Keresés

Újra megpróbál mesterséges intelligenciával hódítani a Google

Korábban már több sikertelen AI próbálkozásuk volt, mint az illetlen és helytelen válaszokat adó Gemini és a nem túl jól teljesítő Google szemüveg.

Jelentős beruházás a mesterséges intelligencia alapú adatpiacon – A WPP felvásárolja az InfoSumot

A felvásárlás jelentős stratégiai előrelépés a WPP AI-alapú adatszolgáltatásai szempontjából.

Vizuálisan lenyűgöző, de nincs benne érzelem – vélemények az AI-jal generált reklámokról

Az AI által létrehozott képek erős vizualitással rendelkeznek, a fogyasztók mégis úgy érzik, hogy szintetikusak, ami csökkenti hatásukat.

Pozitívan fogadja a mesterséges intelligencia megjelenését a magyar fiatalok többsége

Az NMHH kutatásában azt vizsgálta, hogy miként gondolkodnak a 13–16 évesek a AI-alapú eszközökről és az ezek által generált tartalmakról.

A hazai PR-szakemberek nagy része naponta használ AI-t, de hiányos a szabályozás és a képzés

A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) első alkalommal mérte fel az AI használatát a PR-szakemberek között.

Mit gondolnak a magyarok az AI-ról? Meglepő dolgokat tárt fel a legújabb hazai kutatás

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Információs Társadalom Kutatóintézete által végzett kutatás eredményét Török Bernát főigazgatóval értékeltük.

AI Tour Budapest: így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia

A Microsoft AI Tour budapesti eseménye arra fókuszált, hogy miként formálja át az AI a munkahelyeket, a mindennapokat és a kiberbiztonság területét.

Így okoz komoly üzleti problémákat a Meta „buta” technológiája

A közösségi platform tanulásos modellje sajnos még nem elég okos az optimális működéshez.

Tényleg az AI-generált Jézusoké a jövő?

A Facebook algoritmusa tanul és változik, de egyáltalán nem biztos, hogy jó irányba.

Pilák János: „A képek hitelességébe vetett bizalom minden eddiginél fontosabb”

Számos területen lehet használni az AI által generált képeket, de a jogi szempontokra is figyelni kell.

Dr. Aczél Petra: "Az MI nem olyasvalami, amiről mindent tudunk"

Dr. Aczél Petrát, a MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorát kérdeztük arról, hogy milyen jövőt tartogathat a kommunikáció területén az MI.

A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?

Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.

Az ügynökségek sem menekülhetnek a mesterséges intelligencia elől

Tudósításunk az AI Summit MediaFuture színpadáról.

Saját videógenerátort alkotott a TikTok: eláraszthatja a platformot a deepfake?

Az AI által generált videók számos kérdést vetnek fel akkor is, ha nem átverésre épülnek. Vajon fogja tudni kezelni a TikTok a dömpinget?

A reklámok hangjait is felturbózza az AI

A reklámok hangjairól és az AI szerepéről kérdeztük Hidvégi Zoltánt, az Umbrella tulajdonosát.

Horváth Rita: "A jövő technológiai sikere azon múlik, hogy az MI-t minden generáció képes legyen hatékonyan alkalmazni"

Több oka van, hogy Magyarország MI-felkészültsége elmarad a globális átlagtól.

Racionalizálhatja az online sajtó világát az AI a szakértő szerint

Milyen változásokat indíthat el az AI a magyar médiapiacon? Többek között erről kérdeztük Sólyom Balázst, a Trendency Online adatkezelési igazgatóját.

Az innováció szolgálatában: szponzorációs körkép az AI Summit 2024-ről

A kétnapos rendezvény számos támogató számára biztosított helyet a jövő innovátorainak térképén.

Kibervédelem, vállalati AI, ChatGPT, mesterséges művészet - így zajlott az AI Summit 2024 első napja

A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.

Te is olvastad, hogy Vámos Miklóst letartóztatták? Az Index arculatával és az író hírnevével élnek vissza csaló oldalak

Az Index arculati elemeit használják egy potenciális csalás megvalósításához Vámos Miklósról terjesztett álhírrel: üzemszerűen dolgoznak az elkövetők.