Keresés

december 21., 06:46

AI-alapú bőrelemzés és virtuális sminkpróba: így alakítja át a szépségápolást a technológia

A technológia alapjaiban írja át mindazt, amit eddig a sminkelésről és a szépségápolásról gondoltunk.

december 28., 06:46

Ez a kihagyhatatlannak tűnő ajánlatok legnagyobb hibája

Bár a fogyasztók egy jelentős része kedveli az exkluzív ajánlatokat, nem mindegy, a brandek hogyan próbálják meg magukhoz láncolni őket.

december 20., 11:18

Digitális marketing- és médiaszakértő

A Szerencsejáték Zrt. digitális marketing- és médiaszaktértő pozícióba keresi új munkatársát.

december 14., 13:30

Mészáros Szilvia nyerte el az építőipar legjobb marketingesének járó díjat

A Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetőjének munkáját „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjjal ismerték el.

december 9., 15:30

Ilyen a jó állatkertmarketing: a brit Chester Zoo rebrandingje

A Chester Zoo az állatkertmarketing kiemelkedő példája. Az intézmény a „természetért tevékenykedő erőként” pozícionálja magát.

december 6., 06:46

A holisztikus megközelítést hirdette a londoni Festival of Marketing

A Festival of Marketing gyakran hasznos tanácsokkal, esettanulmányokkal szolgál a szakembereknek.

december 4., 06:46

Való Világ 11: így hódította meg a közösségi médiát a valóságshow

A 11. Való Világ jelenléte a közösségi médiában példaértékű a tévéműsorok reklámozásának terén. Ennek részleteibe avatott be minket dr. Glózer Rita.

november 29., 06:46

"Ki vagy, ha éhes vagy?" – így született a világ egyik kedvenc reklámszlogenje

A Snickersnek annyira kellett ez a kampány, mint az éhező embernek egy falat kenyér.

november 25., 06:46

A legféltettebb titkunk és a pszichológusunk: parfümök a trendek tükrében

Úgy tűnik, hogy a parfümök nem tudnak kimenni a divatból, sőt, egyre újabb trendek csábítják illatkalandokra a fogyasztókat.

november 22., 06:46

Mi áll az okosórák felfutása mögött: valódi igény vagy okos marketing?

Az okosórák marketingje összeforrt az egészségvédelemmel. De vajon ezek az eszközök tényleg hozzájárulnak ahhoz, hogy megőrizzük jóllétünket?

november 18., 13:30

Hol hibázott a Volkswagen a marketingben?

A Volkswagen egész történelme mérlegre kerül most, a jó márkakommunikáció pedig elengedhetetlen ebben a folyamatban.

november 16., 06:46

Közösségi média eladóknak és vásárlóknak: hogyan lett ennyire népszerű a Vinted?

A Vinted Litvánia első unikornisává, vagyis olyan magántulajdonú start-upjává vált, amelynek értéke több mint egymilliárd dollár.

november 13., 06:46

Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében

Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.

november 10., 06:46

Sztárséfek és üzletláncok: a receptvideókkal bármit el lehet adni?

Sok, különféle márka keresi a gasztro-együttműködéseket, az üzletláncok a séfeket választották.

november 7., 06:46

Hogyan használhatják ki a kis márkák a Taylor Swift-hatást?

Taylor Swift nem egy kisebb márka eladásait pörgette már fel. Így lovagolták meg a figyelemhullámot az érintett cégek.

november 6., 13:30

A dél-koreai marketingcsoda, amely két évtized alatt meghódította a világot

Dél-Koreától érdemes ellesni néhány marketingtrükköt.

november 2., 06:46

Tilalmat hozott a bevett marketginfogás: leáldozik a kocsmatúráknak?

A kocsmatúrák jó üzleti lehetőséget jelentenek a szervezőknek és a vendéglátóhelyeknek - a kérdés az, hogy még meddig.

október 28., 13:30

Játszani mindenki szeret: hogyan használják a márkák a gamifikációt a hazai piacon?

A kutatások szerint a játékosítás pozitívan hat az emberekre, ezért is használhatja olyan jól a marketing.

október 26., 06:46

Híres ételek, amelyek marketingfogásként indultak

Talán nem is gondolnánk, hogy mennyi étel elterjedését köszönhetjük a marketingnek.

október 24., 09:00

A svéd vadvilágtól az undok gyermekig: játékreklámok a trendek tükrében

Az IKEA a játék, mint ki- és összekapcsolódás fontosságára hívja fel a figyelmet, de vajon mit kommunikálnak eközben maguk a játékmárkák?