szeptember 10., 20:18
A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?
Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.
Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.
A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.
A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.
Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.
Az Index arculati elemeit használják egy potenciális csalás megvalósításához Vámos Miklósról terjesztett álhírrel: üzemszerűen dolgoznak az elkövetők.
Újabb partnerséggel erősít a nemzetközi csúcstalálkozó.
A közelgő AI Summit előadója, Tóth Zsófi nem hétköznapi munkájáról mesélt nekünk.
Nem egységes a szabályozás a világon, ezért szakértővel igyekeztünk kibogozni, hogy ki kapja végül a pénzt.
Egyre nagyobb jelentősége lesz a mesterséges intelligenciának, az affliliate marketingnek, a multiplatform terjeszkedésnek és még sok minden másnak is
Hazai fronton született meg az Embertelen podcast, ami annak lehetőségeit vizsgálja, hogyan tud két AI egymással kommunikálni.
A Microsoft szerint így alakul át a munka világa.
Komoly piaci hátrányba kerülhet az, aki nem tart lépést.
Interjúnk W. Szabó Péterrel, az első magyar képgeneráló szoftver megálmodójával, ami még az OpenAI kihívója is lehet.
A „Meet Your Digital Self” nevű projekt segítségével egy nagymama és az unokája újra egymásra talált.
Már a kkv-k is használják a mesterséges intelligenciát a marketingben.
A techóriás MI alapú keresésekkel kísérletezett, hogy felvegye a versenyt a riválisaival, azonban az eredmény nem éppen azt hozta, amit vártak.
Mennyire „MI ready” egy vállalkozás, vagyis egy szervezet mennyire áll készen az AI használatára? Egy friss kutatás erre kereste a választ.
A kutatásból kiderül, hogy a 15–29 éves magyar fiatalok nagyobb része, azaz 51 százaléka érzi az AI hatását mindennapjai során.
A Netflix és a Disney már a tárgyalások kezdetén kijelentette, nem hajlandó licenszelni a tartalmait.
Támogatja a csapatot, készül az AI alapú jövőre és számtalan módon ad értéket a szakmának. Egy reklámügynökség, ahol jó dolgozni.