A digitális megoldásokra specifikálódott Madhouse eddig olyan felületeken jelent meg elsőként, illetve elsők között hirdetéssel, mint a népszerű TikTok, Pinterest, Snapchat Lens, Twitch és Vinted. A szolgáltató most egy új terepre lépett: az Advanced TV / OTT (Over-The-Top) piacán kopogtak be elsőként – olvasható az MMOnline cikkében.
Nem sokkal azután, hogy a SkyShowTime bejelentette a hirdetéssel támogatott csomagját, a Madhouse lecsapott a lehetőségre: kapcsolatba lépett a Paramounttal, hogy elsőként jelenítsenek meg hirdetést. Az első reklám pedig a Magyar Telekomé volt, aki a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll hirdetését szerette volna futtatni.
Lényeges kiemelni, hogy a SkyShowTime volt az első streaming szolgáltató, aki minden olyan országban, ahol megjelent, bevezette a hirdetéssel támogatott csomagját. Egy nemrég bejelentett exkluzív együttműködés keretében a hálózat globális hirdetési értékesítése pedig a Paramount Advertising alá került.
Mindig izgalmas media-first megoldást összehozni, pláne ha az épp global-first. Örülök, hogy ebben a Telekom és a Wavemaker volt a partnerünk, akikkel nagyon gyorsan tető alá hoztuk a megjelenést. Külön köszönet a londoni Paramount csapatnak, akik mindenben segítették a közös munkát
– mesélt a megjelenésről Balázs Orsolya, a Madhouse sales vezetője.
Barta Attila, a Telekom média vezetője az együttműködéssel kapcsolatban azt is hozzátette, hogy:
A Telekomnál arra törekszünk, hogy a média eszközeinket folyamatosan fejlesszük, bővítsük. Az eszközeink tudatos használatával, pedig a média aktivitásaink váljanak mindig egy kicsit jobbá, okosabbá. Ebbe az ambíciónkba tökéletesen beleillett a SkyShowTime kínálta lehetőség. Ennek megvalósításához a Madhouse és a Wavemaker tökéletes partnerek voltak. Nem volt kétség az sem, hogy ehhez a kísérlethez a megfelelő téma a Marsra magyar! sorozatunk lesz. Kíváncsian várjuk az első eredményeket, adatokat.
Az új „Standard with Ads” csomagot a SkyShowtime az összes, azaz több mint húsz piacán bevezette, beleértve Albániát, Andorrát, Bosznia-Hercegovinát, Bulgáriát, Horvátországot, Csehországot, Dániát, Finnországot, Magyarországot, Koszovót, Montenegrót, Észak-Macedóniát, Norvégiát, Hollandiát, Lengyelországot, Portugáliát, Romániát, Szerbiát, Szlovákiát, Szlovéniát, Spanyolországot és Svédországot.
Brindza Gábor, a Madhouse ügyvezetője azt is megosztotta, hogy:
Az utóbbi időben szinte csak a CTV-ről, Advanced TV-ről, OTT-ről lehet hallani. Persze hirdetési lehetőség alig akadt. Aztán egyszer csak megjelent a hír a SkyShowTime hirdetéssel támogatott csomagjáról. Először azt hittem ez is egy szokásos globális dolog lesz, ami majd valamikor ideér. Aztán kiderült, hogy mi érhetünk oda elsőként.
Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.
(Borítókép: Kaszás Tamás / Index)