MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
május 4., 06:00
Schumacher Vanda: "Az AI-influenszerek legnagyobb előnye, hogy brand safe tartalmat jelentenek"
Schumacher Vanda AI tartalomgyártó szerint az AI-influenszerek egyik nagy előnye, hogy nem állítanak elő nemkívánatos tartalmakat.
tegnap, 06:00
Egy könyv nem adja el magát – ezt rontják el a kezdő szerzők a marketing-tanácsadó szerint
A magyar könyvpiacon évente több mint 15 ezer új kötet jelenik meg: hogyan tűnhet ki ebből a zajból egy ismeretlen szerző? Gáspár Katalin tanácsai.
április 28., 17:00
A marketing új dilemmája: célzás vagy túl-célzás
A Variety Entertainment Marketing Summit szakértői szerint egyszerre kell széles közönséget elérni és személyesen kapcsolódni az emberekhez.
április 28., 12:00
Dél-Amerikából érkezik a foodora új marketingvezetője, Andrés Sciarrotta
A szakember több mint 15 év marketingvezetői tapasztalattal érkezett Magyarországra.
április 28., 06:00
Jönnek az AI-ügynökök: az Adobe új szintre emeli a mesterséges intelligencia használatát
A vállalat a jövőben minden termékéhez egyedi AI-ügynököket fejlesztene, amelyek komplex feladatokat végezhetnek el önállóan.
április 22., 06:00
Új irány a fiatalabb generációk megszólításához: így hódította meg az e-sportot a K&H
A K&H felismerte, hogy ha a fiatalokat akarja elérni, oda kell mennie, ahol ők vannak – a digitális világba, a játékok közé.
április 17., 06:00
Hogyan válthat ki teljes munkafolyamatokat az AI? – Szepes Zsolt generatív AI mentor tanácsai
Szepes Zsolt szerint az AI segítségével több napos munkafolyamatokat lehet egy-két óra alatt elvégezni, ha ügyesen csináljuk.
április 14., 17:00
Moldván Ákos lett a One marketingkommunikációs és média vezetője
A több mint 15 éves tapasztalattal bíró szakember nevéhez számos sikeres kommunikációs stratégia, márkaépítési folyamat és termékbevezetés fűződik.
április 12., 06:00
Marketingzseni húzta ki a csávából a Disneyt, és közben legendává vált
Kay Kamen korszakalkotó ötleteinek lenyomatát a mai napig láthatjuk. Neki köszönhetjük többek között a Disney-karaktereket ábrázoló termékeket is.
április 11., 16:00
Értékesítési és marketing igazgatóként folytatja a DVM Group-nál Vissy András
A szakember feladata többek között a cég értékesítési- és marketingstratégiáinak összehangolása és az ügyfélkapcsolatok erősítése lesz.
április 6., 06:00
A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója
A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.
április 3., 15:41
Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért
Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.
március 27., 06:00
4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai
Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.
március 26., 06:00
Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása
A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.
március 25., 14:50
Az AI került a fókuszba a Marketing Döntéshozók Klubjának legutóbbi eseményén
A rendezvény fő üzenete, hogy az AI nem csupán egy jövőbeli lehetőség, hanem már most olyan eszköz, amely jelentősen növeli a marketing hatékonyságát.
március 24., 06:00
Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand
A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.
március 23., 06:00
Az előadók és a márkák fellegvára lett a Roblox
A Roblox játékplatform egyre népszerűbb, már Cher és a Coldplay is tett vele egy próbát.
március 22., 06:00
A sör, ami generációkon átívelő örökséget épített fel: a Guinness brand története
A Guinness profin vegyíti a klasszikus és a modern kor marketingstratégiáit, így továbbra sem egy elavult márka.
március 19., 06:00
Bánhegyi Zsófia: „Az élvonalba sorolom a magyarországi marketingszektort Európában"
A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával annak kapcsán beszélgettünk, hogy az European Marketer of the Year döntősei közé került. Interjú.
március 17., 06:00
Sikeres marketing szinte 0 forintból: a Diverzum példája bizonyítja, hogy nem lehetetlen
Hogyan lehet szinte nulla forintból eredményes marketinget építeni, és hogyan lehet a Z generációt mozgósítani? Gyarmati Fannit kérdeztük.
/
7