január 20., 07:54
Martin Scorsese a reklámiparban is felülhet a trónra
De vajon mit szól majd ehhez SpongyaBob?
De vajon mit szól majd ehhez SpongyaBob?
Valójában elég egy okostelefon, illetve egy jó ötlet ahhoz, hogy egy videót felkapjon az online tér.
"Ezt a Telexet már egyre kevésbé éreztem magaménak" – írta a volt főszerkesztő.
Minden eddiginél kevesebben nézték az idei Emmy-gálát – de miért?
A Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 500-as listájában csak egy európai brand került a legjobb tíz közé.
Ahhoz, hogy a Z generáció tagjait megnyerjük magunknak, először meg kell értenünk őket.
Az olasz hírközlési hatóság szigorította a közösségi média átláthatóságára vonatkozó szabályait egy közelmúltbéli influenszer-botrány után.
A streamingszolgáltatók térnyerése egyre nő, de nem minden néző szívét tudják meghódítani.
Az éves inflációkövető díjkorrekció miatt az ügyfeleknek 15 százalékkal kell márciustól többet fizetniük.
Külföldi példákból inspirálódva megnézzük, hogyan lehetne a jövőben a lehető legjobban kihasználni a karácsonyi időszakot.
Vért izzadt az RTL, a versenyt mégis a TV2 nyerte.
Szombat este Amerikában az internetezők 30 százaléka ezt az egy meccset streamelte.
Karácsonyi reklámokat vizsgáltunk: melyik az, ami az ünnepi időszak után is eszünkbe jut?
Az Indamedia Network korábbi portfólió igazgatója január 1-től tölti be az új pozíciót.
Úgy tűnik, hogy a férfiak tárgyiasíthatók, csak a nők nem.
Mi történt 2023-ban, mi vár ránk 2024-ben? Tudd meg a MediaFuture-ből!
Logan Paul és KSI üdítőitala a Prime nem más, mint tökéletesen palackozott marketing. De megéri érte ennyit fizetni?
Elsőnek a felhasználók, aztán a hirdetők faroltak ki az ex-Twitter, az X mögül.
A mesterséges intelligencia fejlődése hasonló változásokhoz vezethet, mint anno az ipari forradalom.