A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.

A Reddit reklámtevékenysége 222,7 millió dollár bevételt hozott az elmúlt negyedévben, ami 39 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest – tudatta a vállalat a bevételi jelentésénél.

Az összbevétel 243 millió dollár volt ebben a negyedévben, ami 48 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A Reddit bevételének több mint négyötöde egyébként az Egyesült Államokból származik. Ennek ellenére a platform közel sem nyereséges, mivel 575 millió dollár veszteséget könyvelt el, nagyrészt az IPO-val, azaz a nyilvános, elsődleges részvénykibocsátással kapcsolatos költségek miatt.

Más téren is sikeres volt a Reddit

A felhasználók nem hagyták cserbe a közösségi weboldalt: A Reddit napi 82,7 millió aktív felhasználóról számolt be, ami 37 százalékos növekedés jelent éves szinten. A MarketingBrew megjegyzi, hogy ez a forgalomnövekedés nagyrészt a Google-nek köszönhető, amely februárban kibővítette együttműködését a Reddittel, hogy az oldal adatait felhasználja a Google mesterséges intelligencia eszközeinek betanítására és keresőmotorjának fejlesztésére.

Steve Huffman, a Reddit társalapítója és vezérigazgatója a befektetőkkel folytatott telefonbeszélgetésen ennek ellenére azt mondta:

Érezzük a Google hátszelét... de a Google-lal az adatképzésről kötött megállapodásunknak nincs köze a forgalomhoz.

Huffman azt is hozzátette, a Reddit nyitott a Google-lal kötött megállapodáshoz hasonló további licencmegállapodásokra is.

A Reddit és a reklámtevékenység

Bár a Reddit hirdetési kínálata továbbra is nagyrészt kontextuális, Jen Wong, a Reddit vezető menedzsere elmondta, a vállalat teljesítményre épülő hirdetési eszközei a negyedéves növekedés több mint felét adták. Hozzátette, a vállalat sokféle hirdetővel rendelkezik, ennek ellenére egyetlen ágazat sem haladja meg a cég hirdetési bevételének 20 százalékát. A cég bejelentése szerint mindössze tíz hirdető képviselte a cég hirdetési bevételeinek több mint egynegyedét 2022-ben és 2023-ban.

Ha nem akar lemaradni a legfrissebb cikkekről, vagy szívesen hozzászólna a posztokhoz, akkor kövesse a MediaFuture Facebook és LinkedIn oldalát is.

(Forrás: MarketingBrew)

(Borítókép: Noam Galai / Getty Images)

Címkék