MarComm
Media
Content
Know-How
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
szeptember 2., 14:00
A szakember szerint átalakul a márkák viszonya a társadalmi célokhoz
A magasabb vagy csak a látszatcéloktól búcsúznak a márkák? Gergely Jánossal, a MindMiners Collective szenior tanácsadójával jártuk körül a kérdést.
június 22., 10:00
Repair Café: egy hely, ami a jövőbe mutat
A közösségi szerelde gondolata egy holland modellprogramból indult, most hazánkban is virágzik.
június 3., 08:11
Készen állunk a mesterséges intelligencia használatára?
Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.
május 15., 11:13
Pont annyira szeretjük a mesterséges intelligenciát, mint amennyire félünk tőle
A Microsoft legfrissebb felmérése szerint AI-hoz kapcsolódó szolgáltatások rendkívül gyorsan a munkavégzés szerves részévé váltak.
április 8., 10:50
LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be
A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.
február 29., 07:08
Így vetik be a luxuscégek a márkaalapítók személyét kommunikációs fronton
Mekkora felelőssége van imázs-szempontból egy alapítónak a sikert illetően?