május 14., 07:01
A marketingeseket érintő időhiányra a generatív AI jelenti a megoldást
A Microsoft Advertising megállapítása szerint ugyanis a marketingesek 64 százaléka szenved időhiánytól.
A Microsoft Advertising megállapítása szerint ugyanis a marketingesek 64 százaléka szenved időhiánytól.
A vállalt bemutatta az új mesterséges intelligenciáját, illetve éves konferenciáján több újítást is bejelentett.
A Microsoft legfrissebb felmérése szerint AI-hoz kapcsolódó szolgáltatások rendkívül gyorsan a munkavégzés szerves részévé váltak.
A GPT-4 Omni nevet és izgatottságot is szimulál, de ha kell, más mesterséges intelligenciával is elbeszélget.
A lépés része annak a szélesebb törekvésnek, hogy mesterséges intelligencia funkciókkal lássák el az Apple eszközeit.
A cég reklám tevékenységével közel 223 millió dollárt keresett az elmúlt negyedévben.
Az OpenAI jelenleg azt is fontolgatja, hogy engedélyezze-e az AI-nak, hogy a felhasználók erotikus tartalmakat is generálhassanak az eszközeikkel.
Megnőtt hazánkban az AI segítségével előállított, gyermekek szexuális bántalmazását ábrázoló tartalmak mennyisége.
A vállalat részvényei 17 százalékkal estek vissza.
Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója szerint, a mesterséges intelligencia minden ügyfélélményt átalakít.
A Meta AI-asszisztens beépül az Instagram és a Facebook felületeibe.
Az AI műsorvezetőt Bíró Adának hívják, aki (vagy ami?) egy MI segítségével életre hívott nyelvi és videós modell.
Többek között a kísérletező kedv és a hús-vér véleményvezérek okozta kudarcok teremtették meg az AI teremtette influenszerek piacát.
Megszólaló Google-alkalmazottak szerint a cég tudott erről, de nem hozták nyilvánosságra az információt, mivel maguk is ezt tették.
Számos vállalat megoldásával találkozhatunk, de melyik a legjobb a mindennapi használatra?
Több mint 200 művész, köztük Billie Eilish, Jon Bon Jovi és Katy Perry is felszólaltak a mesterséges intelligenciával kapcsolatos fenyegetések miatt.
Egy kutatásból kiderült, hogy az újabb, összetettebb AI-rendszerek sebezhetőbbek bizonyos támadásokkal szemben.
A technológiai óriás igyekszik minimalizálni a káros félretájékoztatás veszélyét a globális választások évében.
A Shy Kids készítette AI kisfilm főszereplője egy olyan fickó, akinek a feje egy lufi.
Tudósításunk a New York-i Youth Marketing Strategy fesztivál második napjáról.