MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
március 26., 16:00
A Mediator fejlesztése a KGM régiós rebranding kampánya
A SsangYong KGM márkanéven folytatja tovább működését. Az autómárka régiós átalakulását támogató koncepciót a Mediator fejlesztette.
március 27., 06:00
4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai
Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.
március 24., 14:12
Nagyszabású kampány indult a magyar borok népszerűsítésére
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsának „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” című kampánya az Országos Bormarketing Alap felhasználásával valósul meg.
március 24., 06:00
Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand
A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.
március 23., 06:00
Az előadók és a márkák fellegvára lett a Roblox
A Roblox játékplatform egyre népszerűbb, már Cher és a Coldplay is tett vele egy próbát.
március 22., 06:00
A sör, ami generációkon átívelő örökséget épített fel: a Guinness brand története
A Guinness profin vegyíti a klasszikus és a modern kor marketingstratégiáit, így továbbra sem egy elavult márka.
március 10., 13:20
Péterfy Bori lett a Johnnie Walker új kampányának arca
A „Taposs át minden kétségen” elnevezésű kampány Péterfy Bori példáján keresztül mutatja be, hogy a siker útja a kétségek leküzdésén át vezet.
március 8., 14:00
Az önkép torzulásának veszélyeire figyelmeztet a Magyar Telekom nőnapi kampánya
A kampány alapja egy videó, melyben 30, különböző karakterű nőről készült portréfotót láthatunk eredetiben, majd AI által módosított verzióban.
március 7., 12:00
A nőket ünnepli a 100 éves Shell Hungary nőnapi kampánya
Az énidős pillanatok megéléséhez nyújt segítséget a Shell Hungary már hagyománnyá vált nőnapi kezdeményezése.
március 3., 16:00
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
A márciusban induló kampányban leplezik le a márka frissített arculatát is.
március 3., 12:00
Megan Fox lett a HELL Ice Coffee arca
Megan Foxnak jut a főszerep abban az átfogó kampányban, amely a HELL Ice Coffee népszerűsítésére indul több mint 20 országban.
március 2., 06:00
8 rendhagyó reklámkampány, amivel az IKEA nyomot hagyott
Összeszedtünk néhányat az IKEA legkreatívabb reklámkampányai közül.
február 21., 13:00
A digitális felzárkóztatásért indított kampányt a Telekom
A Magyar Telekom új kampánya egy látványos közös érzékenyítő gyakorlattal tette átélhetővé a digitalizáció társadalmi hajtóerejét.
február 19., 06:00
Megjött a hivatalos reakció a Nissan szexista reklámkampányára
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) állásfoglalást tett közzé a Nissan botrányos reklámkampányával kapcsolatban.
február 17., 10:00
Mozdulj ki! címmel indított a téli városi életet népszerűsítő kampányt a Bolt
A Bolt egy átfogó kampánnyal igyekszik vonzóvá tenni a téli városi életet.
február 14., 16:00
A MITTE készítette a DVM group új lakóparkjának kampányát
A MITTE Communications már számos projektben működött együtt a DVM grouppal.
február 13., 14:29
5 Valentin-napi kampány, amire érdemes odafigyelni
Az idei Valentin-napi kampányok között jó néhány olyat találunk, amely új gondolatiságot hozott a megfáradt üzenetekbe.
február 12., 16:00
Meglepő Valentin-napi kampány: negatív véleményekből csinált képeslapot a HONOR
Versenytársaik telefonjait kritizáló megjegyzésekből készítettek Valentin-napi köszöntőkártyát egy mikrografikus művész segítségével.
február 12., 11:00
A gyermekek digitális biztonságáért indított videókampányt az NMHH
Az NMHH új videósorozata az online platformok legfontosabb felügyeleti beállításain vezeti végig a szülőket.
február 6., 19:01
Nagy sikerrel zárult az MBH Bank és a Mastercard közös karitatív kampánya
Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója értékelte a karitatív kampány eredményét.
/
5