Keresés

Mindenkinek jár egy kis reklámszünet Instagramon

Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.

A Google AI alapú tesztelésbe kezdett: tréfás dolgok kerekedtek ki belőle

A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.

Az X a rejtett kedveléseket teszteli

A platform szerint a nyilvános lájkok miatt kevesebb ember meri kimutatni, ha támogat egy posztot.

Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között

A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.

A Google teljesen átrendezné a YouTube felületének kinézetét

A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.

A TikTok felvette a versenyt a YouTube-bal: a platform hosszú videókkal kísérletezik

A platform ideiglenesen engedélyezi bizonyos felhasználóknak az akár 60 perces videók feltöltésének lehetőségét is.

Gyermekvédelmi funkciót tesztel a Meta

Az új funkció automatikusan cenzúrázza a közvetlenül érkező, meztelenséget tartalmazó üzeneteket.

Művészek kísérleteztek az OpenAI Sora programjával: szürreális eredmény született

A Shy Kids készítette AI kisfilm főszereplője egy olyan fickó, akinek a feje egy lufi.

Érkezik az Instagram új funkciója, a Friend Map

Az újítással egy térképen keresztül, valós időben lehet követni a barátok tartózkodási helyét.

LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be

A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.

Videós kurzusokkal érkezik a Spotify

A cég az online oktatóanyagok piacát készül meghódítani.