Keresés

március 26., 16:00

A Mediator fejlesztése a KGM régiós rebranding kampánya

A SsangYong KGM márkanéven folytatja tovább működését. Az autómárka régiós átalakulását támogató koncepciót a Mediator fejlesztette.

március 27., 06:00

4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai

Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.

március 24., 14:12

Nagyszabású kampány indult a magyar borok népszerűsítésére

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsának „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” című kampánya az Országos Bormarketing Alap felhasználásával valósul meg.

március 24., 06:00

Olcsó marketingtrükk lehetett a Lipton váratlan bejelentése: nagy árat fizethet érte a brand

A Lipton Ice Tea kockára tette fogyasztói bizalmát, amikor bejelentette őszibarackos italának megszűnését, majd áprilisi tréfának nevezte az egészet.

március 23., 06:00

Az előadók és a márkák fellegvára lett a Roblox

A Roblox játékplatform egyre népszerűbb, már Cher és a Coldplay is tett vele egy próbát.

március 22., 06:00

A sör, ami generációkon átívelő örökséget épített fel: a Guinness brand története

A Guinness profin vegyíti a klasszikus és a modern kor marketingstratégiáit, így továbbra sem egy elavult márka.

március 10., 13:20

Péterfy Bori lett a Johnnie Walker új kampányának arca

A „Taposs át minden kétségen” elnevezésű kampány Péterfy Bori példáján keresztül mutatja be, hogy a siker útja a kétségek leküzdésén át vezet.

március 8., 14:00

Az önkép torzulásának veszélyeire figyelmeztet a Magyar Telekom nőnapi kampánya

A kampány alapja egy videó, melyben 30, különböző karakterű nőről készült portréfotót láthatunk eredetiben, majd AI által módosított verzióban.

március 7., 12:00

A nőket ünnepli a 100 éves Shell Hungary nőnapi kampánya

Az énidős pillanatok megéléséhez nyújt segítséget a Shell Hungary már hagyománnyá vált nőnapi kezdeményezése.

március 3., 16:00

Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher

A márciusban induló kampányban leplezik le a márka frissített arculatát is.

március 3., 12:00

Megan Fox lett a HELL Ice Coffee arca

Megan Foxnak jut a főszerep abban az átfogó kampányban, amely a HELL Ice Coffee népszerűsítésére indul több mint 20 országban.

március 2., 06:00

8 rendhagyó reklámkampány, amivel az IKEA nyomot hagyott

Összeszedtünk néhányat az IKEA legkreatívabb reklámkampányai közül.

február 21., 13:00

A digitális felzárkóztatásért indított kampányt a Telekom

A Magyar Telekom új kampánya egy látványos közös érzékenyítő gyakorlattal tette átélhetővé a digitalizáció társadalmi hajtóerejét.

február 19., 06:00

Megjött a hivatalos reakció a Nissan szexista reklámkampányára

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) állásfoglalást tett közzé a Nissan botrányos reklámkampányával kapcsolatban.

február 17., 10:00

Mozdulj ki! címmel indított a téli városi életet népszerűsítő kampányt a Bolt

A Bolt egy átfogó kampánnyal igyekszik vonzóvá tenni a téli városi életet.

február 14., 16:00

A MITTE készítette a DVM group új lakóparkjának kampányát

A MITTE Communications már számos projektben működött együtt a DVM grouppal.

február 13., 14:29

5 Valentin-napi kampány, amire érdemes odafigyelni

Az idei Valentin-napi kampányok között jó néhány olyat találunk, amely új gondolatiságot hozott a megfáradt üzenetekbe.

február 12., 16:00

Meglepő Valentin-napi kampány: negatív véleményekből csinált képeslapot a HONOR

Versenytársaik telefonjait kritizáló megjegyzésekből készítettek Valentin-napi köszöntőkártyát egy mikrografikus művész segítségével.

február 12., 11:00

A gyermekek digitális biztonságáért indított videókampányt az NMHH

Az NMHH új videósorozata az online platformok legfontosabb felügyeleti beállításain vezeti végig a szülőket.

február 6., 19:01

Nagy sikerrel zárult az MBH Bank és a Mastercard közös karitatív kampánya

Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója értékelte a karitatív kampány eredményét.