MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Új reklámtípust vezet be a YouTube: sokan nem fognak örülni neki
A nézők nem, a hirdetők viszont annál inkább örülhetnek az új megoldásoknak.
Megoldás a reklámapokalipszis ellen: több hirdetés helyett több jutalom
A jutalmak erősebb elkötelezettséget és több konverziót eredményeznek.
Ennek a korosztálynak a tagjai feltűnően keveset szerepelnek a reklámokban
Úgy tűnik azonban, hogy a társadalom összetételének változásával egyre több szerep juthat nekik.
Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért
Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.
Kielemezte az Evolut a TOP 300 beauty hirdetést: ez működik a legjobban 2025-ben
A kutatás rámutat, hogy mi teszi a beauty reklámokat igazán sikeressé és jövedelmezővé.
13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában
Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.
Miért nem tudjuk hová tenni az új Jaguar-reklámot?
Mit hirdet tulajdonképpen az új Jaguar-reklám? És miért beszélnek róla annyian?
Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében
Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.
Merőben új digitális köztéri hirdetések fognak megjelenni Magyarországon a szakértő szerint
Milyen jellemző trendek figyelhetők meg és várhatók a köztéri hirdetések terén? Erről kérdeztük Jobbágy Tamást, a Wavemaker kutatási vezetőjét.
Mi a reakcióreklámok titka?
A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?
Gamblification: így alakítja át észrevétlenül az életünket a szerencsejátékos magatartás
A műfaj elemei már nem csak a szerencsejáték-iparban jelennek meg.
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Szakértőt kérdeztünk
Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.
Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon
Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?
Felszámolná a tésztához kapcsolódó sztereotípiákat a Republic és a Gyermelyi
Új üzenettel építik a tésztamárka imázsát.
Olyasmiket tanít az érzelmekről az AI, amire talán nem is gondolnánk
A kontextuális érzelmi célzást a mesterséges intelligencia fejleszti épp tökélyre.
Vírusok a Google-hirdetésekben: veszélyes kattintani?
Olykor a Google-hirdetések is vezethetnek olyan oldalakra, ahol átverések, vírusok vagy adathalászat várja a látogatókat.
"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?
Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról; könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.
Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?
A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.
Alapjaiban írhatja át a TikTok hirdetéseket ez a fontos újítás
A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.
Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok
A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.
/
3