A 2024. szeptember 7-én megrendezett DOGZ Fesztivál és Konferencia egyedülálló esemény volt a hazai kutyások életében. A rendezvény így remek lehetőségként szolgált a brandek számára, hogy nagy láthatóságot, a kitelepülésekkel és aktivitásokkal komoly érdeklődést váltson ki a látogatók körében.
A rengeteg látogatót vonzó DOGZ Fesztivál és Konferencia egy olyan hiánypótló esemény volt, amely kutyások, kutyabarátok, családok és arra tévedő érdeklődők figyelmét egyaránt megragadta. Az eseményen természetesen a kutyáké volt a főszerep, ám számos olyan nem kutyás kitelepüléssel is találkozhattunk, ahol a brandek négylábú barátaink segítségével képviseltették a márkát.
A felelős állattartás és állatvédelem támogatása
A DOGZ Fesztivál és Konferencia két fő helyszínen várta az érdeklődőket. A Magyar Zene Házában tartott konferencián elismert szakemberek tartottak előadásokat a legaktuálisabb kutyás témákban.
A Városligeti Nagyréten zajló fesztiválon pedig a tematikus színpadok mellett számos kutyás program és szponzor által kínált aktivitást várta a látogatókat. Minden márka, amely képviseltette magát az eseményen, letette az esküt a felelős állattartás és állatvédelem mellett, és olyan kitelepüléssel vett részt a rendezvényen, amely egyszerre volt izgalmas, érdekes és edukatív.
A DOGZ Fesztivál és Konferencia fő támogatójaként a Spar egy olyan komplex élménnyel készült, amely minden korosztály számára élvezetes volt. Az érdeklődők egyedi nyakörvbilétát gravíroztathattak, a legkisebbeket nyakörvkészítő workshopok és színezők várták, a kutyusoknak pedig labdafürdővel kedveskedtek. A látogatók emellett Purina kutyatápot nyerhettek, valamint 20%-os kedvezményre jogosító kuponokat is kaptak, amelyekkel bármely Spar üzletben kedvezményesen vásárolhatják meg a brand termékeit. Nem véletlen, hogy a sátornál hosszú sor állt, hiszen aktivitásaival a Spar abszolút lefedte a látogatók teljes körét, örök emléket adva a gazdiknak.
Kiemelt szakmai támogatóként a Frontpro is hasonlóan színvonalas kitelepüléssel érkezett. Egy reflex-játék során a gazdik virtuálisan felvehették a harcot az élősködők ellen, ha pedig a kedvencek paraziták elleni védelmével kapcsolatos kvízkérdésekre is helyesen válaszoltak, logózott labdát, vászontáskát vagy szütyőt is nyerhettek. A brandjelzéssel ellátott használati tárgyak mindig remek eszközei a márkaismertség növelésének, az edukatív aktivitások pedig már a legkisebbeknek is lehetőséget adnak a felelős állattartás megismerésére.
A menhelyes kutyusok örökbefogadásának támogatására a Pedigree kutyás jógával készült a Fesztiválra. A Rex Kutyaotthon Alapítvánnyal létrejött együttműködés keretében a résztvevőknek a Rex Kutyaotthon kutyusaival volt lehetősége jógázni.
A JULIUS-K9 standja elsősorban százalékos kedvezményekkel készült, melyeket a hivatalos webshopban tudnak a gazdik levásárolni. Anyacégük ebárvaházat is működtet a gazdátlanokért, ahol mentett kutyusokat lehet örökbe fogadni. Az árvaház dolgozói különleges zsákbamacskákkal készültek, melyeket becsületkasszával lehetett megvenni a kis ebek támogatására. Ezekben is voltak ajándék kuponok, kutyaeledelek, kutya tál, toll, jegyzetfüzet és az egyik zsákban egy 90 százalékos webshop kupon talált gazdára.
Nem kutyás támogatóként a Rossmann is izgalmas játékkal készült a résztvevők számára. A standjuknál felállított szerencsekereket bárki megpörgethette, aki helyesen válaszolt egy, a felelős állattartással kapcsolatos kérdésre, a nyeremény pedig saját márkás kutya- és macska jutalomfalat volt. Az aktivitás remek lehetőségként szolgált az üzlet számára, hogy azokkal is megismertethesse állateledel kínálatát, akik korábban nem vásároltak náluk. Emellett kellemes meglepetés volt, hogy egy kutyás rendezvényen sem feledkeztek meg a cicákról sem.
A fesztivál támogatójaként megjelenő MOL sátránál a látogatók exkluzív vendéggel, Siklósi Gergely olimpiai aranyérmes párbajtőrvívónkkal, valamint kutyájával, Bertával is találkozhattak.
A Fesztivál nagyon jó kezdeményezés, már csak azért is, mert imádom a kutyákat. Tök jó itt kint mindenféle kutyát látni, megsimogatni azokat, akik engedik. Mindenki barátságos és azért hozza el a kedvencét, hogy körülnézzen és a kutyájának is élményt szerezzen. Szóval nekem nagyon tetszik a rendezvény színvonala.
- mondta el a MediaFuture-nek a sportoló, aki arra is kitért, hogy az állatvédelem és állatmentés mindig is szívügye volt, és fontosnak tartja a MOL chipleolvasó kezdeményezését.
Volt már olyan, hogy egy néni kutyája után szaladtam és megfogtam. Fiatalkoromban is láttam kóbor kutyát és nagyon szívesen segítettem volna rajta. Sokszor az ember talán azt érzi, hogy egy kutya mentése teher, mert nem ismerik a menetét, állatorvoshoz kell vinni... Pedig most már egyszerű a folyamat, hiszen ha talál az ember egy kóbor kutyát, a MOL kutakon ki lehet deríteni, hogy van-e benne chip. A chipleolvasó nagyon gyorsan meg tudja találni a kutya gazdáját, ha az adatokat rendszeresen frissítik a rendszerben. Szóval én azt gondolom, hogy ez egy nagyon jó, hiánypótló kezdeményezés. Nagy sikere is van a programnak, éves szinten nagyon sok kutyát menekítenek meg a MOL-on keresztül és ennek nagyon örülök.
Bakos Piroska, a MOL szóvivője elmondta, hogy 204 töltőállomáson van chipleolvasó készülék, így ha valaki talál egy elkóborolt kutyust, akkor biztos, hogy lesz a 20 kilométeres körzetében egy olyan töltőállomás, ahova el tudja vinni.
Az ott dolgozó kollégák pontosan tudják, hogy ezzel kapcsolatban mi a dolguk. Leolvassák a kutya chipjét, ám mivel ez személyes adatokat tartalmaz, a Vigyél haza Alapítvánnyal közösen van 12 önkéntes állatorvosunk, akiket a kollégák a töltőállomásokról felhívnak, és az orvosok tudják megnézni, hogy kihez tartozik a kutyus. Éppen ezért nagyon fontos, hogy a kutya chipjén a gazdák mindig frissítsék az adatokat - ha például elköltöznek vagy megváltozik a telefonszámuk - mert csak így tudjuk megtalálni őket. Erre hívjuk fel a figyelmet és itt a MOL sátrunkban is történik chipleolvasás, ha valaki bizonytalan abban, hogy frissek-e az adatok.
Szakértői útmutatás első kézből
A kutyás szolgáltatókon, támogatókon kívül a rendezvényen számos kutyás szakember volt jelen, akikkel a résztvevők személyesen is beszélgethettek. Állatorvosok, kutyakiképzők, etológusok, fajtaszakértők és egyéb szaktekintélyek álltak rendelkezésre, hogy válaszoljanak a kérdésekre és tanácsokkal szolgáljanak.
Így a rendezvényen megjelenő szponzorok egy szakmai, ugyanakkor kötetlen környezetben bizonyíthatták elkötelezettségüket a felelős állattartás és állatvédelem mellett, miközben a látogatókkal megismertethették kutyákkal kapcsolatos termékeiket és szolgáltatásaikat.
Kattints a képre a galéria megnyitásáért!
A márkaismertség és vásárolói elköteleződés növelése minden brand számára nélkülözhetetlen, a DOGZ Fesztivál és Konferencia pedig remek alkalmat biztosított erre.