Keresés

Az éhség miatt van annyi műesés a modern fociban – legalábbis a Snickers szerint

A műesések sokszor komolytalanná teszik a focit, éppen ezért Aitana Bonmatí világbajnok focista egy kampány keretében utánajárt, mi lehet a megoldás.

Saját sörrel óvja az Oázis Kertészet az ökoszisztémát

A Gardener Pils márkájú limitált sör üzenete pofonegyszerű: ülj ki a kertedbe, pattints ki egy sört, és nézd, ahogy nő a fű.

José Mourinho, Aitana Bonmatí és Bukayo Saka a főszereplője a Snickers legújabb kampányának

A digitális fókuszú kampányban világhírű játékosok rövid interjúkon keresztül mesélnek olyan emlékeikről, amikor „nincsenek formában”.

Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt

Owen Wilson egy rövid szpotban mutatja meg, hogy ha a Wolttal rendelsz, akkor már nincs miért aggódnod, sőt még a zoknid is megkapod időben.

Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták

Az Airwaves egy integrált kampány keretében szólítja meg a fogyasztókat, amelyet a rajongók visszajelzései inspiráltak.

Úttörő technológiával és globális üzenettel debütált a Richter Gedeon új image reklámfilmje

Az új kampányfilmek a hazai reklámiparban szinte példa nélküli módon egy virtuális LED-stúdióban, fejlett VFX-megoldásokkal kombinálva készültek.

Az első anyák napja: tovább kampányol a kórházban ragadt babákért az SOS Gyermekfalvak

Az SOS Gyermekfalvak Az első anyák napja című kampányában utánajárt, hova kerültek azok az újszülöttek, akiket a szülést követően kórházban hagytak.

Így lett közbeszéd tárgya a postások elleni erőszak – Varga Mátyást kérdeztük a díjnyertes kampányról

Varga Mátyással, a Lounge Communication Senior PR tanácsadójával beszélgettünk a SABRE Awards-on díjazott Postásnak lenni nem küzdősport kampányról.

Megan Fox és Michele Morrone – a HELL nem aprózza el, ha márkaépítésről van szó

Popovics Adrienn marketingigazgató és Szekeres Dóra brand menedzser ismertette a HELL legfrissebb kampányainak kulisszatitkait.

Frappáns megoldás a fényszennyezés ellen: példamutató kampánnyal jelentkezett a Nescafé

"Ha a termékünk nem tart ébren, a reklámunknak sem kellene" – kell ennél jobb üzenet a koffeinmentes kávé mellé egy fényekkel teli nagyvárosban?

AI segítségével hozták létre Alízt, az Allee új kampányarcát

Egy mesterséges intelligencia és emberi közreműködés eredményeként létrejött karakter vezeti fel a bevásárlóközpont tavaszi kampányát.

Mediterrán hangulatú reklámfilmmel vezeti be új termékét az Unicum

Az Unicum Orange Bitter széles körű bevezetésére a Zwack Unicum egy különleges reklámfilmmel készült, amelyet Olaszországban forgattak.

4 tanulság arról, hogyan lehet elérni a Z generációt – a Publicis Groupe tapasztalatai

Jedlicska Mártont, a Publicis Groupe Hungary társ-kreatívigazgatóját kérdeztük a Samsung Jövőálló Akadémia progromsorozat tapasztalatairól.

Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére

Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között.

Új irány a fiatalabb generációk megszólításához: így hódította meg az e-sportot a K&H

A K&H felismerte, hogy ha a fiatalokat akarja elérni, oda kell mennie, ahol ők vannak – a digitális világba, a játékok közé.

Amikor a ketchup színe jelzi a hamisítást: 5 rendhagyó kampányötlet a legnagyobb márkáktól

A hatalmas reklámzajban egészen különleges megoldásokra van szükség ahhoz, hogy az emberek észrevegyenek egy reklámot. Íme, 5 kreatív példa.

Merészet lépett a Coca Cola – a semmit reklámozza

A Coke Zero új reklámjában különleges módon egyáltalán nem jelenik meg a termék.

Újabb rangos szakmai elismerést kapott a Mediator A Mátra Hangja kampánya

A Mátrában rendezett Fekete Zaj Fesztiválnak készült beharangozó kampány a Webby Awards Honoree különdíját hozta el.

Két magyar ügynökség a TOP 100-ban – Kijött a The Drum 2025-ös rangsora

A The Drum The World Creative Rankings nevű toplistáján a VML Hungary és a DDB Budapest is szerepel.

A Mediator fejlesztése a KGM régiós rebranding kampánya

A SsangYong KGM márkanéven folytatja tovább működését. Az autómárka régiós átalakulását támogató koncepciót a Mediator fejlesztette.