakértő szerint

Hogyan érdemes használni az automatizált rendszereket az ügyfélszolgálatokon? Erről kérdeztük Pósfay Benedeket, a Deloitte AI & Data tanácsadóját.

november 25., 13:30

Felforgatja a munkaerőpiacot az AI: a magyarok nincsenek felkészülve rá

A magyar munkavállalók továbbra is idegenkednek az AI-tól, ami sok szakmában hátrányként jelenhet meg.

november 22., 13:30

Hat dolog, amire minden márkának figyelnie kell, ha AI-generált képeket használ

Egyre kézenfekvőbb választásnak tűnik a reklámok készítése során is a generatív AI. De a márkáknak nem árt körültekintően eljárniuk.

november 19., 13:30

AI-jal erősít a YouTube: hosszútávú következményekkel járhat a dalok módosítása

Bővíti kísérleti jellegű, mesterséges intelligenciával kapcsolatos zenei projektjét a YouTube.

november 4., 06:45

A reklámok hangjait is felturbózza az AI

A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.

október 29., 06:46

Tényleg az AI-generált Jézusoké a jövő?

A Facebook algoritmusa tanul és változik, de egyáltalán nem biztos, hogy jó irányba.

október 15., 06:46

Horváth Rita: "A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy az MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni"

Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.

október 9., 06:46

Pilák János: „A képek hitelességébe vetett bizalom minden eddiginél fontosabb”

Számos területen lehet használni az AI által generált képeket, de a jogi szempontokra is figyelni kell.

október 2., 13:00

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.

szeptember 26., 06:46

Racionalizálhatja az online sajtó világát az AI a szakértő szerint

Milyen változásokat indíthat el az AI a magyar médiapiacon? Többek között erről kérdeztük Sólyom Balázst, a Trendency Online adatkezelési igazgatóját.

szeptember 25., 06:46

Dr. Aczél Petra: "Az MI nem olyasvalami, amiről mindent tudunk"

Dr. Aczél Petrát, a MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorát kérdeztük arról, hogy milyen jövőt tartogathat a kommunikáció területén az MI.

szeptember 10., 20:18

A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?

Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.

szeptember 10., 14:21

Merre tart az AI és digitális média kapcsolata?

Sólyom Balázs, a Trendency Online Zrt. chief data officere a digitális média és az AI kapcsolatáról tartott előadást.

szeptember 9., 18:30

Kibervédelem, vállalati AI, ChatGPT, mesterséges művészet - így zajlott az AI Summit 2024 első napja

A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.

szeptember 9., 15:00

Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől

Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.

szeptember 4., 13:15

Keresztessy Zoltán: "Valószínűleg nálunk is lesz egy virtuálisinfluenszer-hullám"

Hol helyezhetők el a véleményvezérek térképén a virtuális influenszerek? Keresztessy Zoltánt, a PFR Group marketingigazgatóját kérdeztük.

augusztus 28., 10:15

Bene Gergő: „Nem szabad kizárólag a mesterséges intelligenciára hagyatkozni”

AI marketing szakértőt kérdeztünk a mesterséges intelligencia helyes használatáról.