MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
2024. július 4., 12:30
„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital hirdetés?
Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.
2024. június 12., 17:49
Itt tart most az európai digitális hirdetési piac
Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.
2024. június 11., 06:43
Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat
A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.
2024. június 6., 15:44
Újabb korlátozást vezethet be a YouTube a reklámblokkolók ellen
Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.
2024. május 30., 14:24
Az RTL Magyarország óriási árbevétellel zárta a 2023-as évet
A médiavállalat az RTL Group hosszútávú üzleti stratégiája mentén 2023-ban jelentős befektetéseket eszközölt mind lineáris, mind digitális területen.
2024. május 30., 11:11
Dühítő italok: miért ugyanolyan Whisper Ton és Pachert Balázs új üdítőmárkájának reklámfilmje?
Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.
2024. május 16., 14:55
A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on
Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.
2024. május 10., 13:43
Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei
A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.
2024. május 10., 12:38
Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
2024. május 7., 08:11
Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média
A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.
2024. május 2., 11:41
A YouTube még több reklámot helyez a felületére
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
2024. április 29., 06:52
Mennyire lehet absztrakt az üzenet egy reklámkampányban?
Hogyan csábítanak kecskegidák egy luxustermékeket árusító üzletbe? Sorra vettünk absztrakt, de mégis működő kampányokat. Meddig mehet el egy márka?
2024. április 25., 13:28
Az Amazon a mesterséges intelligenciát használja a hirdetéseihez
Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója szerint, a mesterséges intelligencia minden ügyfélélményt átalakít.
2024. április 24., 10:20
Elon Musk továbbra sem barátkozott meg a Tesla hirdetésével
A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.
2024. április 18., 10:58
Nem adja fel a YouTube a reklámblokkolók elleni küzdelmet
A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.
2024. április 10., 10:28
Egy túl valósághű AI generálta influenszer poszt borzolja a kedélyeket
Sokan nem hitték el, hogy a videóban nem egy igazi személy szerepel.
2024. április 9., 10:33
A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t
Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.
2024. április 8., 10:50
LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be
A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.
2024. április 5., 15:02
A The New York Times új technikával méri a hirdetések hatékonyságát
A nemzetközileg ismert lap az első ügyfél, amely csatlakozott az Adelaide, figyelemméréssel foglalkozó vállalat új, kiadókra főkuszáló platformjához.
2024. április 2., 14:44
A BMW egy rendkívül olcsó trükkel népszerűsítette új autóját
A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.
/
3