Keresés

Új reklámtípust vezet be a YouTube: sokan nem fognak örülni neki

A nézők nem, a hirdetők viszont annál inkább örülhetnek az új megoldásoknak.

Megoldás a reklámapokalipszis ellen: több hirdetés helyett több jutalom

A jutalmak erősebb elkötelezettséget és több konverziót eredményeznek.

Ennek a korosztálynak a tagjai feltűnően keveset szerepelnek a reklámokban

Úgy tűnik azonban, hogy a társadalom összetételének változásával egyre több szerep juthat nekik.

Akár 5 millió forintot is fizetnek a magyar influenszereknek egyetlen hirdetésért

Szakemberek szerint az influenszerek díjazását tekintve Nyugat-Európához képest nagyon le vagyunk maradva.

Kielemezte az Evolut a TOP 300 beauty hirdetést: ez működik a legjobban 2025-ben

A kutatás rámutat, hogy mi teszi a beauty reklámokat igazán sikeressé és jövedelmezővé.

13,1 milliárd megtekintés nem hazudhat: így lehet hatékony egy reklám a közösségi médiában

Egy nagyszabású kutatás megmutatta, hogy milyen kreatív elemekkel növelhető a reklámok hatékonysága a közösségi médiában.

Miért nem tudjuk hová tenni az új Jaguar-reklámot?

Mit hirdet tulajdonképpen az új Jaguar-reklám? És miért beszélnek róla annyian?

Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében

Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.

Merőben új digitális köztéri hirdetések fognak megjelenni Magyarországon a szakértő szerint

Milyen jellemző trendek figyelhetők meg és várhatók a köztéri hirdetések terén? Erről kérdeztük Jobbágy Tamást, a Wavemaker kutatási vezetőjét.

Mi a reakcióreklámok titka?

A Dove kampánya került a Greenpeace célkeresztjébe. Miért használják előszeretettel a reakcióvideókat és mit remélhetnek tőlük a márkák?

Gamblification: így alakítja át észrevétlenül az életünket a szerencsejátékos magatartás

A műfaj elemei már nem csak a szerencsejáték-iparban jelennek meg.

Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Szakértőt kérdeztünk

Hogyan lehetnek környezetbarátabbak a hirdetések? Erről kérdeztük Toldi Miklós Online Marketing Tanácsadót.

Komoly szigorítások jönnek a reklámpiacon

Több város és egy ország is célba vette a fosszilis üzemanyagok reklámjait. Mi jöhet ezután?

Olyasmiket tanít az érzelmekről az AI, amire talán nem is gondolnánk

A kontextuális érzelmi célzást a mesterséges intelligencia fejleszti épp tökélyre.

Vírusok a Google-hirdetésekben: veszélyes kattintani?

Olykor a Google-hirdetések is vezethetnek olyan oldalakra, ahol átverések, vírusok vagy adathalászat várja a látogatókat.

"Az élet nem IKEA-katalógus": Lejárt a tökéletességet hirdető reklámok ideje?

Egyre több márka igyekszik reálisabb képet mutatni a hétköznapokról; könnyen lehet, hogy véget ért az elérhetetlen vágyak korszaka.

Mit árul el 8000 Youtube-hirdetés elemzése?

A Youtube nemrég 8000 hirdetést elemzett a Gemini segítségével, hogy beazonosítsa a jelenleg legfelkapottabb hirdetési trendeket.

Alapjaiban írhatja át a TikTok hirdetéseket ez a fontos újítás

A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.

Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok

A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.