szeptember 12., 10:00
Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok
A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.
A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.
A figyelemmérő módszerek talán az eddigieknél pontosabb információkat adhatnak egy-egy reklámkampány sikeréről.
A tech óriás szerint a folyamatos az AI-innovációknak köszönhető a növekedés.
Egy tanulmány szerint résen kell lenniük a brandeknek: nem mindegy, milyen tartalmakban helyezik el hirdetéseiket.
Az Atmedia ügyvezető igazgatójával Márton Szabolcs beszélgetett.
Szakértőket kérdeztünk arról, mennyire helyénvaló függésre buzdítani a fogyasztókat.
Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.
A hallgatók definiálták a problémás tartalmakat, az eredmények jól mutatják a hirdetésekkel kapcsolatos igényeket.
Úgy tűnik, hogy a reklámblokkolókhoz kapcsolódóan most egy újfajta korlátozás ütötte fel a fejét.
A médiavállalat az RTL Group hosszútávú üzleti stratégiája mentén 2023-ban jelentős befektetéseket eszközölt mind lineáris, mind digitális területen.
Az influenszerek már meg sem erőltetik magukat. Újabb üdítőital, nulla kreativitás, még egy médiahekk.
Az első hirdető a Magyar Telekom volt a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll reklámjával.
A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.
Az Apple új iPad Pro reklámját még nézni is fájó – a márka elnézést kért.
A Warc jelentéséből kiderül, hogy a globális médiát a közösségi platformok uralják; a legtöbb márka ezeken a felületeken éri el a közönségét.
Ahol eddig ajánlott tartalmak ugrottak fel, ott ezentúl reklámok lesznek.
Hogyan csábítanak kecskegidák egy luxustermékeket árusító üzletbe? Sorra vettünk absztrakt, de mégis működő kampányokat. Meddig mehet el egy márka?
Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója szerint, a mesterséges intelligencia minden ügyfélélményt átalakít.
A Tesla leépítette a teljes marketingcsapatát.
A platform az előfizetéses Premium csomag felé szeretné terelni a felhasználókat.