Keresés

május 17., 06:51

„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?

A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.

május 17., 14:30

A Samsung megszólaltatta az Apple összezúzott gitárját

Megérkezett a válasz a megosztóra sikeredett iPad Pro reklámra.

május 17., 12:42

Még tart a nevezés a 2024-es Media Regatta vitorlásversenyre

DJ az öbölben, a hazai médiapiac szereplőinek versenye a vízen, a parton pedig különleges programok. Ezekkel várjuk a résztvevőket.

május 16., 14:55

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.

május 10., 12:38

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.

május 9., 09:00

Szoboszlai Dominik saját McDonald's menüt kapott

A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.

május 8., 06:56

Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya

Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.

május 2., 11:41

A YouTube még több reklámot helyez a felületére

Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.

április 24., 20:33

Egy gyilkostól ered a milliók mantrájává vált szlogen

Egy igazán jó reklámszakembert néha még egy elítélt bűnöző szavai is képesek megihletni.

április 18., 13:56

Rekordösszeget költöttek a hirdetők online reklámokra

Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.

április 18., 10:58

Nem adja fel a YouTube a reklámblokkolók elleni küzdelmet

A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.

április 9., 10:33

A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t

Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.

április 8., 19:52

1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett

A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.

április 8., 10:50

LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be

A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.

április 2., 08:02

A BeRealt is felfalja a reklámgépezet?

Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.

március 27., 07:42

A storytelling ereje a lifestyle márkaépítésben 2024-ben

A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.

március 22., 08:38

Jogszabályokat akar megdönteni a női vezetőkből álló sörmárka

A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.

március 19., 10:23

Hide the Pain Harold is felbukkan a holland ital, a Chocomelt új reklámjában

A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy nem mindig jelent rosszat, ha eltérünk a megszokottól.

március 15., 08:36

A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre

Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.

március 13., 13:43

Életbe lép a politikai hirdetéseket szabályozó uniós alku

Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.