MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
Mindenkinek jár egy kis reklámszünet Instagramon
Az Instagram olyan hirdetéseket tesztel, amelyeket nem lehet átugrani.
A Google AI alapú tesztelésbe kezdett: tréfás dolgok kerekedtek ki belőle
A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.
Az X a rejtett kedveléseket teszteli
A platform szerint a nyilvános lájkok miatt kevesebb ember meri kimutatni, ha támogat egy posztot.
Bárhol megjelenhetnek a hirdetések a Google keresési találatai között
A Google már majdnem egy éve keveri a hirdetéseket az organikus találatok közé.
A Google teljesen átrendezné a YouTube felületének kinézetét
A Google újból tesztel, pedig már az első kísérleti hullámban is nagyon rosszul fogadták a felhasználók a változást.
A TikTok felvette a versenyt a YouTube-bal: a platform hosszú videókkal kísérletezik
A platform ideiglenesen engedélyezi bizonyos felhasználóknak az akár 60 perces videók feltöltésének lehetőségét is.
Gyermekvédelmi funkciót tesztel a Meta
Az új funkció automatikusan cenzúrázza a közvetlenül érkező, meztelenséget tartalmazó üzeneteket.
Művészek kísérleteztek az OpenAI Sora programjával: szürreális eredmény született
A Shy Kids készítette AI kisfilm főszereplője egy olyan fickó, akinek a feje egy lufi.
Érkezik az Instagram új funkciója, a Friend Map
Az újítással egy térképen keresztül, valós időben lehet követni a barátok tartózkodási helyét.
LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be
A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.
Videós kurzusokkal érkezik a Spotify
A cég az online oktatóanyagok piacát készül meghódítani.