MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
május 17., 06:51
„Álmokat árulj, ne termékeket!” Kitalálja, melyik ikon mondta?
A világ egyik legmeghatározóbb cégének kommunikációja és marketing stratégiája rengeteget változott az elmúlt évtizedben.
május 17., 12:42
Még tart a nevezés a 2024-es Media Regatta vitorlásversenyre
DJ az öbölben, a hazai médiapiac szereplőinek versenye a vízen, a parton pedig különleges programok. Ezekkel várjuk a résztvevőket.
május 16., 14:55
A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on
Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.
május 10., 12:38
Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
május 9., 09:00
Szoboszlai Dominik saját McDonald's menüt kapott
A Domi meal júniustól kapható a magyar Mekikben.
május 8., 06:56
Volkswagen Think Small: egy ikonikus autó emlékezetes kampánya
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
május 2., 11:41
A YouTube még több reklámot helyez a felületére
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
április 24., 20:33
Egy gyilkostól ered a milliók mantrájává vált szlogen
Egy igazán jó reklámszakembert néha még egy elítélt bűnöző szavai is képesek megihletni.
április 18., 13:56
Rekordösszeget költöttek a hirdetők online reklámokra
Az adatvédelmi szabályok és az általános gazdasági nyugtalanság miatt az amerikai hirdetők továbbra is online reklámokba fektetik a pénzüket.
április 18., 10:58
Nem adja fel a YouTube a reklámblokkolók elleni küzdelmet
A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.
április 9., 10:33
A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
április 8., 19:52
1 millió dollárt ér a cipő, amit anno egy gofrisütő ihletett
A márka, ami megalapozta a sneaker-kultúrát.
április 8., 10:50
LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be
A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.
április 2., 08:02
A BeRealt is felfalja a reklámgépezet?
Mi történt? Már márkák is posztolhatnak a felületen.
március 27., 07:42
A storytelling ereje a lifestyle márkaépítésben 2024-ben
A storytelling segít a márkáknak mélyebb érzelmi kapcsolatot kialakítani célközönségükkel.
március 22., 08:38
Jogszabályokat akar megdönteni a női vezetőkből álló sörmárka
A Muschicraft piacra dobta a The Most Illegal Beer nevű sörét, mivel több mint ötven országban a nőknek még mindig tilos sört főzni.
március 19., 10:23
Hide the Pain Harold is felbukkan a holland ital, a Chocomelt új reklámjában
A kreatív reklámfilm azt mutatja be, hogy nem mindig jelent rosszat, ha eltérünk a megszokottól.
március 15., 08:36
A lovaggá ütött reklámos, aki világmárkákat tett fel a térképre
Sir John Hegarty az emberi kreativitásban, és nem az algoritmusokban hisz.
március 13., 13:43
Életbe lép a politikai hirdetéseket szabályozó uniós alku
Az új szabályokat egyedül Magyarország nem szavazta meg.
március 13., 10:00
Szoboszlai Dominik a Telekom új arca
A Liverpool játékosa fontosnak tartja, hogy első reklámszerepével olyan ügy mellé állhat, amelyben példát tud mutatni és motiválni tudja az embereket.
/
5