április 22., 08:03
Az újhullámos biznisz kulcsa: TikTok és self-marketing
Pachert Balás és Diller Kevin a Business Talks 2024 konferencián mesélt saját vállalkozásuk, azaz a BalazsKicks és a Mobilfox sikeréről.
Pachert Balás és Diller Kevin a Business Talks 2024 konferencián mesélt saját vállalkozásuk, azaz a BalazsKicks és a Mobilfox sikeréről.
A gazdasági nehézségek ellenére a TikTokot tulajdonló ByteDance hatvan százalékkal növelte profitját.
A TikTok felhasználók esélyt kapnak, hogy a márkát képviselve köztéri óriásplakátokon tündököljenek.
A TikTok felvásárlása nem lenne olcsó mulatság, a becslések szerint akár százmilliárd dollárra is rúghat a platform ára.
A platform a Reels segítségével visszaszerezte a kínai tulajdonú riválisától az első helyet a legtöbbet letöltött alkalmazások versenyében.
A világjárvány akkora sebet ejtett a díjátadón, amiből még mindig nem tudott felállni – az Akadémia azonban mindent megtesz a nézettség érdekében.
Csak a negyedik negyedévben a platformon elköltött hirdetések összege elérte az 1,2 milliárd dollárt, azaz a 434 milliárd forintot.
A TikTok felhasználóinak legaktívabb 25 százaléka felelős a platform nyilvános tartalmainak 98 százalékáért.
Három hazai szakembert kérdeztünk a közösségi média zeneipari erejéről.
Egyelőre minden flottul megy.
Mindezt a gyermekvédelemre vonatkozó jogszabályok esetleges megsértése miatt.
Az állítás szerint a platformok „szándékosan veszik rá és teszik függővé a fiatalokat a közösségi média használatára".
A rapper több millió dollárért vásárolt magának reklámidőt, amire egy autó hátsó ülésén, a telefonjával felvett videót vetített le.
Az ötlet legalább annyira gusztustalan, mint amennyire zseniális.
A cég nem tudott megegyezni a Universal Music Grouppal, így többek közt Taylor Swift, Drake és Billie Eillish dalai is elnémultak a platformon.
Több milliárd dolláros e-kereskedelmi üzletággá válhat a TikTok Shop.
Ez vethet véget a platform népszerűségének.
Platformfüggő, hogy a hírességek, vagy az influenszerek tarolnak.
Valójában elég egy okostelefon, illetve egy jó ötlet ahhoz, hogy egy videót felkapjon az online tér.