szeptember 5., 16:00
Az Oasis nagyon átgondolt PR-kampánnyal robbant be újra
A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.
A szakértők szerint a zenekar minden apró aspektusban marketinglehetőséget lát, és ezt ki is használja.
A Cup Revolution és a NANE összefogásával született akció a nőkkel szembeni zaklatás ellen hivatott harcolni.
A foci mindenkié, hirdeti a kampány: neked is látnod kell ezeket a képeket!
A salátával a vásárlók a hazai sportolókat támogathatják.
Az IKEA ismét bizonyítja, hogy képes lépést tartani a trendekkel.
A kiadó egyedülálló globális szolgáltatással rukkolt elő.
A márka már évtizedek óta a természetes szépség és a testpozitivitás híve.
A megmérettetésre több mint 12300 pályamű érkezett, a nevezők között végül 652 ceruzát osztottak ki.
Egy álláshirdetés szerint Joe Bidennek az újraválasztási kampányához szüksége van valakire, aki a mémeket kezeli.
A márka ezzel a húzással arra akarja ösztönzi a legkisebb családtagokat, hogy bátran fejezzék ki, ha valami nyomja a szívüket.
A Microsoft Advertising megállapítása szerint ugyanis a marketingesek 64 százaléka szenved időhiánytól.
A Burger King a The Bald Thru nevű kampányával a Drive részének népszerűsítését vette célba.
Az ötlet, ami az egekbe repítette az autómárkát.
A kampány a közösségi médiát is segítségül hívja, hogy mind az ezer archívumában lévő műalkotást vissza tudja adni a készítőinek.
Az Airbnb az új kampányának részeként felépítette a Pixar ikonikus meséjének, a Fel című animációs filmnek a lufis házát.
A Warner Bros. ezzel ünnepli a harmadik Harry Potter film huszadik évfordulóját.
A Clio 2024-ben is díjjal jutalmazta a kreatív ipar legmerészebb, legmeghatóbb vagy éppen legegyedibb kezdeményezéseit.
A márka az élelmiszerpazarlás problémájára szeretné felhívni a figyelmet.
A Lacoste már száz éve azon dolgozik, hogy a tenisz és az ikonikus krokodil egybeforrjon – most a márka szó szerint bekebelezi a sportág képviselőit.
Hogyan csábítanak kecskegidák egy luxustermékeket árusító üzletbe? Sorra vettünk absztrakt, de mégis működő kampányokat. Meddig mehet el egy márka?