Keresés

május 4., 06:00

Schumacher Vanda: "Az AI-influenszerek legnagyobb előnye, hogy brand safe tartalmat jelentenek"

Schumacher Vanda AI tartalomgyártó szerint az AI-influenszerek egyik nagy előnye, hogy nem állítanak elő nemkívánatos tartalmakat.

tegnap, 06:00

Egy könyv nem adja el magát – ezt rontják el a kezdő szerzők a marketing-tanácsadó szerint

A magyar könyvpiacon évente több mint 15 ezer új kötet jelenik meg: hogyan tűnhet ki ebből a zajból egy ismeretlen szerző? Gáspár Katalin tanácsai.

április 28., 17:00

A marketing új dilemmája: célzás vagy túl-célzás

A Variety Entertainment Marketing Summit szakértői szerint egyszerre kell széles közönséget elérni és személyesen kapcsolódni az emberekhez.

április 28., 12:00

Dél-Amerikából érkezik a foodora új marketingvezetője, Andrés Sciarrotta

A szakember több mint 15 év marketingvezetői tapasztalattal érkezett Magyarországra.

április 28., 06:00

Jönnek az AI-ügynökök: az Adobe új szintre emeli a mesterséges intelligencia használatát

A vállalat a jövőben minden termékéhez egyedi AI-ügynököket fejlesztene, amelyek komplex feladatokat végezhetnek el önállóan.

április 22., 06:00

Új irány a fiatalabb generációk megszólításához: így hódította meg az e-sportot a K&H

A K&H felismerte, hogy ha a fiatalokat akarja elérni, oda kell mennie, ahol ők vannak – a digitális világba, a játékok közé.

április 17., 06:00

Hogyan válthat ki teljes munkafolyamatokat az AI? – Szepes Zsolt generatív AI mentor tanácsai

Szepes Zsolt szerint az AI segítségével több napos munkafolyamatokat lehet egy-két óra alatt elvégezni, ha ügyesen csináljuk.

április 14., 17:00

Moldván Ákos lett a One marketingkommunikációs és média vezetője

A több mint 15 éves tapasztalattal bíró szakember nevéhez számos sikeres kommunikációs stratégia, márkaépítési folyamat és termékbevezetés fűződik.

április 12., 06:00

Marketingzseni húzta ki a csávából a Disneyt, és közben legendává vált

Kay Kamen korszakalkotó ötleteinek lenyomatát a mai napig láthatjuk. Neki köszönhetjük többek között a Disney-karaktereket ábrázoló termékeket is.

április 11., 16:00

Értékesítési és marketing igazgatóként folytatja a DVM Group-nál Vissy András

A szakember feladata többek között a cég értékesítési- és marketingstratégiáinak összehangolása és az ügyfélkapcsolatok erősítése lesz.

április 6., 06:00

A ravasz gepárd, ami újraírta a marketinget: a Cheetos brand evolúciója

A Cheetos nem viccel, ha csínytevésről van szó. A brand jó ideje a humoros megközelítésre épít hirdetéseiben.

április 3., 15:41

Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért

Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.

március 27., 06:00

4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai

Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.

március 26., 06:00

Mérhető értékkel jár a termékminták kínálása

A termékminták létjogosultságáról Nikola Novákovát, a Notino New channels vezetőjét és Madurka Petra pszichológust kérdeztük.

március 25., 14:50

Az AI került a fókuszba a Marketing Döntéshozók Klubjának legutóbbi eseményén

A rendezvény fő üzenete, hogy az AI nem csupán egy jövőbeli lehetőség, hanem már most olyan eszköz, amely jelentősen növeli a marketing hatékonyságát.

március 24., 06:00

Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand

A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.

március 23., 06:00

Az előadók és a márkák fellegvára lett a Roblox

A Roblox játékplatform egyre népszerűbb, már Cher és a Coldplay is tett vele egy próbát.

március 22., 06:00

A sör, ami generációkon átívelő örökséget épített fel: a Guinness brand története

A Guinness profin vegyíti a klasszikus és a modern kor marketingstratégiáit, így továbbra sem egy elavult márka.

március 19., 06:00

Bánhegyi Zsófia: „Az élvonalba sorolom a magyarországi marketingszektort Európában"

A Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával annak kapcsán beszélgettünk, hogy az European Marketer of the Year döntősei közé került. Interjú.

március 17., 06:00

Sikeres marketing szinte 0 forintból: a Diverzum példája bizonyítja, hogy nem lehetetlen

Hogyan lehet szinte nulla forintból eredményes marketinget építeni, és hogyan lehet a Z generációt mozgósítani? Gyarmati Fannit kérdeztük.