Keresés

„Nem elég focizni, látszani is kell” – vezetők a social media jelenlétről

A szakma vezető szakemberei szerint egy üres profil éppúgy lehet hátrány, mint egy rosszul kezelt online megjelenés.

Átrendeződött a legnépszerűbb hazai felsővezetők rangsora: itt az új LinkedIn toplista

Két olyan felsővezető is a top 5-be került, akik egy éve még az első lépéseket tették a LinkedIn-en.

Marketinges vagy és munkát keresel? Nem biztos, hogy segít a profilképkeret

Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.

Ők a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek

A Favikon rangsora alapján megszületett a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek toplistája.

Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében

Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.

Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing

Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.

Rodd Chant szerint ez a jó szöveg titka

A kreatívigazgató is tudja, hogy egy igazán elhivatott szakember folyamatosan tanítani szeretné a szakmáját.

A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet

A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.

Sir John Hegarty tizenegy tanácsa a kreatív szakmának

A reklámszakember megírta a kreatívok „tízparancsolatát″ – kiegészítve plusz egy fontos ponttal.

Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember

Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.

LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be

A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.