Keresés

2024. július 4., 12:30

„Válj függővé!” – Meddig mehet el egy energiaital hirdetés?

Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.

2024. június 12., 17:49

Itt tart most az európai digitális hirdetési piac

Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.

2024. június 11., 06:43

Kutatás világított rá, milyen reklámok bosszantják a podcasthallgatókat

A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.

2024. június 6., 15:44

Újabb korlátozást vezethet be a YouTube a reklámblokkolók ellen

Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.

2024. május 30., 14:24

Az RTL Magyarország óriási árbevétellel zárta a 2023-as évet

A médiavállalat az RTL Group hosszútávú üzleti stratégiája mentén 2023-ban jelentős befektetéseket eszközölt mind lineáris, mind digitális területen.

2024. május 30., 11:11

Dühítő italok: miért ugyanolyan Whisper Ton és Pachert Balázs új üdítőmárkájának reklámfilmje?

Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.

2024. május 16., 14:55

A Madhouse futtatott elsőként hirdetést a SkyShowTime-on

Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.

2024. május 10., 13:43

Megugrottak a Reddit hirdetési bevételei

A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.

2024. május 10., 12:38

Hangszereket és más értékes tárgyakat zúz össze az Apple az új reklámjában

Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.

2024. május 7., 08:11

Globális hirdetési trendek: szárnyal a közösségi média

A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.

2024. május 2., 11:41

A YouTube még több reklámot helyez a felületére

Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.

2024. április 29., 06:52

Mennyire lehet absztrakt az üzenet egy reklámkampányban?

Hogyan csábítanak kecskegidák egy luxustermékeket árusító üzletbe? Sorra vettünk absztrakt, de mégis működő kampányokat. Meddig mehet el egy márka?

2024. április 25., 13:28

Az Amazon a mesterséges intelligenciát használja a hirdetéseihez

Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója szerint, a mesterséges intelligencia minden ügyfélélményt átalakít.

2024. április 24., 10:20

Elon Musk továbbra sem barátkozott meg a Tesla hirdetésével

A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.

2024. április 18., 10:58

Nem adja fel a YouTube a reklámblokkolók elleni küzdelmet

A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.

2024. április 10., 10:28

Egy túl valósághű AI generálta influenszer poszt borzolja a kedélyeket

Sokan nem hitték el, hogy a videóban nem egy igazi személy szerepel.

2024. április 9., 10:33

A hirdetési bevételek versenyében a Meta legyőzte a Google-t

Egy bírósági beadvány szerint pedig az Instagram 2021-ben a Meta hirdetési bevételeinek 27 százalékát kereste meg.

2024. április 8., 10:50

LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be

A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.

2024. április 5., 15:02

A The New York Times új technikával méri a hirdetések hatékonyságát

A nemzetközileg ismert lap az első ügyfél, amely csatlakozott az Adelaide, figyelemméréssel foglalkozó vállalat új, kiadókra főkuszáló platformjához.

2024. április 2., 14:44

A BMW egy rendkívül olcsó trükkel népszerűsítette új autóját

A cég ötletes módon árasztotta el a Google Maps-et, hogy növelje az EV modellek ismertségét az Egyesült Arab Emírségekben.