MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
december 21., 06:46
AI-alapú bőrelemzés és virtuális sminkpróba: így alakítja át a szépségápolást a technológia
A technológia alapjaiban írja át mindazt, amit eddig a sminkelésről és a szépségápolásról gondoltunk.
december 28., 06:46
Ez a kihagyhatatlannak tűnő ajánlatok legnagyobb hibája
Bár a fogyasztók egy jelentős része kedveli az exkluzív ajánlatokat, nem mindegy, a brandek hogyan próbálják meg magukhoz láncolni őket.
december 20., 11:18
Digitális marketing- és médiaszakértő
A Szerencsejáték Zrt. digitális marketing- és médiaszaktértő pozícióba keresi új munkatársát.
december 14., 13:30
Mészáros Szilvia nyerte el az építőipar legjobb marketingesének járó díjat
A Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetőjének munkáját „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjjal ismerték el.
december 9., 15:30
Ilyen a jó állatkertmarketing: a brit Chester Zoo rebrandingje
A Chester Zoo az állatkertmarketing kiemelkedő példája. Az intézmény a „természetért tevékenykedő erőként” pozícionálja magát.
december 6., 06:46
A holisztikus megközelítést hirdette a londoni Festival of Marketing
A Festival of Marketing gyakran hasznos tanácsokkal, esettanulmányokkal szolgál a szakembereknek.
december 4., 06:46
Való Világ 11: így hódította meg a közösségi médiát a valóságshow
A 11. Való Világ jelenléte a közösségi médiában példaértékű a tévéműsorok reklámozásának terén. Ennek részleteibe avatott be minket dr. Glózer Rita.
november 29., 06:46
"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje
A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.
november 25., 06:46
A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében
Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.
november 22., 06:46
Mi áll az okosórák felfutása mögött: valódi igény vagy okos marketing?
Az okosórák marketingje összeforrt az egészségvédelemmel. De vajon ezek az eszközök tényleg hozzájárulnak ahhoz, hogy megőrizzük jóllétünket?
november 18., 13:30
Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?
A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.
november 16., 06:46
Közösségi média eladóknak és vásárlóknak: hogyan lett ennyire népszerű a Vinted?
A Vinted Litvánia első unikornisává, vagyis olyan magántulajdonú start-upjává vált, amelynek értéke több mint egymilliárd dollár.
november 13., 06:46
Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében
Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.
november 10., 06:46
Sztárséfek és üzletláncok: a receptvideókkal bármit el lehet adni?
Sok, különféle márka keresi a gasztro-együttműködéseket, az üzletláncok a séfeket választották.
november 7., 06:46
Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?
Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.
november 6., 13:30
A dél-koreai marketingcsoda, amely két évtized alatt meghódította a világot
Dél-Koreától érdemes ellesni néhány marketingtrükköt.
november 2., 06:46
Tilalmat hozott a bevett marketginfogás: leáldozik a kocsmatúráknak?
A kocsmatúrák jó üzleti lehetőséget jelentenek a szervezőknek és a vendéglátóhelyeknek - a kérdés az, hogy még meddig.
október 28., 13:30
Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?
A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.
október 26., 06:46
Híres ételek, amelyek marketingfogásként indultak
Talán nem is gondolnánk, hogy mennyi étel elterjedését köszönhetjük a marketingnek.
október 24., 09:00
A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében
Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?
/
5