MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Interview
MediaFuture Award
Keresés
Keresés
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Keresés
„Nem elég focizni, látszani is kell” – vezetők a social media jelenlétről
A szakma vezető szakemberei szerint egy üres profil éppúgy lehet hátrány, mint egy rosszul kezelt online megjelenés.
Átrendeződött a legnépszerűbb hazai felsővezetők rangsora: itt az új LinkedIn toplista
Két olyan felsővezető is a top 5-be került, akik egy éve még az első lépéseket tették a LinkedIn-en.
Marketinges vagy és munkát keresel? Nem biztos, hogy segít a profilképkeret
Megosztja a szakembereket a LinkedIn újítása, amellyel mindenkinek a tudtára adhatjuk, hogy munkát keresünk.
Ők a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek
A Favikon rangsora alapján megszületett a legbefolyásosabb hazai LinkedIn influenszerek toplistája.
Így segíthet a LinkedIn a márkáknak a nagyobb láthatóság elérésében
Most hódít egy tartalomformátum, ami sokat segít abban, hogy profitáljon egy márka a LinkedIn algoritmusaiból.
Ilyen kreatívokkal erősít a B2B marketing
Az elköteleződésre való ösztönzés érdekében a szektor új irányt vesz.
Rodd Chant szerint ez a jó szöveg titka
A kreatívigazgató is tudja, hogy egy igazán elhivatott szakember folyamatosan tanítani szeretné a szakmáját.
A L’Oréal Paris új kampányában a kudarcok mögötti erő kap főszerepet
A kampány célja, hogy normalizálja a kudarcokat, és megmutassa, hogy a kihívások a siker kritikus összetevői lehetnek.
Sir John Hegarty tizenegy tanácsa a kreatív szakmának
A reklámszakember megírta a kreatívok „tízparancsolatát″ – kiegészítve plusz egy fontos ponttal.
Sir John Hegarty szerint mindenki lehet ötletember
Kutatók 2020-ban felfedezték, hogy az emberi agy naponta 6200 gondolatot hoz létre, a kérdés az, hogy mit kezdünk ezekkel.
LinkedIn új hirdetési formákat jelentett be
A LinkedIn április 4-én a New Yorkban tartott B2Believe konferenciáján bemutatta új hirdetési formátumait.