június 7., 11:18
Mindenkinek jár egy kis reklámszünet Instagramon
Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.
Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.
A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.
A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt a riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.
A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.
A platform szerint a nyilvános lájkok miatt kevesebb ember meri kimutatni, ha támogat egy posztot.
A platform ideiglenesen engedélyezi bizonyos felhasználóknak az akár 60 perces videók feltöltésének lehetőségét is.
Az új funkció automatikusan cenzúrázza a közvetlenül érkező, meztelenséget tartalmazó üzeneteket.
A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.
A Shy Kids készítette AI kisfilm főszereplője egy olyan fickó, akinek a feje egy lufi.
A cég az online oktatóanyagok piacát készül meghódítani.
Az újítással egy térképen keresztül, valós időben lehet követni a barátok tartózkodási helyét.