Keresés

szeptember 2., 14:00

A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz

A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.

június 22., 10:00

Repair Café: egy hely, ami a jövőbe mutat

A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.

június 3., 08:11

Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?

Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.

május 15., 11:13

Pont annyira szeretjük a mesterséges intelligenciát, mint amennyire félünk tőle

A Microsoft legfrissebb felmérése szerint AI-hoz kapcsolódó szolgáltatások rendkívül gyorsan a munkavégzés szerves részévé váltak.

április 8., 10:50

LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be

A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.

február 29., 07:08

Így vetik be a luxuscégek a márkaalapítók személyét kommunikációs fronton

Mekkora felelőssége van imázs-szempontból egy alapítónak a sikert illetően?